مجموعه سپیدارشرقی شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

بازار صادرات زرشک/زرشک خراسان جنوبی

آنچه در این مقاله می خوانید ...

بازار صادرات زرشکواردکنندگان زرشک چه کشورهایی هستند ؟
بازار زرشک پفکی

بیشتر فروشندگان در بازار صادرات زرشک به دنبال زرشکی با کیفیت بالا و قیمت مناسب هستند.ما در این مجموعه نجاری نیازهای شما مشتریان وتجار عزیز را مورد توجه قرار دادهایم و آماده خدمت رسانی هستیم.توزیع عمده زرشک دانه اناری، صادرات عمده انواع زرشک خشک،پخش و فروش زرشک پفکی صادراتی،سفارش زرشک صادراتی جعبه ای در تناژ بالا، توزیع زرشک عمده در بازار مشهد،بازار صادرات زرشک ایران در خراسان جنوبی.

ما در این مجموعه محصولات خاص منطقه را از جمله : زرشک، زعفران، عناب و بادام را با قیمت مناسب و کیفیت درخواستی شما عزیزان عرضه می کنیم. خراسان جنوبی مرکز تولید و عرضه این محصولات می باشد و ما در مرکز این استان با دسترسی اسان به تولید کننده و کشاورز محترم این فرصت را برای شما مهیا نموده ایم.

بازار صادرات زرشک

با توجه به گزارش وب سایت Traderoad ,تولید و مصرف زرشک به عنوان گیاه دارویی، درمانی و یا به عنوان یک ماده غذایی در کشور های ایران،هند و چین سابقه باستانی دارند و این کشور ها قرن ها سابقه ی تولید را دارند.

از زمان‌های دور زرشک در ایران بسیار رایج بوده است و همزمان با ایران کشورهای هند و چین نیز به تولید و مصرف عمده این ماده غذایی ارزشمند پرداخته اند به این خاطر این سه کشور امروزه به تولید کننده هستند و در بازار صادرات زرشک نیز حضور موثری دارند.

بازار صادرات زرشک

واردکنندگان زرشک چه کشورهایی هستند ؟

از جمله وارد کنندگان اصلی زرشک در جهان ایالات متحده آمریکا، ایالات متحده عربی، مراکش و کشورهای اروپایی به شمار می‌آید و اما ایا می دانید بزرگترین صادرکنندگان زرشک در دنیا چه کشورهایی هستند؟ کشورهایی همچون ایران، هند و چین.

کشور هند سالیانه به ارزش ۳ میلیون دلار زرشک صادراتی را به بازار آمریکا و ایالات متحده عربی و کشور مراکش صادر می کند که بعد از بسته بندی های نوین مجددا به بازار اروپا صادر می گردد کل زرشک تولید شده کشور هند در دو سال اخیر برابر با حدود ۱۸۵ هزار تن اعلام شده است .

بازار صادرات زرشک

این قیمت میانگین برابر با قیمت پایه ۱۶ دلار اعلام شده است. صادرات بسیار عظیمی از زرشک تولیدی خود را در سال ۲۰۱۸ کشور هند به کشور آمریکا داشته است. بیشترین مقدار زرشک تولید شده کشور هندتوسط آمریکا و به صورت عمده خریداری می شود. مقداری از این زرشک به مصرف داخل میرسد و بیشتر به بسته بندی های شکیل وارد محصولات صادراتی آمریکا به کشور های اروپایی می شود.

کشور سریلانکا نیز از مصرف کنندگان اصلی زرشک هند است و با توجه به موقعیت جغرافیایی که دارد و در قسمت جنوبی هند واقع شده است از مصرف کنندگان زرشک هند محسوب می گردد با توجه به مطالب بالا می توان به بازار عظیم زرشک در دنیا

کشورهای اروپایی، ایالات متحده آمریکا، ایالات متحده عربی و کشورهای شمالی ایران از مصرف کنندگان اصلی این ماده غذایی هستند که عمدتاً در ایران به عنوان ماده خوراکی و در کشورهای دیگر به عنوان یک ماده دارویی و یک گیاه دارویی خریداری می‌شود و مصرف می‌گردد.

 

مجموعه سپیدارشرقی شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

سیده مریم عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!