مجموعه سپیدارشرقی شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

مرکز فروش عمده زرشک پفکی و اناری خراسان در سراسر ایران

آنچه در این مقاله می خوانید ...

زرشک پفکی خراسان جنوبیمرکز فروش عمده زرشک
زرشک قاین

خراسان جنوبی مرکز فروش عمده زرشک پفکی،به دلیل تولید این محصول می باشد.

زرشک پفکی خراسان جنوبی

ریشه، پوست ریشه، ساقه، برگ و میوه زرشک برای انواع مصارف مورد استفاده قرار می گیرد. زرشک از گیاهان بومی در مناطق معتدل و نیمه استوایی است و در اروپا، آسیا، آفریقا، آمریکای شمالی و جنوبی هم وجود دارد.

مرکز فروش عمده زرشک

در ایران خراسان جنوبی از استان های مهم در تولید و عرضه محصولاتی چون زرشک، زعفران و عناب می باشد.در این میان زرشک استان در کنار زعفران جزوه محصولات استراتزیک منطقه و ایران می باشد و در بین انواع زرشک، زرشک پفکی از نظر مرغوبیت و به همان ترتیب قیمت حرف اول را میزند.
قبلا باها ذکر شد که انواع زرشک از یک مبدا درختچه زرشک تولید می شود،تفاوت در نحوه ی خشک کردن و درجه سورت آنها می باشد.خراسان جنوبی در مرکز فروش عمده زرشک پفکی و سایر انواع زرشک می باشد.

مرکز فروش عمده زرشک

ایران بزرگترین تولید کننده زرشک دنیا است که مهمترین منطقه تولید آن خراسان جنوبی است که تولید ۹۵ درصد از زرشک دنیا را به خود اختصاص داده است. زرشک دانه دار درختچه میوه دهنده و خودرو است که بیشتر در مناطق کوهستانی ایران  وجود دارد . این گیاه درشرایط سخت و نامساعد هم میوه های زیادی می دهد.

مرکز تولید زرشک ایران خراسان جنوبی می باشد و پخش انواع زرشک از این استان انجام می شود.زرشک محصولی است که برای فروش و عرضه آن در بازار نیاز است تا فرآوری های مختلفی روی آن صورت بگیرد.از شهر های زیر اغلب پخش مستقیم انواع زرشک انجام می شود:

بیرجند

قاینات

سربیشه

آرین شهر (سده)

حاجی آباد زیرکوه

زرشک روغن نخورده باشد یا بسیار کم روغن خورده باشد. برای ظاهر زیباتر زرشک به آن کمی روغن می زنند اما این کار هم ماندگاری زرشک را پایین می آورد و هم ارگانیک بودن آن را از بین میبرد.

زرشک را میتوان به صورت خشک شده ،آب زرشک و میوه تازه، پودر، کنسانتره آن مصرف نمود.زرشک ارگانیک میتواند در درمان انواع عفونتهای بدن کمک کند و موثر باشد.و به دلیل ویتامین سی ای که دارد برای گلو درد ، سینوزیت و بیماریهای ویروسی مناسب است.

مجموعه سپیدارشرقی شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

سیده مریم عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!