مجموعه سپیدارشرقی شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

باراز جهانی زرشک و صادرات زرشک/سایت فروش زرشک

آنچه در این مقاله می خوانید ...

عوامل موثر در باراز جهانی زرشکقیمت زرشک پفکی اعلا در آذر ۹۹
باراز جهانی زرشک

عوامل موثر در باراز جهانی زرشک

خرید یا تولید زرشک، خشک کردن و بسته بندی زرشک، داشتن گواهی استاندارد و بهداشت، کارت بازرگانی همه اینها از عواملی است که بی‌شک در مسیر دست یافتن به باراز جهانی زرشک موثر است.

برای آنکه قیمت مناسبی برای زرشک صادراتی معین کنید ابتدا باید به کمیته نرخ‌گذاری مراجعه کنید و از آخرین قیمت روز باخبر شوید. در مرحله بعد مسئله بسته بندی حرفه‌ای زرشک مطرح می شود. طوری که در سطح جهانی بتواند به نقطه قوتی برای جذب مشتری تبدیل شود و در تبلیغات زرشک به نقطه قوت کارتان مبدل شود. شما بسته بندی خود را به عنوان نماینده ایران در سطح جهان مطرح می کنید و بسته بندی زیبا و پکیج جذاب و مرغوب و چشمگیر یکی از پارامترهای اساسی موفقیت شما در سطح باراز جهانی زرشک است.

در مرحله بعد ثبت محصول در گمرک می باشد. یعنی اول باید مجوزهای مربوطه را برای صادرات زرشک کسب کنید. این مجوزها شامل گواهی استاندارد و گواهی بهداشت نباتات هستند. شما به کارت بازرگانی و معرفی نامه برای ارائه به گمرک احتیاج دارید. صورت عدل بندی و مجوز صدور را در آخر به گمرک تحویل داده و محصول خود را ثبت می کنید و شروع می کنید به صادرات زرشک در باراز جهانی زرشک .

معمولا وزن بسته بندی های زرشک مشخص است و نمی‌توان از آن مقدار معین شده در یک بسته بندی، فراتر رفت. شما مشخصات کالاهای خود را به طور کامل به گمرک ارائه می دهید و سپس گمرک کالای شما را با آن مشخصات مقایسه می کند و در صورت تطابق کامل جنس و مشخصات، اظهارنامه شما مورد تایید قرار می گیرد و مجوز صادر به باراز جهانی زرشک را کسب می کنید.

باراز جهانی زرشک

قیمت زرشک پفکی اعلا در آذر ۹۹

سال ۹۹ از جهت تجارت زرشک سالی پر از فراز و نشیب و بی رونقی  بود علت اصلی این امر بروز بیماری کرونا و نبود تقاضا و همچنین فراوانی زرشک بود. فروردین و اردیبهشت سال ۹۹ مصادف بود با قفل شدن و بسته شدن بازار .

بیشتر مشاغل هیچ فعالیتی نداشتند. به علت نبود تقاضا هیچ باری در بازار زرشک نیز جابجا نمی شد. بعد از فروردین و اردیبهشت به یکباره بازار با خلا وجود زرشک مواجه شد و سفارش ها بالا رفت. اما به خاطر وجود کرونا و باز نبودن بیشتر مشاغل از جمله تالارهای عروسی و لغو شدن مراسم مذهبی، که بخش اعظم زرشک در این موارد استفاده می شود، بازار خرید و فروش زرشک در تهران و شهرستان ها با رکود مواجه شد.

این عوامل باعث کاهش قیمت زرشک شد. به طور میانگین از ۶۰ هزار تومان اغاز به ۶۵ هزار تومان رسید و باز در رکود فرو رفت و بعد در حول و حوش ۵۰ تا ۵۵ هزار تومان ثابت ماند. این داستان برای قیمت زرشک تا آبان ماه ۹۹ ادامه داشت. با فرا رسیدن فصل برداشت زرشک و مشغول شدن بیشتر نیروی کار منطقه خراسان جنوبی به برداشت زرشک و ارسال بار کمتر به بازار های تهران و مشهد، قیمت زرشک به یکباره افزایش ۸ – ۱۰ هزار تومانی پیدا نمود. زرشک پفکی بین ۶۰ تا ۶۵ هزار تومان و زرشک دانه اناری بین ۴۵ و ۵۰ هزار تومان در بازار عمده فروشی خرید و فروش می شود.

مجموعه سپیدارشرقی شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

سیده مریم عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!