مجموعه سپیدارشرقی شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

بازاریابی زرشک/سایت فروش زرشک

آنچه در این مقاله می خوانید ...

بازاریابی زرشککمبود بارگاه های زرشک خشک کنیسود بی حساب دلالان و جیب خالی کشاورزان
بازار روز زرشک

بازاریابی زرشک

بازاریابی زرشک یک ضرورت و برای شرکت ها و بنگاه ها یک مزیت رقابتی به شمار می آید و محصول زرشک نیز به بازارشناسی و بازارگردانی نیاز دارد. زرشک به عنوان یکی از محصولات استراتژیک خراسان حونبی می تواند نقش گسترده ای در توسعه اقتصادی این استان ایفا کند که توجه به صنایع فرآوری و حمایت از صادرکنندگان و کشاورزان باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بیرجند با بیان اینکه راه اندازی وب سایت تخصصی زرشک و توزیع کاتالوگ در بزرگترین نمایشگاه های مواد غذایی دنیا در شناساندن این محصول به بازاریابی زرشک در سطح جهانی کمک کرده است، اذعان کرد: این امر باعث شده تا صادرات زرشک از ۵۰ تن به بیش از ۴۰۰ تن در سال برسد و این میزان افزایش صادرات نوید از اقبال خوب این محصول در بازار دنیا دارد.

زرشک به عنوان یکی از محصولات استراتژیک خراسان جنوبی می تواند نقش گسترده ای در توسعه اقتصادی این استان ایفا کند که توجه به صنایع فرآوری و حمایت از صادرکنندگان و کشاورزان باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

بازاریابی زرشک

کمبود بارگاه های زرشک خشک کنی

 علی رغم اینکه مسئولان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی پیش از این از وجود ۴۰۵ بارگاه بهداشتی زرشک خشک کنی در استان خبر داه بودند اما هنوز کشاورزان از کمبود مکان برای خشک کردن محصول زرشک خود خبر می دهند که این نیازمند توجه مسئولان برای رسیدگی به این مشکل کشاورزان برای کوتاه کردن دست دلالان و افزایش ارزش افزوده زرشک برای کشاورزان است.

زرشکاران خراسان جنوبی همچنین کمبود مکان برای خشک کردن زرشک را مشکل دیگر پیش روی زرشک کاران عنوان می کنند و به دلیل نبود بارگاه زرشک خشک کنی  هر لحظه ممکن است باران خسارت جبران ناپذیری به کشاورزان وارد کند.

سود بی حساب دلالان و جیب خالی کشاورزان

جمعی از تولید کنند گان زرشک نیز از نبود فروش زرشک در استان گلایه مند است و می گویند:  باید مسئولان فکری برای بازاریابی زرشک و خرید محصول زرشک بردارند یا بازاری مطمئن باشد تا خود کشاورز محصول خود بفروشد و دست دلالان کوتاه شود.

با بیان اینکه از هر سه کیلو زرشک تازه یک کیلو زرشک خشک به دست می آید، افزودند: بیشترین چیزی که باغداران را رنج می دهد اختلاف قیمت محصول در طول یک سال زراعی است که از کنترل خارج شده و باغدار نمی داند چه زمانی باید محصولش را به فروش برساند.

وی تصریح کرد: در زمان برداشت محصول قیمت ها افت کرده و بعد از گذشت مدتی که محصول از دست کشاورز خارج می شود قیمت ها افزایش می یابد که این امر انگیزه کشاورز را برای تولید کاهش می دهد.

مجموعه سپیدارشرقی شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

سیده مریم عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!