مجموعه سپیدارشرقی شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

صادرات زرشک ایران/فروشگاه آنلاین زرشک

آنچه در این مقاله می خوانید ...

میزان صادرات زرشکبررسی قیمت زرشک در کشورهای مختلفچه نوع زرشکی برای صادرات مناسب است؟فروشگاه زرشک
خرید و قیمت زرشک

میزان صادرات زرشک

زرشک علاوه بر مصارف خوراکی که دارد در بعضی از داروها در مدت زمان قابل توجه و زیادی برای درمان مشکلات مربوط به معده، آلودگی‌ها و بیماری‌های پوستی استفاده شده است. صادرات زرشک از محل‌ها و کشورهای زیادی صورت می‌گیرد اما یکی از بهترین زرشک‌های تولیدی در جهان مربوط به کشور خودمان یعنی ایران است که سالیانه میزان قابل توجهی از آن به صادرات پرداخته شده و به اقصی‌نقاط جهان ارسال می‌شود. برای اطلاع از میزان صادرات زرشک می‌توانید به سایت‌های ثبت شده در خصوص صادرات مراجعه کنید تا اعداد دقیق آنها را یافت کنید.

بررسی قیمت زرشک در کشورهای مختلف

زرشک محصول بسیار گران قیمتی است، یعنی اگر ما بخواهیم ۲۵۰ تن و ۷۵۰ هزار دلار، هر تنی در واقع ۳ هزار دلار متوسط قیمت تمام شده صادرات ما می­شود که در واقع کار می­کنیم، حساب کنید هر کیلو به طور متوسط برای ما ۳ دلار می­شود.

البته من نمی­دانم که نرخ پایه قیمت زرشک در ایران چقدر است، یعنی متوسط صادراتی که ما در مورد زرشک داشتیم این عدد بوده است که البته کشورهای دیگر دنیا که وارد کننده این محصول هستند با قیمت تمام شده متوسط خریدی که انجام می­دهند، هر ۳ محصول انار و زرشک و عناب با هم هست.

در هر تن در آمریکا ۳۷۶۰ میلیارد دلار است، یک چیزی بالاتر از عددی که ما می­دهیم، آلمان ۲۹۸۰ دلار، کانادا ۳۸۳۳، انگلیس ۴۶۲۴ دلار در هر تن وارد می­کنند، یعنی نرخ اختلاف را شما می­توانید ببینید که این کشورها ظرفیت خرید را دارند و می­توانید با آنها کار کنید. حالا این که من دارم این جا به صورت کلی عدد آن را مطرح می­کنم تا به صورت کلی بگویم که چقدر ما در این بازار ظرفیت داریم و می­توانیم کار کنیم.”برداشت از آراد برندینگ”

صادرات زرشک

چه نوع زرشکی برای صادرات مناسب است؟

زرشک به عنوان یک خوراکی ترش است که در زمان عمل آمدن تازگی را همراه خود دارد، تا حدودی طعم شیرین داشته و می‌تواند به صورت خام، مربا یا خشک مصرف شود. به همین ترتیب نوع خشک آن را می‌توان در کنار چای هم استفاده کرد.

نوع صادراتی زرشک بیشتر به صورت خشک آن است که به صورت تجاری به کشورهای دیگر ارسال می‌شود. در نتیجه زرشک خشک بیشترین میزان صادرات را دارا است چون خرابی کمتری را در راه‌های دور متحمل می‌شود.

کیفیت صادرات زرشک خشک ایران با قیمت مناسب و رقابتی کشورمان، ایران را به یکی از بزرگترین صادرکنندگان زرشک خشک برای واردکنندگان تبدیل کرده است. اگرچه ایران زرشک با کیفیت بالا ارائه می‌دهد اما به کشورها این امکان را داده است که زرشک خشک را با قیمت مناسب وارد کنند. منابع غنی زرشک ایران، ایران را قادر می‌سازد مقدار قابل توجهی زرشک خشک تولید کرده و به سراسر جهان ارسال کند.

فروشگاه زرشک

سایت فروش خشکبار

مجموعه سپیدارشرقی در مرکز تولید زرشک جهان و ایران، خراسان جنوبی واقع شده و با دسترسی آسان و مستقیم به کشاورز زحمت کش این امکان را برای شما میسر نموده است که انواع زرشک و خشکبار استان را با قیمت مناسب و کیفیت تضمین شده خدمت شما ارائه کند.زعفران قاینات، زرشک خراسان، عناب، بادام را از ما بخواهید.

مجموعه سپیدارشرقی شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

سیده مریم عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!