مجموعه سپیدارشرقی شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

بازاریابی زرشک صادراتی/فروشگاه انلاین زرشک

آنچه در این مقاله می خوانید ...

واسطه های موجود در بازاریابی زرشکنمایندگان عمده فروش و میدان داراندلالان و خرده فروشان در بازاریابی زرشک صادراتیفروشگاه انلاین زرشک
بازاریابی زرشک

واسطه های موجود در بازاریابی زرشک

در اینجا واسطه های موجود در بازاریابی زرشک صادراتی را بررسی می کنیم:

  • عمده فروشان
  • خریداران محلی
  • نمایندگان عمده فروش
  •  میدان داران
  • دلالان
  • خرده فروشان

خریداران محلی به خرید، جمع آوری، حمل و نقل و فروش زرشک میپردازند در حالی که عمده فروشان دارای فعالیتهای گسترده تر و قابل ملاحظه تری در فرایند بازاریابی زرشک میباشند، به طوریکه بر اساس سطح فعالیت میتوان عمده فروشان را به دو گروه تقسیم نمود:

گروه نخست عمده فروشان زرشک بوده وصرفاً فعالیتهای مشابه خریداران محلی انجام میدهند.

گروه دوم عمده فروشان تصفیه کننده بوده، این گروه فعالیت خود را توسعه داده و به تصفیه، پاک کردن و درجه بندی زرشک میپردازند.

صادرات زرشک

نمایندگان عمده فروش و میدان داران

نمایندگان عمده فروش، گروه دیگری از واسطه های بازاریابی زرشک صادراتی میباشند. دوره فعالیت این گروه به هنگام برداشت محصول است این گروه افرادی را در بر میگیرد که اطلاع کامل از بازار و قیمت در مکانهای مختلف را دارا میباشند .کشاورزانی که محصولاتشان افزون بر میزان خرید خریداران محلی است با بستن قراردادهای ویژه محصول خود را به نمایندگان عمده فروش میفروشند. انگیزه فروش محصول به نمایندگان عمده فروش، ارائه قیمت بیشتر از سوی این گروه نسبت به دیگر گروههاست. از طرفی خرید کلی و بدون صرف وقت است. این افراد با توجه به اطلاعاتی که در زمینه بازار دارند، بیشترین سود بازاریابی را به خود اختصاص میدهند.

میدان داران عاملین دیگری نیز در مراکز تولید محصول زرشک دارند که واسطه ها میباشند. این واسطه ها با سرمایه ای که میدان دار در اختیار آنان قرار میدهد محصوالت زرشک تولیدکننده راپیش خرید و یا در موقع برداشت،محصول را ازتولیدکننده خریداری میکنند، اینگونه واسطه ها در ازای خدمات ازمیدان دار کارمزد دریافت میکنند.

ارزآوری زرشک

دلالان و خرده فروشان در بازاریابی زرشک صادراتی

یکی ازمهمترین عامالن بازاررسانی زرشک،دلالان میباشند. این افراد در حقیقت نقش اصلی را در ساختار بازار به عهده داشته و به عنوان رابطین تولید کنندگان و خریداران هستند و بدلیل داشتن اطلاعات وسیع در مورد قیمت انواع محصولات و همچنین به جهت دارا بودن مهارت در شناسایی ارقام مختلف محصول ( که به لحاظ قیمتی تفاوت دارند ) نقش مشاوره را برای فروشندگان و خریداران ایفا مینمایند و در قبال آن حق الزحمه دریافت میکنند.

خرده فروشان زرشک به دو صورت سیار و ثابت به فعالیت مشغولند. خرده فروشان ثابت، همان مغازه داران پراکنده در سطح شهرستانها هستند. خرده فروشان سیار نیز اغلب با استفاده از وسایل نقلیه مانند نیسان اقدام به خرده فروشی مینمایند. این گروه محصول خود را از سطح مزارع و مرکز عمده فروشی شهرستانها تهیه میکنند.

فروشگاه انلاین زرشک

خرید و فروش،  امروزه از جمله سایت های اینترنتی و شبکه های مجازی بسیار راحت تر از گذشته امکان پذیر شده است. توجه داشته باشید که تعداد کاربران و خریدارانی که مایلند خرید و فروش خود را به صورت مجازی و از طریق اینترنت انجام دهند افزایش چشمگیری داشته و این روند همچنان رو به افزایش است.

در چند سال گذشت با نفوذ اینترنت و شبکه های اجتماعی در زندگی روزمره مردم شاهد افزایش سطح خرید های اینترنتی و غیر حضوری هستیم. به طوری که بسیاری از خرید های عمده و خرد مردم به صورت غیر حضوری انجام می گیرد

زرشک نیز از جمله این محصولات می باشد، شرکت‌ها و واحدهایی بسیاری در عرضه و پخش زرشک فعالیت دارند، سایت انلاین فروش سپیدارشرقی واقع در مرکز تولید و عرضه زرشک،خراسان جنوبی که محصول بیرجند و قائنات را به بازارهای داخلی ارائه می‌دهد. برای خرید زرشک اعلا فله و بسته بندی با ما تماس بگیرید.

مجموعه سپیدارشرقی شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

سیده مریم عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!