مجموعه سپیدارشرقی شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

سایت فروش اینترنتی زرشک/ زرشک خراسان جنوبی

آنچه در این مقاله می خوانید ...

سایت فروش اینترنتی زرشککیفیت زرشک پفکیقیمت زرشک پفکی درجه یک
سایت فروش اینترنتی زرشک

سایت فروش اینترنتی زرشک

در مرکز استان خراسان جنوبی سایت فروش اینترنتی زرشک این امکان را میسر نموده تا با سریع ترین و بصرفه ترین روش نیاز شما مشتریان عزیز را پاسخگو باشد.

شاید برای عده ای جالب باشد که امروزه خریدو فروش اینترنتی زرشک همپای اکثر کالا های دیگر به صورت جزیی و کلی انجام می شود. البته این به آن معنی نیست که همه مراحل خرید زرشک به صورت اینترنتی انجام شود. عده ای از مشتریان به خصوص مشتریان صادراتی تامین کننده ها و تولید کنندگان زرشک از از طریق اینترنت پیدا می کنند و سایر مراحل را به صورت حضوری انجام می دهند.

کیفیت زرشک پفکی

اگر زرشک تازه آسیب ببیند در یک مدت بسیار کوتاه کپک می زند و مزه آن ترش می شود که نشان از خراب شدن میوه دارد. از این رو برای تولید زرشک پفکی درجه یک باید مرحله بردآشت میوه زرشک  (Barberry Fruit) و روش درست در خشک کردن آن بسیار مهم تلقی شود و همه راه کارهای لازم جهت کاهش آسیب های مکانیک به  دانه زرشک باید به کار گرفته شود.

با اینکه نهال زرشک با کم ابی همچنان می تواند میوه دهی و رشد داشته باشد اما هر چه زرشک پر اب تر باشد محصول نهایی گوشتی تر و با کیفیت تراست. و میزان ابدهی به گیاه باعث درشتی و گوشتی شدن آن میشود.

شاید برای شما نیز جالب باشد که بدانید منابع اصلی آب در جنوب خراسان قنات ها هستند. در این منطقه برخلاف  سایر روستاهای ایران، کمتر آب رود خانه جاری است. از این رو حفاظت از آب این منطقه و استفاده درست و بهینه از آب باعث رونق بیشتر کشاورزی و باغداری منطقه می شود. باید از هدر رفتن منابع آبی خراسان جنوبی ممانعت به عمل آید. تا محصولاتی مانند زرشک مرغوبتر و با درجه کیفیت بالاتری باشند.

سایت فروش اینترنتی زرشک

قیمت زرشک پفکی درجه یک

قیمت زرشک پفکی درجه یک که بهترین مدل زرشک خشک است بالاترین است. البته نباید از این هم گذشته که زرشک پفکی بسته به اینکه چقد شرایط بالا را براورده می کند قیمت آن می تواند تا ۲-۳ هزار تومان تفاوت کند. زرشک از جمله محصولاتی است کی کیفیت و بهتری جنس ان در مقایسه با بقیه مدل های زرشک مشخص می گردد

با شروع سال های خشکسالی پی در پی کم کم سایر صنعت ها چون دامپروری رو به افول نهاد.  باغات یا از بی آبی خشک شدنید یا از کم ابی آفات به ان ها حمله ور شدند. برای مثال نوعی کرم در تنه درخت گردو لانه میکرد و ان را از درون پوک می نمود تا در نهایت باعث خشک شدنش می شد. در این بین باغداری زرشک رو به رشد نهاد چراکه درختچه زرشک  سازگار به اقلیم کم آب این منطقه است و نیاز به آب فراوان ندارد.

شاید بتوان گفت زرشک از زمانی ارزش مضاعف پیدا نمود که محصولات نیازمند آب بیشتر دیگر در این منطقه امان رشد نداشتند یا کمتر داشتند.

کسانی که بدنبال خریدن  زرشک هستند ۲ راه اصلی پیش رو دارند.

  • شیوه سنتی – در این روش خریداران زرشک و تاجران به طور مستقیم با کشاورزان و بنکداران شهر های خود یا مرکز فروش زرشک که در تهران چهارراه مولوی و در شهری مانند مشهد بازار مصلی می باشد، مراجعه کرده و زرشک مورد نظر خود را می خرند.
  • شیوه اینترنتی – با فراگیر شدن هر چه بیشتر اینترنت و سادگی جستجو و سرچ در ان،  تجارت نیز کم کم راه و روش متفاوتی را پیدا نموده است. امروزه دیگر کمتر کسی است که گوشی هوشمند نداشته باشد. با یکی دو تا کلیک و تایپ ساده انسان ها به دنیایی از اطلاعات وصل می شوند. از این رو،  بسیاری از تجار نیز این فرصت را غنیمت شمرده و از اینترنت به عنوان ویترینی در جهت معرفی کسب و کار خود استفاده می کنند.سایت فروش اینترنتی زرشک از همین رو در خدمت شماست.

البته وقتی صحبت از خریدن زرشک می شود فراوانی خاصی را در بر می گیرد.

  1.  زرشک قرمز بی دانه خشک
  2. زرشک تازه قرمز
  3.  زرشک کوهی سیاه و قرمز – خشک و تازه
  4.  زرشک سیاه بی دانه کرمانشاه

زرشک قرمز و سیاه خود انواع دارد.

 

مجموعه سپیدارشرقی شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

سیده مریم عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!