مجموعه سپیدارشرقی شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

بازار فروش انلاین زرشک/ زرشک اناری و پفکی

آنچه در این مقاله می خوانید ...

زرشک پفکی و خرید و فروش اینترنتی زرشکبازار فروش انلاین زرشکفواید مصرف زرشکصادرات زرشک اناری و پفکیبازار صادرات عمده زرشک ایرانعدم وجود گواهی حوزه خاص صادرات زرشکصادرکنندگان زرشک ایران
بازار فروش انلاین زرشک

زرشک پفکی و خرید و فروش اینترنتی زرشک

زرشک پفکی یکی از انواع زرشک است که در بازار فروش انلاین زرشک در کنار سایر انواع زرشک عرضه می شود و تنها تفاوتی که با سایر زرشک ها دارد، در طریقه فرآوری آن است. پروسه تهیه این نوع زرشک بسیار طولانی است، به همین دلیل ۲ تا ۶ ماه پس از اولین برداشت زرشک، به بازار عرضه می شود.

همه ی این زحمات، ارزش دارد زیرا این نوع زرشک، طعم و رنگ بهتری دارد و همین باعث شده که زرشک پفکی، گزینه اول در صادرات باشد.

طریقه ی فرآوری آن به این صورت است که خوشه های زرشک را با برگ و شاخه آویزان می کنند تا خشک شود. این کار به فضای وسیعی نیاز دارد و همچنین هوای داخل این فضا باید خشک باشد و تهویه هوا صورت بگیرد تا رطوبت باعث کپک زدن زرشک ها نشود. جالب است بدانید که از این شیوه برای تولید کشمش هم استفاده می شود.

پس از این که زرشک ها خشک می شوند مراحل سورت و بادکشی انجام می شود تا از این طریق، شاخ و برگ های اضافی از زرشک جدا شوند و محصولی یک دست و تمیز در اختیار مشتری قرار گیرد.

بازار فروش انلاین زرشک

وجود وب سایت های خرید و فروش زیادی که ارایه خدمات دهی می کنند، کار تجارت را بسیار تسهیل نموده است. در مورد محصولی چون زرشک نیز این قضیه مستثنی نیست. وب انلاین خرید و فروش محصولات خراسان با توجه به مرکزیت تولید زرشک یعنی خراسان جنوبی این امکان را برای مشتریان مهیا کرده است تا با قیمتی مناسب خرید زرشک از کشاورز را تجربه کند.

زرشک صادراتی

فواید مصرف زرشک

از فواید زرشک همین بس که وجود پلی‌فنول و ویتامین C موجود در دانه‌های زرشک باعث کاهش فشار خون و تنظیم گردش خون و جلوگیری از آسیب به بافت قلب می‌شود. پاکسازی کبد، بویژه کبدهای چرب و تصفیه چربی و غلظت خون که از لخته‌شدن آن در عروق جلوگیری می‌کند.

بطور کلی همه گیاهان بدلیل وجود آنتی‌اکسیدان و فیبر باعث مقابله با جهش رادیکال‌های آزاد و رشد سلول‌های سرطانی می‌شوند. زرشک هم از این طیف مستثنا نیست و کاهش موثری در رشد تومورها و سلولهای جهش یافته سرطانی دارد.

صادرات زرشک اناری و پفکی

صادرات عمده زرشک پفکی – اناری نیاز به مواردی دارد که باید برای به دست آوردن و موفقیت در این محصول در بازار هدف مختلف مورد توجه قرار گیرد.

در صادرات زرشک به صورت تناژ،بررسی و انتخاب محصول مطلوب برای بازار هدف از مواردی هست که در اولویت قرار می گیرد و باید با بررسی بازار هدف سعی بر انتخاب گزینه مطلوب برای صادرات داشته باشیم.

با توجه به اینکه تنوع خوبی را در انواع زرشک داریم و تنوع قیمتی خوبی را در این حوزه از خشکبارها داریم این امکان به راحتی میسر خواهد بود که بتوانیم جوابگوی بازارهای هدف مختلف در بازار جهانی صادرات این محصول باشیم.

ولی صادرات این محصول نیز به این راحتی ها نبوده و باید موارد مختلفی را در انجام صادرات آن مورد توجه قرار دهیم.

