مجموعه سپیدارشرقی شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

تولید و عرضه زرشک/تنوع کیفیت/تنوع قیمت

آنچه در این مقاله می خوانید ...

تولید انواع زرشکتنوع کیفیت و تنوع قیمتتولید و عرضه زرشک
فروش عمده زرشک

از جمله مراکز تولید و عرضه زرشک مجموعه تجاری سپیدارشرقی می‌باشد که در بیرجند مرکز کشت و تولید زرشک واقع است و در زمینه فروش زرشک بیرجند و قاین فعالیت دارد و می‌تواند بهترین مشاوره‌ها را در زمینه‌هایی متفاوت ارائه دهد. پخش زرشک اعلا درجه یک ،خرید عمده زرشک با کیفیت، فروش زرشک پفکی، فروش زرشک دانه اناری، در این مجموعه انجام می شود.

ما در این مجموعه محصولات خاص منطقه را از جمله : زرشک، زعفران، عناب و بادام را با قیمت مناسب و کیفیت درخواستی شما عزیزان عرضه می کنیم. خراسان جنوبی مرکز تولید و عرضه این محصولات می باشد و ما در مرکز این استان با دسترسی اسان به تولید کننده و کشاورز محترم این فرصت را برای شما مهیا نموده ایم.

تولید انواع زرشک

انواع زرشک همه از یک بوته ی مشترک زرشک بوجود می اید تنوع تولید را تنوع خشک کردن باعث می شود. خراسان جنوبی بهترین فضا برای تولید زرشک در سطح ایران می باشد و با توجه به جنس خاک و آب و هوای آن محصول زرشک با دانه های درشت در این منطقه پررونق هست.

زرشک پفکی را با شاخه از درختچه زرشک جدا می کنند و در محیط مسقف با حفط دما و رطوبت خاص محیط،و حضور تهویه های بزرگ جهت بهبود وتسریع بخشی به امر خشک کردن نگهداری می کنند.روند خشک شدن به این ترتیب نزدیک دو ماه طول می کشد و عرضه آن نیز بهمین دلیل از نظر زمانی دیرتر از زرشک اناری می باشد.

زرشک دانه اناری را فصل برداشت با پهن کردن ملحفه های مخصوص پای درختچه و تکاندن دانه ها از شاخه جدا می کنند،برای تهیه این نوع زرشک ،بعد از برداشت دانه ها را در زیر نور خورشید خرمن میکنند.روند تولید و خشک شدن زرشک نزدیک دو هفته زمان می برد. ترکیب متفاوت این دو زرشک با هم خود انواع دیگری را ایجاد می کند.

تنوع تولید و عرضه زرشک

تنوع کیفیت و تنوع قیمت

گفتنی است که قیمت روز زرشک با توجه به این عوامل قابل تغییر می باشد:

  • برندهای تولید کننده محصول
  • و هم چنین درجه کیفیت آن
  • نحوه بسته بندی
  • طول عمر(تازگی)
  • سایز و یک دست بودن دانه ها

تولید و عرضه زرشک در بیرجند به عنوان محصولی ویژه و خاص در این منطقه، در صورتی که در بازارهای جهانی به صورت اصولی معرفی شود، شاهد افزایش صادرات آن با قیمت عمده مناسب خواهیم بود. قیمت عمده زرشک با کیفیت بالا با قیمت نیم زرشک با همان کیفیت حتما متفاوت می باشد،برد در خرید عمده و کیفیت بالاست

تولید و عرضه زرشک

تولید و عرضه زرشک

با توجه به مراکز زیاد فروشنده این محصول دسترسی و اطلاع از بهترین قیمت روز زرشک امری بسیار مهم می باشد.

مجموعه تجاری سپیدارشرقی واقع در بیرجند به عنوان یکی از مرکز تولید و عرضه زرشک در استان خراسان جنوبی انواع زرشک را به صورت مستقیم به فروش می رساند. جهت دریافت لیست قیمت انواع زرشک به صورت روزانه و آنلاین با مشاوران این مجموعه در ارتباط باشید.

مجموعه سپیدارشرقی شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

سیده مریم عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!