مجموعه سپیدارشرقی شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

توزیع و فروش عمده زرشک/بازار زرشک

آنچه در این مقاله می خوانید ...

توزیع و فروش عمده زرشکنکتار زرشک در قاینقیمت نجومیِ گرانترین زرشک تجاری ایران
توزیع و فروش عمده زرشک

توزیع و فروش عمده زرشک

در مورد کشت و پرورش و توزیع و فروش عمده زرشک و صادرات آن ظرفیت زیادی برای بهبود چشم انداز آینده وجود دارد که مسئولین و بازرگانان می توانند با عطف توجه به این موارد و اقدامات عملی در زمینه تحقق اهداف و برنامه ها از این پتانسیل نهایت استفاده را به عمل آورند.

بسا که این توجه و اقدام نه تنها سطح کسب و کار خودشان را افزایش می‌دهد بلکه در ارتقای اقتصاد کشور بر مبنای صنایع داخلی و بهبود شرایط کشاورزان نقش عمده ای ایفا کند.

کاشت و پرورش زرشک و زعفران در خراسان جنوبی و وابستگی مردم این منطقه به زراعت این محصولات لزوم تمرکز بر رشد همه جانبه پرورش این محصولات و صادرات آنها را آشکار می سازد. فروش عمده زرشک و صادرات آن و معرفی آن به کشورهای دیگر موجب رشد اقتصادی منطقه خراسان و بهبود معیشت این مردم و کار و اشتغال زایی در این استان و ایجاد امید به راهکارهای جدید و سرمایه گذاری بر محصولات دیگر در سطح کشور می شود.

توزیع و فروش عمده زرشک

نکتار زرشک در قاین

صدور اولین پروانه استاندارد نکتار زرشک در ایران به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد خراسان جنوبی: برای اولین بار در ایران پروانه کاربرد علامت استاندارد ویژه فرآورده نکتار زرشک در اداره کل استاندارد خراسان جنوبی صادر شد.

محمد رضا مروی مقدم، مدیرکل استاندارد استان با اعلام این خبر گفت: پروانه کاربرد علامت  استاندارد نکتار زرشک برای اولین بار در ایران توسط واحد تولیدی قاین سرشک واقع در قاین تولید کننده نکتار زرشک ، شربت زرشک ، آلوچه و ….، با نام تجارتی ۱۲۵ دریافت شد.

قیمت نجومیِ گرانترین زرشک تجاری ایران

کرمانشاه_ «زرشک سیاه» یا گرانترین زرشک تجاری ایران با قیمت نجومی کیلویی ۱.۲ میلیون تومان به فروش می‌رود.

خبرگزاری مهر، گروه استانها: لاکچری‌ترین میوه ایران است؛ زرشک سیاه بی‌دانه یا زرشک سیاه بدون هسته که به زرشک کرمانشاهی نیز معروف است گرانترین زرشک تجاری ایران محسوب می‌شود که با قیمت بالایش برای اغلب شهروندان دست‌نیافتنی شده است.

این زرشک سیاه که تنها در عطاری‌های خاصی پیدا می‌شود قیمت بسیار بالایی دارد؛ کرمانشاهی‌ها از این نوع زرشک بیشتر برای پخت خورش خلال که برند غذایی این استان هم به شمار می‌رود استفاده می‌کنند.

یکی از میوه های خاص می باشد که کاربرد خوراکی و دارویی بسیاری دارد. این میوه از جنس زرشک معمولی (سرخ) می باشد ولی به علت رشد در شرایط خاص، رنگ و طعم متفاوتی دارد. زرشک سیاه به علت دارابودن ترکیبات شیمیایی سودمند، در زمینه های مختلفی همچون آشپزی، تولیدات دارو و عصاره های طبیعی به صورت صنعتی و داروی های طب گیاهی مورد استفاده قرار می گیرد.

 

مجموعه سپیدارشرقی شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

سیده مریم عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!