بازار صادرات عمده زرشک ایران

بعد از اینکه کیفیت و قیمت مطلوب برای زرشک صادراتی تعیین شد و شما تصمیم گرفتید که چه محصولی را برای صادرات انتخاب نمائید باید به این مسأله توجه داشته باشید که محصول زرشک پفکی یا دانه اناری از خشکبارهای حساس و لطیف هستند و با توجه به اینکه قرار است این محصول به صورت هوایی، دریایی یا زمینی ارسال شود باید شرایطی مهیا شود که زرشک دچار چسبندگی نشده یا در اثر شرایط نامطلوب نگهداری و بسته بندی، سیاه و تیره نگردد.

در زمان بسته بندی نیز باید برای زرشک پفکی از کارتن هایی استفاده شود که محصول زرشک پفکی به عبارتی پف مطلوب خودرا از دست نداده و چسبیده و فشرده به هم قرار نگیرد و اگر در کارتنی وزن بیشتری از دانه اناری را بتوانیم قرار دهیم باید به این مورد توجه داشته باشید که در مورد زرشک پفکی با توجه به پف دار بودن محصول زرشک باید میزان کمتری در کارتن قرار گیرد تا زرشک پفکی به صورت پف دار و کاملا سلامت به بازار هدف برسد.

موارد بسیاری دیده شده که در زمان حمل توجه لازم و کافی صورت نمی گیرد و از این رو با قرار دادن زرشک در کارتن های ده (۱۰) کیلویی و نایلون مناسب و سپس شیرینگ کارتن ها سعی نموده ایم که یک محصول کاملا سالم و با شرایط مطلوب صادرات را به مشتریانمان ارائه نمائیم.

تجارت انلاین زرشک پفکی

در صادرات زرشک باید به هزینه های اضافی مانند هزینه کارتن ۵ لایه و در مواردی ۱۰ لایه و هزینه شیرینگ محصول و حتی هزینه حمل و نقل داخلی محصول نیز توجه داشته باشید و این موارد به قیمت روز زرشک اضافه می شود.

در صورتی که قرار است محصول زمان زیادی طی نماید تا به بازار کشور هدف برسد توصیه اکید ما این است که محصول در بسته بندی و کارتن های ده لایه قرار بگیرد تا سلامت محصول حفظ شود و بعد از رسیدن به بازار هدف خراب نشود و بیش از همه در مورد زرشک پفکی باید بگوییم که پف محصول زرشک نخوابد.

مسأله مهم دیگری که ما در صادرات زرشک به آن تأکید داریم روغن زدن به خود محصول زرشک می باشد که برخی از مشتریان تأکید دارند که محصول برق بزند و ظاهر خیلی خوبی داشته باشد ولی تأکید ما بر این است که در صادرات زرشک به این نکته توجه داشته باشید که محصول به صورت کم روغن آماده شود و کیفیت خود محصول انتخابی، رضایت مندی مشتریان را به همراه آورد و از این رو محصول کم روغن می تواند گزینه بهتری باشد و به این مورد توجه داشته باشید.

در زمان ثبت سفارش به این مسأله توجه نمائید که محصول صادراتی به صورت آماده شده در انبار نگهداری نمی شود و از این رو از مشتریان یک زمان مطلوبی را درخواست نمائید که در این زمان زرشک آماده شود و به صورت بسته بندی شده تحویل مشتری گردد و بررسی و تعیین زمان دقیق تحویل محصو ل به صورتی باشد که در زمان تحویل دچار بدقولی به مشتریان نگردید و این می تواند برای ادامه همکاری مسأله قابل توجه ای باشد که بسیاری از مشتریان برای ادامه همکاری با تأمین کنندگان به آن توجه می نمایند.

در زمان ارائه نمونه های موجود به مشتریان صادراتی باید به این مورد مهم توجه داشته باشید که نمونه ای را به مشتری ارائه نمائید که در صورت تأیید و انتخاب نمونه بتوانید محصول را به صورت تناژ تأمین نموده و شرایط مطلوبی را برای صادرات ایجاد نمائید.

مشتری این امکان را داشته باشد که در زمان آماده سازی محصول بتواند کیفیت خود زرشک را چک نماید و در زمان تحویل بار نیز به صورت رندوم بتواند کارتن ها را انتخاب نماید و بررسی کند تا اطمینان لازم برای همکاری به وجود آید و در مواردی که امکان حضور مشتری یا نماینده میسر نمی باشد با ارائه فیلم و عکس های واضح تمام موارد برای مشتری ارائه و توضیح داده شود تا با خیال راحت بتواند در جریان کار و سفارش خویش قرار گیرد.

