مجموعه سپیدارشرقی شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

قیمت زرشک اعلا /خرید و فروش زرشک

آنچه در این مقاله می خوانید ...

پخش انواع زرشکقیمت زرشک اعلا در مرکز فروش سپیدارشرقی
فروش زرشک

قیمت عمده زرشک دانه اناری، فروش زرشک پفکی در بازار تهران، خرید وفروش انلاین انواع زرشک خراسان جنوبی، قیمت روز زرشک پفکی اعلا، قیمت روز زرشک دانه اناری ، فروش زرشک پفکی صادراتی ، تولید زرشک قاین ، تولید زرشک در بیرجند ، قیمت عمده زرشک فله . خرید فله ای زرشک، خرید زرشک خشک بیرجند.

پخش انواع زرشک

پخش عمده انواع زرشک (پفکی و اناری و زیرتالاری و…)؛ جهت سفارش صادرات ورستوران و شرکت ها و….؛ به قیمت و کیفیت مناسب ؛به روز بودن قیمت ها(پخش به صورت عمده و جزئی با بسته بندی ۱۰کیلویی )

قیمت زرشک

لازم به ذکر است محصولات دارای بالاترین کیفیت و تولید باغات خراسان میباشد. مهمترازهمه واسطه ای درکار نیست و محصول با کیفیت را با قیمت خیلی مناسب تر دست شما خواهد رسید .زرشک صددرصد خالص بوده و فاقد روغن ودیگر افزودنی ها جهت براق شدن و سنگین شدن هست.

قیمت زرشک اعلا در مرکز فروش سپیدارشرقی

خرید و فروش زرشک در بازار بزرک زرشک

سایت تجاری سپیدارشرقی واقع در مرکز استان خراسان جنوبی که رتبه اول در تولید زرشک را در سطح ایران از آن خود دارد. در  این مجموعه زرشک پفکی اغلب در کارتن های ۸ کیلویی بسته بندی می شود.اما زرشک های دانه اناری و زیرتالاری در هر کارتن ۱۰ کیلو قرار داده می شود. البته زرشک در بسته بندی های گرمی کوچک هم در بازار عرضه می شود.

همچنان که قبلا گفته شد از دیر باز که خراسان یکپارچه بود و مشهد مرکز خراسان بزرگ بود فرهنگ فروش زرشک در مرکز استان برای بسیاری از کشاورزان شکل گرفته است. قیمت زرشک در بازار مشهد نیز پایین تر از سایر شهر های بزرگ ایران و دیگر شهرهای توریستی بود و مسافرت سالانه میلیون ها زایر و مسافر به این شهر نیز به رونق تجارت زرشک و زعفران کمک کرده است.

قیمت زرشک بسته بندی شده مجزا از نوع برند  و نام شرکت بسته بندی آن  نسبت به زرشک فله تا ۴ برابر گرن تر است.  برای قیمت انواع زرشک بخصوص قیمت فروش زرشک به صورت عمده با ما ارتبات بگیرید

مجموعه سپیدارشرقی شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

سیده مریم عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!