مجموعه سپیدارشرقی شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

فروش عمده زرشک قاینات / زرشک خراسان جنوبی

آنچه در این مقاله می خوانید ...

صادرات زرشک به اردبیل کردستانفروش عمده زرشکبازار زرشک تهران
فروش عمده زرشک

فروش عمده زرشک قاین که یکی از شهرهای مهم در تولید و پخش زرشک می‌باشد، در بازارهای مشهد بدلیل نزدیکی و موقعیت خاص این شهر توریستی امری کاملا طبیعی می‌باشد. از قدیم الایام این شهر مرکز تجارت بوده است. تجار منطقه مطلع هستند که حضور در بازارهای این شهر، موقعیت تجاری ایشان را تضمین می‌کند. از طرفی دیگر، خرید این محصول، از تولیدکنندگان اصلی آن، بسیار مقرون به صرفه‌تر خواهد بود.

در حال حاضر صفحه “قیمت زرشک ۱۴۰۰ /سایت فروش زرشک“، در همین وبسایت، با استقبال خوبی از سوی مشتریان مواجه شده است. از این رو پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی با محصولات مرغوب ارائه شده در این صفحه و خرید آنلاین آن با مناسب‌ترین قیمت، به صفحه مربوطه در همین وبسایت مراجعه فرمائید.

صادرات زرشک به اردبیل کردستان

از خیلی شهر ها می توان کار های گمرکی را انجام داده و زرشک را در کانتینر های پلمپ شده به خارج از ایران صادر نمود. مقررات فرستادن زرشک به خارج از ایران آنجنان پیچیده نیست. برای مثال برای صادرات زرشک به اردبیل کردستان باید موارد زیر را رعایت نمود. نمونه زرشک باید در گمرک، مجوز بهداشت را بگیرد. زرشک نباید کپک زده باشد. نحوه بسته بندی این محصول خیلی مهم می‌باشد. در واقع باید زرشک در کارتن هایی که آرم زرشک، مشخصات شرکت فراوری کننده، مصارف زرشک، نوع محصول زرشک، تاریخ انقضا و تولید که همه به دو زبان انگلیسی و عربی به همراه وزن خالص محصول زرشک، نوشته شده اند آماده شوند.

فراورده های زرشک

فروش عمده زرشک

فروش عمده زرشک خراسان جنوبی که شامل فروش عمده زرشک بیرجند و فروش زرشک قائنات می‌باشد، در چند شهر به صورت عمده به فروش می‌رسد.

بیرجند (Birjnad)

قاین (Qaen)

مشهد (Mashhad)

تهران (Tehran)

در سایر شهر های بزرگ ایران که بیشتر همان شهرهای توریستی می‌باشد، همچون اصفهان (Isfahan) و تبریز (Tabriz) و شیراز (Shiraz) و بندر عباس  (Bandar Abbas) نیز فروش  زرشک پفکی و دانه اناری داریم. اما  حجم فروش خیلی زیاد نمی‌باشد. بیرجند و قاین از این لحاظ مرکز فروش زرشک هستند. ۹۵ درصد کل زرشک دنیا در این منطقه یعنی استان خراسان جنوبی تولید می گردد.

شهرهای مهم صادرات زرشک

بازار زرشک تهران

بازار تهران مرکز پخش بسیاری از کالاهای تولید و وارداتی به ایران می باشد. در مورد زرشک نیز تهران از این قاعده مستثنی نمی‌باشد. بازار زرشک تهران به صورت سنتی و عمده به مشتریان خدمت می‌دهد. میدان محمدیه، چهارراه مولوی، بازار بزرگ تهران (Grand Bazaar)، انبار نفت خرید عمده اینترنتی را انجام می‌دهند.

 

مجموعه سپیدارشرقی شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

سیده مریم عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!