مجموعه سپیدارشرقی شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

توزیع عمده زرشک پفکی ارگانیک/سایت تجاری خشکبار

آنچه در این مقاله می خوانید ...

زرشک ارگانیک ایران در بازار های جهانیخواص زرشکتوزیع عمده زرشک پفکی
خرید زرشک عمده

توزیع عمده زرشک پفکی ارگانیک را در فروشگاه های بزرگ با انواع مارکها میتوان مشاهده نمود و البته امروزه با رشدی فزاینده در فضای مجازی و بصورت آنلاین این فروشگاه ها در حال فعالیت هستند.

مجموعه تجاری سپیدارشرقی فروشنده اصلی زرشک پفکی با کیفیت ،زرشک ارگانیک صادراتی و پخش زرشک اعلا درجه یک رابر عهده دارد و جهت مشاوره در خصوص خرید و فروش زرشک آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

ما در این مجموعه محصولات خاص منطقه را از جمله : زرشک، زعفران، عناب و بادام را با قیمت مناسب و کیفیت درخواستی شما عزیزان عرضه می کنیم. خراسان جنوبی مرکز تولید و عرضه این محصولات می باشد و ما در مرکز این استان با دسترسی اسان به تولید کننده و کشاورز محترم این فرصت را برای شما مهیا نموده ایم.

زرشک ارگانیک ایران در بازار های جهانی

سهم ایران از صادرات زرشک

از سالها قبل حضور ایران در بازارهای جهانی در زمینه فروش زرشک ارگانیک رونق داشته است و این حضور بسیار موثر بوده است. ما توانستیم زرشک صادراتی خوبی را به جهانیان ارایه دهیم. ایران به عنوان بزرگترین تولید کننده زرشک در جهان شناخته شده و بیشترین حجم تولید زرشک از آن استان خراسان جنوبی می باشد.

در این میان از انواع زرشک تولیدی زرشک ارگانیک ایران در میزان زیادی مورد استقبال واقع گرفته،خصوصا در تجارت خارجی زرشک حرف اول از آن زرشک پفکی ارگانیک هست. جای بسی خرسندی هست که استقبال خوبی در جهان بدلیل اینکه ارزش غذایی بالایی دارد از زرشک ایران میشود.

زرشک ارگانیک صادراتی قیمت بالایی دارد و برای افرادی که زرشک را صادر میکنند سود خوبی خواهد داشت.امروزه صنعت بسته بندی در حال گسترش است.در صادرات هر محصولی بسته بندی گزینه بسیار موثری میباشد

امروزه زرشک را به ۲ صورت طبیعی و صنعتی خشک میکنند که در طول سال قابل استفاده باشد و ویتامین خود را از دست ندهد. انواع زرشک خشک: زرشک دانه اناری و پفکی هست که در انواع غذاها برای ترش و شیرین کردن غذا استفاده میشود.

خواص زرشک

زرشک ارگانیک در درمان انواع عفونتهای بدن  موثر است و به دلیل ویتامین سی ای که دارد برای گلو درد ، سینوزیت و بیماریهای ویروسی مناسب است.

افرادی که از دیابت رنج میبرند میتوانند از زرشک و آب آن بهره ببرند.زرشک برای از بین بردن باکتریها نیز بسیار موثر است اگر آن را به صورت منظم مصرف کنید، باعث تقویت کبد و قلب می شود، همچنین یک آنتی اکسیدان به شمار میرود. به همین دلیل برای سلامتی مفید به شمار میرود. طب سنتی زرشک را برای درمان بیماریها توصیه میکند که علم جدید نیز آن را تایید میکند.

توزیع عمده زرشک پفکی

 

توزیع عمده زرشک پفکی

 

حجم فروش زرشک صادراتی ایران از سال ۹۶ بسیار افزایش یافته است. به طوری که در سال های ۹۷ و ۹۸ حجم قابل توجهی از تولیدات زرشک ایران به بازار های جهانی ارسال شده است.

مجموعه سپیدارشرقی، توزیع عمده زرشک پفکی ارگانیک و توزیع عمده زرشک دانه اناری را در مرکز تولید زرشک خراسان جنوبی با حذف واسطه ها و قیمتی منصفانه در اختیار شما تجار و مشتریان عزیز قرار می دهد.

مجموعه سپیدارشرقی شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

سیده مریم عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!