مجموعه سپیدارشرقی شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

بازاربزرگ زرشک/مراکز فروش انلاین عمده زرشک

آنچه در این مقاله می خوانید ...

شرایط نگهداری زرشکبازاربزرگ زرشکقیمت زرشک پفکی
مرکز خرید و فروش زرشک دانه اناری

فروشگاه زرشک خراسان جنوبی، فروشنده اصلی زرشک پفکی با کیفیت در بازاربزرگ زرشک می باشد.ما در مراکز عمده زرشک، توزیع عمده زرشک پفکی ارگانیک را بهمراه عرضه مستقیم بهترین زرشک صادراتی ارگانیک را در دستور کار خود جهت رفاه حال مشتریان نجاری خود قرار داده ایم.

شرایط نگهداری زرشک

مهمترین مسئله بعد از تهیه زرشک نحوه نگهداری آن می باشد،شده طرف زرشک پفکی صادراتی را با صرف هزینه زیاد تهیه کرده اما بجهت نگهداری نامطلوب زرشک مزغوب هدر رفته. البته این قضایا بیشتر برای مشتریان خرده مستند هست و گر نه تجار عزیز از این باب بسیار مطلع هستند.

بازاربزرگ زرشک

زرشک هنگام فراوری و برگرفتن دم و برگ گاهی کمی آب و گاهی روغن میزنند و برای بسته بندی باید احتیاط لازم را بعمل آورد و کمی بعد از فرایند تمیز کردن لازم هست به زرشک استراحت مختصری بدهیم تا رطوبت آن از بین برود.اگر بلافاصله بسته بندی گردد بخصوص نایلون اگر جنس بسته بندی باشد یقینا باعث فساد و تخریب محصول خواهیم شد.

در نتیجه به منظور نگهداری از زرشک شما نیازمند شرایط مطلوب سردخانه ای هستید تا از تغییر ماهیت زرشک پفکی و کاهش کیفیت آن جلوگیری کنید. پس از خرید زرشک پفکی صادراتی باید توجه لازم را داشته باشید که زرشک شرایط نگهداری خاصی به نسبت خشکبار های دیگر دارد، چرا که در صورت عدم نگهداری در یخچال دچار کدری و تغییر رنگ می شود.

بازاربزرگ زرشک

دغدغه بسیاری از بنکداران و صادرکنندگان زرشک خرید عمده زرشک پفکی در بازاربزرگ زرشک تهران به بهترین قیمت می‌باشد. قیمت زرشک در تهران گاها نسبت به نقاط دیگر متفاوت می‌باشد و لازم است قبل از خرید اطلاعات لازم در مورد بهترین مراکز فروش زرشک را کسب نماییم.

قیمت زرشک پفکی در بازاربزرگ زرشک شهرهای بزرگ مانند تهران و مشهد نسبت به شهرهای بیرجند و قاین اغلب اندکی متفاوت می‌باشد.

بازاربزرگ زرشک

دلیل این تفاوت قیمت :

هزینه حمل و نقل زرشک به این شهرها

تفاوت میزان عرضه در خراسان جنوبی و شهرهای بزرگ

تعداد واسطه های موجود در بین

و ….

عموما قیمت این محصول به دلیل در دسترس بودن وحداقل بودن واسطه ها در شهرهای استان خراسان جنوبی نسبت به دیگر مناطق کشور ارزان تر می‌باشد.

قیمت زرشک پفکی

اما به صورت کلی قیمت زرشک پفکی در سال ۹۸ در محدوده ۷۵ – ۸۳ هزار توامان قرار دارد که البته بسته به کیفیت و محل تهیه آن متفاوت می‌باشد.

زرشک تولیدی در استان خراسان جنوبی به تهران به عنوان یکی از مهمترین مناطق اقتصادی در کشور ارسال و از این بازار به دیگر بازارهای داخلی و خارجی کشور ارسال می‌شود.یکی از اساسی ترین محصولاتی که از خراسان جنوبی در تهران بصورت عمده معانله می شود زرشک پفکی مرغوب می باشد.

 

 

مجموعه سپیدارشرقی شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

سیده مریم عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!