مجموعه سپیدارشرقی شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

پخش عمده زرشک خشک/خرید و فروش زرشک

آنچه در این مقاله می خوانید ...

روش های مصرف زرشک خشکپخش عمده زرشک در تهران
فروش عمده زرشک

ما در این مرکز پخش عمده زرشک خشک را با بهترین کیفیت به شما عزیزان در هر جایی از ایران که باشید، عرضه می کنیم و این اطمینان را به شما می دهیم که این محصول کاملا طبیعی و دارای سیب سلامت می باشد. زرشک خشک نوعی میوه خشک شده است که دارای خواص و فواید بسیاری می باشد و برای تهیه بعضی از غذاهای ایرانی از آن استفاده می شود. .

پخش عمده زرشک خشک

روش های مصرف زرشک خشک

روش های مصرف زرشک خشک روش های مصرف زرشک با توجه به دلیل استفاده آن متفاوت می باشد و با توجه فواید زیادی که دارد مورد استفاده قرار می گیرد، مصرف زرشک برای کودکان و یا زنان باردار باید زیر نظر پزشک باشد ولی سایر افراد می توانند آن را به صورت خشک، جوشانده و یا قرص مصرف کنند.

یکی از کاربرد های زرشک خشک برای تهیه غذا می باشد که معمولا برای استفاده از آن ابتدا آن را می شوند و برای چند دقیقه در آب قرار می دهند تا خیس بخورد و از تمام آلودگی های آن کاسته و نرم تر شود، سپس آن را با مقداری روغن و شکر تفت می دهند تا از آن حالت خامی و خشکی تغییر شکل دهد و طعم ترش آن ملس شود. معمولا برای تهیه غذاهایی مثل زرشک پلو، کوکو سبزی، مرغ، و انواع دلمه از آن استفاده می کنند.

از زرشک در طب سنتی بخاطر فواید بیشماری که دارد برای تهیه دمنوش زرشک، چای زرشک نام برده شده است. زرشک بخاطر اینکه دارای طبعی سرد و خشک است برای تقویت کبد و قلب بسیار مفید می باشد. برای بیماری ها و مشکلات گوارشی مثل اسهال و استفراغ و معده درد مفید است.

زرشک صفرابر است، و چسبندگی خون را افزایش می دهد و برای بند آوردن خون ناشی از جراحت مفید است. برای استفاده از آن مقداری زرشک خیس خورده به اندازه دو یا سه قاشق از زرشک را در دو لیوان آب به مدت زمان ۱۵ دقیقه می جوشانند و یک قاشق عسل طبیعی را به مواد اضافه می کنند و پس از اینکه با صافی آب آن را جدا کردند، میل می کنند.

پخش عمده زرشک در تهران

فروش عمده زرشک خشک در تهران آبا از نحوه ی فروش زرشک در بازار زرشک اطلاع دارید؟ آیا می دانید قیمت فروش عمده زرشک چقدر است؟ نمایندگی ما در تهران، زرشک خشک را به صورت عمده به فروش می رسانند و با ارائه مرغوب ترین زرشک و مناسب ترین قیمت فروش در ایران تاکنون توانسته است، رضایت مشتریان خود را به دست آورد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و نحوه ی خرید و فروش می توانید با ما تماس حاصل فرمایید یا با مراجعه به سایت سفارش خود را ثبت نمایید.

مجموعه سپیدارشرقی شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

سیده مریم عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!