مجموعه سپیدارشرقی شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

شعبه اینترنتی زرشک /بازار خرید و فروش زرشک تازه

آنچه در این مقاله می خوانید ...

شعبه اینترنتی زرشک تازه و خشکقیمت زرشک صادراتی خبری خوش برای ایرانیان مقیم خارجآخرین خبرها از حضور دولت در حل مشکلات کشاورزان
شعبه اینترنتی زرشک

شعبه اینترنتی زرشک تازه و خشک

خرید و فروش زرشک تازه و خشک در ایران از طریق شعبه اینترنتی زرشک به صورت فله ای یا بسته بندی شده انجام می شود و خرید آن با قیمت ارزانتر میسر می باشد.

زرشک یکی از انواع محصولات غذایی است که دارای خواص بی اندازه و بسیار زیادی می باشد و این محصول بهترین گزینه برای پوست و مو معرفی شده است. زرشک در انواع و گونه های مختلفی یافت می شود و در بازار به دو صورت فله ای و بسته بندی شده به فروش می رسد.

تجارت زرشک تازه و خشک در بخش های مختلفی از ایران از جمله خراسان جنوبی انجام می شود و اما خرید این محصول با قیمت مناسب در شعبه اینترنتی زرشک صورت می گیرد.

اگر شما هم به دنبال خرید انواع زرشک مرغوب درجه یک می باشید، کافیست با ما تماس حاصل نمایید.شعبه اینترنتی زرشک تجارتی آسان و بصرفه را مهیا نموده است.شما مشتریان گرامی می توانید انواع زرشک را از سایت های انلاین به صورت اینترنتی با نازلترین قیمت خریداری کنید.

شعبه اینترنتی زرشک تازه

قیمت زرشک صادراتی 

قیمت زرشک مخصوص صادرات در بازار کشور بسته به عوامل مختلفی، متفاوت بوده است و البته بر روی قیمت زرشک نوسانات موجود در بازار می تواند تأثیر مستقیمی  داشته باشد.

زرشک صادراتی یکی از با کیفیت ترین انواع زرشک موجود در بازار است و بی شک نسبت به دیگر انواع زرشک دارای قیمت بیشتری است.

شما می توانیدقیمت انواع زرشک و از جمله نوع صادراتی را از سایت های تخصصی به صورت مجازی دریافت کنید یا به صورت تلفنی از کارشناسان واحد فروش جویا شوید. برای اطلاع از قیمت و سفارش زرشک صادراتی کافیست با این مجموعه ها تماس بگیرید.

خبری خوش برای ایرانیان مقیم خارج

خبری خوش برای هموطنان خارج نشین

شاید برای بسیاری در داخل ایران عجیب باشد که هموطنی از آمریکا و سایر کشورها برای تهیه محصولات باغی و زراعی ایران با صرف هزینه زیاد متقاضی سفارش این محصولات باشد. که البته این نشان از پتانسیل بالایی است  که شناساندن زرشک و خیلی از محصولات ایران زمین به دنیا می تواند داشته باشد. وب سایت انلاین سپیدارشرقی در خراسان جنوبی  بنا به بازدید و تقاضای بالا توسط دوستان خارج نشین تصمیم بر آن گرفته تا پاسخگوی نیاز این عزیزان باشد، تا با دریافت محصولات درخواستی خود عطر وطن را با تمام وجود استشمام کنند.

کافیست از طریق واتساپ با خط ۹۳۵۵۶۵۹۷۲۳ ۹۸+ تماس حاصل نمایید.مجموعه ما به خود می بالد که میتواند شادمانی خاطر شما را میسر نماید.

آخرین خبرها از حضور دولت در حل مشکلات کشاورزان

شعبه اینترنتی زرشک تازه

محمدحسین اکبری روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: در بودجه سال ۱۴۰۰ بند «ز» تبصره ۲ قانون بودجه اعتباری به استان اختصاص یافت که برای تمامی کشاورزانی که از سال ۹۴ تا ۱۴۰۰ تسهیلات دریافت کرده‌اند برای جریمه دیرکرد، پرداخت و یک سال اقساط کشاورزان نیز تمدید خواهد شد.

وی گفت: این طرح نیز شامل تمامی فعالان بخش کشاورزی می‌شود ضمن اینکه از محل تسهیلات کرونا به واحدهایی که دچار آسیب و خسارت شده‌اند تاکنون  ۵ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است.

وی اظهار داشت: برآورد خسارت‌های خشکسالی نیز در استان انجام شده است تا مشکلات کشاورزان به صورت عمده حل و فصل شود.

ضیائیان احمدی درباره خرید زرشک از کشاورزان گفت: قیمت زرشک سال گذشته به شدت کاهش داشت لذا برای فروش زرشک کشاورزان از ظرفیت پنج بازار تهران به صورت غرفه مستقیم فروش زرشک استفاده کردیم.

شعبه اینترنتی زرشک

وی با بیان اینکه امسال نیز برنامه‌های حمایتی از زرشک‌کاران ادامه دارد اظهار داشت: زرشک طی برنامه‌های کوتاه‌مدت و میان‌مدت از کشاورزان خریداری خواهد شد.

وی گفت: سال گذشته در این فصل میزان زیادی از زرشک در انبارها موجود بود که امسال موجودی زرشک انبارها بسیار پایین است و امیدواریم با کمرنگ شدن شیوع ویروس کرونا و تولید واکسن مشکل خاصی برای زرشک‌کاران وجود نداشته باشد.

سورگی با بیان اینکه در مورد شهرک‌های دامی مطالعات نهایی شده است عنوان کرد: در مورد بارگاه‌های زرشک نیز برنامه‌ریزی شده بارگاه‌ها با هزینه کم به زرشک‌کاران واگذار شود.

وی با اشاره به احداث بارگاه زرشک در روستای افین زیرکوه گفت: این بارگاه به زودی تحویل مردم خواهد شد همچنین در سایر نقاط استان بارگاه‌ها واگذار و خشک کردن زرشک به صورت بهداشتی انجام خواهد شد.

مجموعه سپیدارشرقی شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

سیده مریم عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!