مجموعه سپیدارشرقی شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

قیمت زرشک در عمده فروشی/سایت انلاین زرشک

آنچه در این مقاله می خوانید ...

قیمت زرشک در عمده فروشیراه‌اندازی سایت تخصصی زرشک
قیمت زرشک عمده

قیمت زرشک در عمده فروشی

قیمت زرشک عمده با فروش خرده زرشک تفاوت بسیار دارد. اگر زرشک خرده بسته بندی شده باشد که این تفاوت قیمت بسیار بیشتر می گردد. هزینه های بسته بندی و حمل و نقل و کارخانه و کارگر و همچنین اضافه شدن واسطه های فروش قیمت نهایی زرشک بسته بندی شده تا ۴ و حتی ۵ برابر قیمت زرشک فله به شکل عمده فروشی می رسد.

 

 

مجموعه سپیدارشرقی برای شما این امکان را میسر کرده که با صرف وقت و هزینه کمتر زرشک با کیفیت تضمین شده به خدمت شما دوستان عزیز برسد.

راه‌اندازی سایت تخصصی زرشک

دنیای اقتصاد – بیرجند – محمد قربانی: برای نخستین بار در ایران وب‌سایت تخصصی زرشک، یاقوت سرخ ایران به همت اتاق بازرگانی و صنایع و معادن خراسان جنوبی و همکاری و حمایت سازمان توسعه و تجارت ایران راه‌اندازی شد.

دنیای اقتصاد – بیرجند – محمد قربانی: برای نخستین بار در ایران وب‌سایت تخصصی زرشک، یاقوت سرخ ایران به همت اتاق بازرگانی و صنایع و معادن خراسان جنوبی و همکاری و حمایت سازمان توسعه و تجارت ایران راه‌اندازی شد. رییس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن خراسان جنوبی گفت: رونمایی از این وب‌سایت طی مراسمی با حضور استاندار خراسان جنوبی و در حاشیه روز ملی صادرات استان صورت گرفته است. به گزارش روابط عمومی اتاق بازرگانی و صنایع و معادن خراسان جنوبی، مهندس محسن احتشام اظهار کرد: در این وب‌سایت تمام اطلاعات مربوط به زرشک شامل گیاه شناسی، اهمیت زیست محیطی و انواع زرشک معرفی شده است.

سایت زرشک مرغوب

 مهندس محسن احتشام افزود: بخش‌های مختلف ازجمله تاریخچه، زراعت، فرآوری، بسته‌بندی و انواع زرشک و کاربردآن نیز در این وب‌سایت تخصصی قراردارد.رییس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن خراسان جنوبی خواص و مصارف، اقتصاد، تجارت و بازاریابی این محصول، استانداردها، مقالات و اخبار را از دیگر بخش‌های این وب‌سایت عنوان کرد.وی با بیان اینکه ۹۸ درصد زرشک دنیا در ایران تولید می‌شود، خاطرنشان کرد: قبلا برای جست‌وجوی زرشک در موتورهای جست‌وجو‌گر زرشک ژاپنی تبلیغ می‌شد که با راه‌اندازی این وب‌سایت زمینه معرفی کامل زرشک ایران فراهم شده است.مهندس احتشام امکان گفت‌وگو بین اعضای سایت و استفاده از سرویس ایمیل را از طرح‌های توسعه آن دانست و یادآور شد: استفاده از استاندارد SEO در آن باعث شده است تاگونه زرشک ایرانی را در بخش انگلیسی موتورهای جست‌وجو بتوان به راحتی یافت کرد. وب‌سایت تخصصی زرشک یاقوت سرخ ایران به نشانی WWW.BARBERRY.IR قابل دسترسی است.

مجموعه سپیدارشرقی شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

سیده مریم عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!