مجموعه سپیدارشرقی شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

بازار خرید و فروش زرشک/تجارت اینترنتی زرشک

آنچه در این مقاله می خوانید ...

بازار خرید و فروش زرشک ارسال زرشک مرغوب و ارگانیک به اوکراینقیمت زرشک صادراتی در اوکراین
بازار خرید و فروش زرشک

بازار خرید و فروش زرشک

 انواع زرشک ایران در استان خراسان جنوبی تولید می شود و این تولیدات در تناژ بالا وارد بازار خرید و فروش زرشک در کلان شهر ها در نوع فله و بسته بندی می شود.
زرشک گیاهی است که در آب و هوای خاص استان خراسان جنوبی در شهر های  بیرجند و قاین رشد می نماید. بهترین نوع زرشک، زرشک بی دانه است که با توجه به نوع فرآوری آن در انواع دانه اناری و پفکی در بازار عرضه می گردد.
بازار خرید و فروش زرشک در سال های اخیر شاهد رونق معاملات داخلی و همچنین صادرات به دیگر کشور های جهان بوده است و هر روزه نیز با در نظر گرفتن آشنایی بیش تر مردم دیگر کشور ها با این میوه و فواید مختلف آن در زمینه های متعدد، سطح معاملات زرشک در حال افزایش می باشد.

سایت فروش خشکبار

 ارسال زرشک مرغوب و ارگانیک به اوکراین

اوکراین از کشور هایی می باشد که به تازگی سفارشات زیادی برای خرید زرشک ارگانیک از ایران داشته و شاهد ارسال نمونه های مرغوب این محصول را به این کشور  هستیم.
نکته ای که درصادرات زرشک اعلا و مرغوب ایرانی به کشوری مانند اوکراین حائز اهمیت است عدم استفاده از روغن های نگهدارنده در زمان بسته بندی می باشد. در آخرین مرحله صادرات و قبل از ارسال گاها برخی تولیدکننده های سنتی که نسبت به مضرات این عمل آگاهی ندارند برای افزایش وزن محصول و مرغوب تر دیده شدن ظاهر محصول به آن روغن های نگهدارنده می زنند که زمان رسیدن محموله زرشک به اوکراین و بعد از آزمایش های گمرکی آنالیز ارگانیک بودن آن را با مشکل مواجه می نماید. حتما بایست از این امر خودداری نمود.
بسته بندی متداول برای ارسال زرشک ارگانیک به اوکراین کارتن های پنج تا ده کیلویی می باشد

قیمت زرشک صادراتی در اوکراین

صادرات زرشک به کشورهای خارجی یکی از پررونق ترین زمینه های صادرات است و اوکراین یکی از اصلی ترین کشورهای متقاضی برای زرشک ایرانی است و حجم زیادی از صادرات زرشک به این کشور می باشد.
در بین انواع زرشک تولید خراسان جنوبی، مناسب ترین نوع زرشک برای صادرات بخصوص به کشورهایی با فاصله های دور ، زرشک پفکی است. زیرا این نوع ماندگاری بیشتری نسبت به انواع دیگر دارد و به سبب شکلی که دارد و حجیم بودن آن، کمترین آسیب را در مسیرهای طولانی متحمل می شود.

مجموعه سپیدارشرقی شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

سیده مریم عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!