مجموعه سپیدارشرقی شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

خرید اینترنتی زرشک و زعفران و عناب/خشکبار انلاین

آنچه در این مقاله می خوانید ...

خرید اینترنتی زرشک و زعفرانعوامل موثر بر قیمت زعفرانوب سایت های خرید و فروش خشکبارچوب زرشک در راه چین
بازار روز زرشک

خرید اینترنتی زرشک و زعفران

شما از این مجموعه خرید اینترنتی زرشک، زعفران و محصولات خاص منطقه، عناب و بادام را با قیمت مناسب و کیفیت درخواستی بخواهید. خراسان جنوبی مرکز تولید و عرضه این محصولات می باشد و ما در مرکز این استان با دسترسی اسان به تولید کننده و کشاورز محترم این فرصت را برای شما مهیا نموده ایم.

مجموعه سپیدارشرقی به عنوان یکی از عرضه کنندگان انواع زرشک درجه یک و انواع زعفران نگین در مرکز تولید،استان خراسان جنوبی و به صورت مستقیم در مشهد و نقاط دیگر به فروش می‌رساند.

این مجموعه با حذف واسطه و عرضه مستقیم این محصول، سعی در پایین نگه داشتن قیمت زرشک و زعفران تا حد ممکن دارد.

عوامل موثر بر قیمت زعفران

خرید اینترنتی زرشک

  • وضعیت صادرات زعفران به خارج از کشور
  • میزان عرضه زعفران به بازار
  • میزان تقاصای خرید زعفران در بازار داخل
  • زمان خرید زعفران
  • تعرفه های گمرکی صادرات زعفران
  • نوسانات ارز در کشور

وب سایت های خرید و فروش خشکبار

برخی از وب سایت ها زمینه فروش در حجم متفاوت را دارند. برای نمونه خرید اینترنتی زرشک و زعفران مرسوم است. می توان انواع زیر را براب عرضه آنلاین زرشک مناسب دانست:

  •  زرشک پلویی
  • زرشک پفکی
  • زرشک دانه اناری
  • زرشک سیاه دانه دار

خرید اینترنتی زرشک مخصوصا در کلان شهرها مرسوم است و به جز عموم مردم، رستوران ها نیز از آن استقبال می کنند. در کنار خرید اینترنتی زرشک، فروش عمده آن نیز به چشم می خورد.

خریدارانی که زرشک رو به مقدار زیادی سفارش می دهند، نیاز به تهیه محصول با قیمت بسیار مناسب را دارند.

مشتریان صادراتی، کارخانه ها و صنایع غذایی مختلف و یا حتی خشکبارفروشی ها، همواره زرشک را به شکل عمده سفارش می دهند و می توانند در اینترنت، به فروشندگان بزرگ این خشکبار دست پیدا کنند.

آنچه که مشتری را به تکاپو می اندازد تا در اینترنت به دنبال تامین کننده عمده باشد، حضور قوی تولید کننده ها در فضای مجازی می باشد که قطعا می توانند قیمت های بهتری را ارائه دهند.

چوب زرشک در راه چین

یک هنرمند فعال در عرصه منبت کاری بیان کرد: چوب زرشک به دلیل رنگ و الیاف خاص، بعد از خاتم کاری در ساخت انواع زیور آلات کاربردهای زیادی دارد. وی با بیان اینکه بافت طبیعی چوب زیبایی خاصی دارد، اظهار کرد: کمتر کسی در خراسان جنوبی و حتی سطح کشوری نسبت به این خواص زیبا آگاهی دارد.

وی با اشاره به نحوه استفاده از چوب بیان کرد: چوب‌ها زرشک را در کارگاه به شکل‌های خاص برش داده و بعد از جلا برای جان دادن به تابلو ها استفاده می‌کنیم. این هنرمند بیان کرد: ارزش اقتصادی چوب برای صنعت معرق و منبت کشور پنهان مانده و نیازمند آگاه سازی است.

وی با بیان اینکه رنگ چوب زرشک کاملاً منحصر به فرد بوده و در هیچ چوب دیگری دیده نمی‌شود، گفت: عرض تنه درخت زرشک کم بوده بنابراین در معرق بسته به طرح اولیه، برای قسمت‌های کوچک مثل گل‌ها یا نقش و نگار قالی یا حتی لباس از این چوب استفاده می‌شود.

پویان بیان کرد: با توجه به الیاف و رنگ خاص چوب زرشک، از آنها در هنر منبت کاری، معرق کاری و زیور آلات استفاده می‌شود. وی با بیان اینکه استفاده و فرآوری چوب زرشک در استان ناشناخته است، گفت: سالانه ده‌ها تن از این چوب به هدر می‌رود.

چینی‌ها دست به کار شدند

کارشناس گیاهان دارویی اظهار می کنند: این در حالی است که چینی‌ها وارد میدان شده، چوب زرشک را خریداری کرده و بعد از فرآوری وارد ایران می‌کنند.

متأسفانه نه تنها هنرمندان کمی در خراسان جنوبی نسبت به ارزش اقتصادی چوب اشرافیت دارند بلکه این ثروت پنهان برای صنعت معرق و منبت کشور هم ناشناخته بوده و اگر دیر جنبیده شود، چینی‌ها بازار پر سود فرآوری چوب زرشک را از آن خود خواهند کرد.

 

 

 

مجموعه سپیدارشرقی شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

سیده مریم عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!