مجموعه سپیدارشرقی شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

مرکز فروش عمده زرشک/بازاربزرگ زرشک

آنچه در این مقاله می خوانید ...

مرکز فروش عمده زرشکتولید و مصرف محصولات ارگانیک در ایران و دیگر کشور ها چقدر است؟
کمبود قیمت زرشک

مرکز فروش عمده زرشک

فروشندگان زرشک خشک صادراتی امروزه می دانند که مرکز فروش عمده زرشک را در بازارهای بزرگ زرشک می توان یافت. در شهرهای بزرگ و پرتردد میزان معاملات تجاری به نسبت بالاتر می باشد اما چیزی که نظر تجار را جلب میکند کیفیت و قیمت محصول هست، این مهم بیشتر در مکان های تولید محصول مهیاست.

خراسان جنوبی با مرکزیت تولید زرشک خشک و همین طور زرشک تازه در راس عرضه کنندگان زرشک اناری و زرشک پفکی با کیفیت می باشد و خرید و فروش زرشک یک تجارت استراتژی در این منطقه می باشد چرا که بیشتر در این محصول حرف صادرات هست تا مصارف داخلی.

ما در مجموعه تجاری سپیدارشرقی واقع در مزکز تولید و عرضه زرشک در کیفیت های متفاوت بنا به سلیقه و دلخواه شما مشتریان عزیز جهت خدمت رسانی به شما انواع زرشک در کیفیت های متفاوت را ارائه می دهیم.

مرکز فروش عمده زرشک

تولید و مصرف محصولات ارگانیک در ایران و دیگر کشور ها چقدر است؟

آمریکا جزوه کشورهایست که کشاورزی ارگانیک در سطح وسیعی رو به گسترش در ان می باشد. بیش از ۱۳.۴ میلیون هکتار از زمین‌های کشاورزی ارگانیک جهان در کشورهای درحال توسعه است .

  • آمریکا ۸.۲ میلیون هکتار
  • آسیا با ۳.۵ میلیون هکتار
  • آفریقا با یک میلیون هکتار

سهم ایران از کشاورزی ارگانیک نسبت به کشورهای اطراف خود وضع بهتری می باشد ولی در آسیا و جهان وضعیت مناسبی ندارد. تا سال ۲۰۱۴ کشاورزی ارگانیک ایران برابر با ۳۴۴۵ هکتار است که شامل محصولاتی نظیر برنج، چای، زیتون، انار، خرما، پسته و… می باشد. در آمار مصرف محصولات ارگانیک، باز هم کشور آمریکا بیشترین میزان مصرف را دارد،  جایگاه دوم را آلمان در جهان نصیب خود کرده است.

مرکز فروش عمده زرشک

بیش از ۸۰ درصد محصولات ارگانیک کشور ایران صادر می گردد و تنها ۲۰ درصد از این محصولات در داخل کشور مصرف می شود. از مهم ترین دلایل استقبال کم کشاورزان از کشت محصولات طبیعی کاهش تولید و عدم حمایت دولت از آنها می‌باشد.در افزایش  تولید محصولات ارگانیک دولت ها نقش کلیدی در حمایت و برنامه های آموزشی دارند که جای آن در ایران اندکی خالیست.

 

مجموعه سپیدارشرقی شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

سیده مریم عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!