مجموعه سپیدارشرقی شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

توزیع انلاین زرشک خراسان جنوبی/بازار زرشک

آنچه در این مقاله می خوانید ...

توزیع انلاین زرشکقیمت نجومیِ گرانترین زرشک تجاری ایران
تجارت انلاین زرشک پفکی

توزیع انلاین زرشک

توزیع انلاین زرشک را از مجموعه ما بخواهید، سپیدارشرقی با دسترسی کامل به کشاورز و بازار تولید امکان دستیابی به زرشک با قیمت مناسب و کیفیت درخواستی را برای شما مشتریان عزیز میسر نموده است.

زرشک یکی از محصولات مهم اقتصادی ایران به شمار می‌رود که خاستگاه اصلی آن در خراسان جنوبی است. زرشک از معدود گیاهانی است که از ریشه، ساقه، برگ، گل و پوست آن استفاده‌های مختلف غذایی، دارویی و صنعتی می‌شود. این گیاه به‌واسطه داشتن ترکیبات متفاوت مانند ترکیبات فنولی، ویتامین C و آلکالوئیدها دارای فعالیت‌های آنتی‌اکسیدانی بالایی بوده و در تقویت قلب، درمان دیابت و چاقی، تصفیه کبد، کاهش وزن و … مؤثر است و ما در مبدا تولید با روش توزیع انلاین زرشک با ساده ترین راه نیاز شما را برطرف می کنیم.

قیمت نجومیِ گرانترین زرشک تجاری ایران

«زرشک سیاه» یا گرانترین زرشک تجاری ایران با قیمت نجومی کیلویی ۱.۲ میلیون تومان به فروش می‌رود.

لاکچری‌ترین میوه ایران زرشک سیاه بی‌دانه یا زرشک سیاه بدون هسته است؛ که به زرشک کرمانشاهی نیز معروف است گرانترین زرشک تجاری ایران محسوب می‌شود که با قیمت بالایش برای اغلب شهروندان دست‌نیافتنی شده است.

این زرشک سیاه که تنها در عطاری‌های خاصی پیدا می‌شود قیمت بسیار بالایی دارد؛ کرمانشاهی‌ها از این نوع زرشک بیشتر برای پخت خورش خلال که برند غذایی این استان هم به شمار می‌رود استفاده می‌کنند.

یکی از میوه های خاص می باشد که کاربرد خوراکی و دارویی بسیاری دارد. این میوه از جنس زرشک معمولی (سرخ) می باشد ولی به علت رشد در شرایط خاص، رنگ و طعم متفاوتی دارد. زرشک سیاه به علت دارابودن ترکیبات شیمیایی سودمند، در زمینه های مختلفی همچون آشپزی، تولیدات دارو و عصاره های طبیعی به صورت صنعتی و داروی های طب گیاهی مورد استفاده قرار می گیرد.

زرشک های سیاه مواد بسیاری دارند که متعادل کننده جریان خون هستند. تنظیم فشار خون، اسیدیته خون، صفرا، تبادلات و انتشار های مویرگی و بسیاری از خواص دیگر می باشد. همچنین برای بسیاری از بیماری ها مثل یبوست، تب، عفونت های داخلی، تیفوس و حالاتی مثل عطش یا بی حالی می باشد.

مجموعه سپیدارشرقی شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

سیده مریم عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!