مجموعه سپیدارشرقی شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

انواع زرشک صادراتی/زرشک انلاین

آنچه در این مقاله می خوانید ...

انواع زرشک صادراتیزرشک پفکی؛ پر رونق‌ترین انواع زرشک صادراتیصادرات و واردات زرشک با توجه به مصارف آن
انواع زرشک صادراتی

انواع زرشک صادراتی

تامین‌کنندگان و تولیدکنندگان زرشک خشک ایران، درجه‌های مختلف زرشک خشک را برای محصولات خود تعیین می‌کنند که ملاک قیمتی برای انواع زرشک صادراتی است. از ملاک‌های دیگر صادرات را می‌توان کشور هدف و میزان هزینه‌ای که طرف مقابل حاضر است برای تامین زرشک بکند دانست. یکی دیگر از مهم‌ترین ملاک‌های تعیین قیمت صادرات زرشک، میزان و اندازه سفارشی است که از سمت طرف مقابل برای واردات در نظر گرفته شده است. همانطور که گفته شد زرشک کالایی صادراتی است که در انواع مختلف به کشورهای مختلف صادر می‌شود.

مفتخریم که برای با شما ماندن مرغوبترین محصولات را از خواستگاه جهانیش ارائه کرده ایم امید که در این راه همراه همیشگی شما باشیم.در این سایت سعی بر آن است که با حداقل هزینه ٬محصولی تازه و مرغوب به شما ارائه  تا حمایت شما را در پی داشته باشد و باعث حداکثر رضایت شما گردد.

صادرات زرشک

افزایش قیمت زرشک و زعفران۱۴۰۰/زرشک انلاین

زرشک پفکی؛ پر رونق‌ترین انواع زرشک صادراتی

این نوع زرشک با توجه به نگهداری ویژه‌ای که داشته و نحوه خشک کردنی که دارد از ظاهر زیبا‌تری برخوردار بوده و در جهان هم محبوبیت بیشتری را برای واردات دارد. این زرشک زمانی‌که به مرحله رسیدن ‌می‌رسد توسط کشاورز با شاخه کنده شده و در محیطی تاریک , و دما و رطوبت در کنار تهویه مناسب تا ماه‌ها می‌ماند تا به خوبی خشک شود. بعد از خشک شدن حالت پفکی پیدا می‌کند که به همین علت هم نام آن را زرشک پفکی گذاشته‌اند. بعد از جداسازی از شاخه‌ها و عملیات پاکسازی محصول آماده بسته‌بندی و صادرات به دیگر کشورها است.

انواع زرشک صادراتی

صادرات و واردات زرشک با توجه به مصارف آن

از زرشک در ایران استفاده‌های مختلفی می‌شود و بسیار محبوب است اما اصلی‌ترین استفاده از آن به طور معمول برای افزودن به برنج و غذاهای گوشتی زعفران‌دار است. در پله بعدی مصرف این خوراکی به صورت تنقلات و در کنار آجیل‌های دیگری است که در ایران تولید می‌شود و می‌تواند مکمل مناسبی برای آنها باشد. زرشک خشک علاوه بر این، گزینه مناسبی برای غذاهای مختلفی از جمله مرغ مخلوط، کوکو سبزی، سبزیجات پخته شده و سوپ است . زرشک طبیعی را در غلات، گرانولا، یا ماست هم می‌توان امتحان کرد.

البته نوشیدنی ها،دلستر،زله، لواشک،و خوشبختانه امروزه ابنبات و شکلات زرشک هم روانه بازار شده. در نتیجه با توجه به مصارف بالای زرشک اقبال برای صادرات آن در همه کشورهای جهان بالا است و به مرور تبدیل به عضو جدایی‌ناپذیر از سبد خوراکی‌های خانواده‌ها شده است. یکی دیگر از مصارف زرشک، جنبه دارویی آن می باشد که با توجه به خواص درمانی آن این هم از موارد صادرات می باشد.

 

 

مجموعه سپیدارشرقی شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

سیده مریم عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!