با توجه به تحولات زیادی که در حوزه های مختلف صادراتی ایجاد شده است و با توجه به اینکه در سالهای اخیر شاهد هستیم که بسیاری از تولیدکنندکان و تأمین کنندگان محصولات صادراتی از حالت سنتی خارج شده و محصولات با شرایط بسیار مطلوب آماده صادرات به بازارهای جهانی می شوند و برگه های آنالیز، استاندارد، ایزو و گواهی های بهداشت و … در مواردی روی محصولات خشکبار گذاشته می شود ولی باید به این مسأله توجه کامل داشته باشید که هنوز محصولات زیادی در ایران به صورت سنتی تولید و ارائه می شوند.

عدم وجود گواهی حوزه خاص صادرات زرشک

زرشک نیز یکی از این مواردی می باشد که با وجود تغییرات زیادی که در ارائه این محصول ایجاد شده است ولی استاندارد و یا گواهی آماده خاصی ندارد و در زمانی که مشتری قصد صادرات دارد این موارد در زمان صادرات و از گمرک گرفته می شود و محصول زرشک با گواهی اخذ شده از گمرک جهت صادرات آماده می شود و وارد بازار جهانی این محصول می گردد.

از این رو مشتریانی که به دنبال محصول فله زرشک با گواهی و استاندارد خاص برای بازار هدفشان می باشند باید به این مسأله توجه داشته باشند که هنوز در مورد زرشک با یک محصول به صورت سنتی روبرو هستیم که با شرایط موجود وارد بازار صادرات می گردد.

با تکیه بر موارد ذکر شده که باید مورد توجه قرار گیرد باز تأکید ما بر این است که قبل از انجام هر صادراتی در محصولاتی مانند خشکبار، حتما مطالعه و آگاهی لازم را نسبت به آن محصول، بازار داخل و بازار صادرات آن کسب نمائید و با تکیه بر آگاهی به دست آمده نسبت به صادرات یک محصول اقدام نمائید.

در موارد بسیاری با مشتریانی روبرو هستیم که با تکیه بر عدم شناخت و آگاهی در یک حوزه صرفا با توجه به اینکه مشتری در کشور هدف از آنها محصولی را خواسته اقدام به صادرات می نمایند و می خواهند که در حوزه خاص، خرید خودرا انجام دهند و از این رو تأکیید ما بر این هست که نسبت به حوزه های انتخابی جهت صادرات آگاهی و شناخت لازم را کسب نمائید.

خوشبختانه مقاله و خبرهای خوبی در مورد حوزه های مختلف صادراتی در اینترنت، فضاهای مجازی و مجله های مختلف و … وجود دارد که با مراجعه به آنها این امکان میسر هست که بتوانید نسبت به یک حوزه صادراتی، اطلاعات و آگاهی لازم را بدست آورید.

بازار فروش انلاین زرشک

صادرکنندگان زرشک ایران

خوشبختانه مجموعه صادرکنندگان زرشک ایران در سالهای اخیر توانسته اند بازارهای مطلوب خوبی را در کشورهای مختلف متعلق به خود نمایند و از نظر کیفیت، زرشک ایران توانسته است بازارهای مطلوبی را بدست آورد و با ارائه قیمت و کیفیت های مطلوب، این محصول توانسته یک گزینه مطلوب جهت صادرات به بازار جهانی باشد.

ولی مسأله مهم این است که نیاز به شناخت بیشتر و بازاریابی بهتر در بازارهای جهانی داریم تا با ارائه یک محصول مناسب این امکان را به وجود آوریم که رونق و پویایی بیشتری را در این حوزه داشته باشیم.

ما در بازار فروش انلاین زرشک با بهترین گروه تأمین و آماده سازی در محصول زرشک توانسته است به رضایت مندی در مشتریان دست بیابد.

با رعایت تمام موارد بالا در زمان صادرات می توانید محصول زرشک را به عنوان گزینه ای مناسب در کنار انواع خشکبارهای ایرانی قرار دهید و به موفقیت در صادرات این محصول برسید و خوشبختانه در محصولاتی مانند زعفران،عناب و بادام امکان تأمین محصول مطلوب و مناسب را داریم.

 

 

مجموعه سپیدارشرقی شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

سیده مریم عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!