مجموعه سپیدارشرقی شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

بازار عمده زرشک/سایت انلاین خرید و فروش زرشک

آنچه در این مقاله می خوانید ...

بازار عمده زرشکعرضه زرشک دانه اناری با قیمت مناسبعرضه زرشک پفکیزرشک زیرتالاری
خرید و قیمت زرشک

بازار عمده زرشک

بازار عمده زرشک بسیاری در سراسر کشوردر امر توزیع و پخش انواع زرشک هستند. البته با توجه به مسافت برای برخی از شهر ها این مورد یک مزیت به حساب می آید. اما گاهی برای خرید عمده، یا توزیع در سایر شهر ها و یا صادرات زرشک باید در مراکز اصلی سفارش خرید را ثبت نمود.

می خواهیم به ترتیب مهم ترین بازار های توزیع عمده زرشک را معرفی کنیم:

  1. بازار عمده زرشک بیرجند (کارگاه ها و کارخانجات تولیدی)
  2. بازار عمده زرشک قائنات (کارگاه ها و کارخانجات تولیدی)
  3. بازار عمده زرشک مشهد (نماینده کارخانجات و یا دفاتر فروش)

تجارت از هر یک از این مراکز می توانید ریسک خرید حجم بالا را تا حد زیادی کاهش دهد. که شامل کیفیت مورد نظر و قیمت مناسب می شود.

پخش عمده زرشک پفکی و اناری، زعفران، عناب و… ؛ جهت سفارش صادرات و رستوران و شرکت ها و….؛ به قیمت و کیفیت مناسب ؛ به روز بودن قیمت ها(پخش به صورت عمده و جزئی با بسته بندی ۱۰کیلویی ) لازم به ذکر است محصولات ازباغات خراسان میباشد . زرشک صددرصد خالص بوده و فاقد روغن و دیگر افزودنی ها جهت براق شدن و البته طبق نظر مشتری.

عرضه زرشک دانه اناری با قیمت مناسب

عرضه انواع زرشک های دانه اناری، زیرتالاری و پفکی با قیمت های مناسب می تواند حجم فروش و صادرات بالایی را رقم بزند. استان خراسان جنوبی به عنوان رتبه اول تولید انواع زرشک در بازار های داخلی و خارجی شناخته می شود. زرشک استان خراسان جنوبی نیز دارای رنگبندی روشن و تیره می باشد.

بازار زرشک پفکی

اغلب مشتری های داخلی و بویژه خارجی به علت عرضه و فروش راحت در شهر و کشور مقصد تمایل به خرید زرشک های دانه اناری و پفکی روشن دارند. یکی از مهم ترین معیار های خرید زرشک دانه اناری برای اغلب مشتریان، قیمت مناسب می باشد.

زرشک دانه اناری در اوایل فصل پاییز به بازار عرضه می شود و در بازه زمانی مهر ماه تا بهمن ماه مناسب ترین قیمت ها برای خرید عمده این محصول می باشد. پس از آن زرشک پفکی به بازار عرضه می شود و درخواست خرید زرشک دانه اناری کاهش پیدا می کند.

عرضه زرشک پفکی

در جنوب خراسان بهترین نوع زرشک پفکی ایران تولید می شود. قیمت زرشک پفکی در خراسان جنوبی بخصوص شهر های قاین و بیرجند به عنوان مراکز تولید این محصول عموما پایین ترین قیمت بازار مربوط به بالاترین کیفیت ممکن است که برای فروش داخل و همچنین صادرات استفاده می شوند.
در زمان خرید زرشک تشخیص نوع این محصول نیاز به مقداری تخصص دارد. حتی آشنایی با نحوه تولید زرشک پفکی و زرشک دانه اناری به تشخیص نوع آن در بازار کمک می کند.

رونق صادرات زرشک

زرشک زیرتالاری

در طول مدت خشک شدن در تالار، بعضی از دانه های زرشک از شاخه جدا شده و به زمین می افتند و کیفیتی نیمه پفکی دارند و به همین دلیل نام این نوع را در جنوب خراسان زرشک زیر تالاری (مختصرا زرشک تالاری) نامیده اند که نوع معمولی تر زرشک پفکی است.

قیمت زرشک پفکی که از نوع زیرتالاری باشد مناسب ترین قیمت فروش و عرضه زرشک پفکی در بازار به حساب می آید. با توجه به مطالبی که گفته شد، نوع فرآوری زرشک تازه و نحوه خشک شدن آن، نوع زرشک بازار را تعیین می کند.
در زمان خرید زرشک پفکی راه تشخیص آن، توجه به رنگ این محصول ، همراه با ظاهر پفکی زرشک می باشد.

مجموعه سپیدارشرقی شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

سیده مریم عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!