مجموعه سپیدارشرقی شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

خرید اینترنتی زعفران و زرشک/سایت طلای سرخ

آنچه در این مقاله می خوانید ...

خرید اینترنتی زعفران و زرشکمعرفی زعفران ایرانپیش بینی برداشت ۵۰ کیلو گرم طلای سرخ
خرید اینترنتی زعفران و زرشک

خرید اینترنتی زعفران و زرشک

سایت فروشگاه اینترنتی طلای سرخ در نظر دارد با ارایه خدمات خرید اینترنتی زعفران، فروش اینترنتی زعفران ، خرید اینترنتی زرشک، فروش اینترنتی زرشک، خرید انلاین خشکبار و فروش انلاین خشکبار با کیفیت در جهت ارتقاء سطح سلامت عمومی جامعه قدمی برداشته و با اصلاح فرهنگ ارائه جنس باکیفیت و اعتماد حاکم بر جامعه در راه سلامت بیشتر مردم کشور عزیزمان و همچنین دسترسی به محصولات باکیفیت و ناب تلاشی کرده باشیم.

کیفیت اولین شعار ماست وتمام تلاشمان بر پایه ارائه بهترین خدمات با بالاترین کیفیت است وهمواره برای رسیدن به این هدف کوشا هستیم و به لطف خدا امروز توانسته ایم ، در حوزه زعفران و زرشک فعالیت داشته باشیم.

معرفی زعفران ایران

با توجه به اينکه ايران بزگترين توليدکننده و صادرکننده زعفران در جهان است و بيش از۶۵  درصد جهانى اين محصول گرانبها به ايران اختصاص دارد، به بررسى و معرفى اين گياه گرانبها و کاربردها و مصارف آن مى پردازيم.

زعفران با نام عمومى Saffron و نام علمى Crocus Sativus گرانبهاترين گياه زراعى موجود در روى کره زمين است و تنها گياهى است که واحد خريد و فروش آن به جاى تن و کيلوگرم، مثقال و گرم مى باشد و گياهى بى نظير و منحصر به فرد است که خصوصيات ويژه آن باعث شده است تکنولوژى توليد آن که در نوع خود از پيچيدگى زيادى برخوردار باشد و بين کشاورزان سينه به سينه منتقل گردد.

ارزش و قيميت بسيار زياد آن سبب گرديده تا به آن عنوان طلاى سرخ داده شود. هر چند از گذشته هاى دور به دليل رنگ زيبا و عطر و طعم استثنايى در موادغذايى مختلف استفاده مى شده، ولى امروزه به دليل گرايش جامعه به مصرف افزودنى هاى طبيعى به جاى انواع شيميايى و سنتزى در مواد غذايى، از زعفران به عنوان رنگ دهنده طبيعى و نيز به عنوان يک گياه دارويى جهت کاهش سطح بيلى روبين خون و ضدسرطان نيز استفاده مى شود.

شاخه زعفران مهمترين بخش تجارى آن است که اين بخش حاوى مواد چرب، املاح و موسيلاژ است همچنين گلبرگ زعفران را مى توان به عنوان منبع رنگ خوراکى از نوع آنتوسيانين نيز استفاده نمود. برگ هاى آن نيزبه عنوان علوفه در تغذيه دام به کار مى رود.

پیش بینی برداشت ۵۰ کیلو گرم طلای سرخ

مدیر جهاد کشاورزی بروجرد گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال ۵۰ کیلوگرم زعفران از مزارع شهرستان برداشت شود.

به گزارش «کالا خبر» به نقل از ایسنا، جواد گودرزی اظهار کرد: ۱۸۸ هکتار از مزارع این شهرستان به کشت گیاهان دارویی اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه از این میزان ۲۵ هکتار کشت زعفران با عملکرد متوسط حدود ۳ کیلوگرم در هکتار است، تصریح کرد: برای کشت زعفران هر هکتار ۴ تا ۵ تُن پیاز زعفران نیاز است.

مدیر جهاد کشاورزی بروجرد با بیان اینکه زعفران در خرداد و شهریورماه کشت می‌شود، خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود امسال ۵۰ کیلوگرم طلای سرخ از مزارع بروجرد برداشت شود.

گودرزی اضافه کرد: صنایع بسته‌بندی لازمه توسعه کشت زعفران است اما نبود صنایع تبدیلی برای بسته‌بندی زعفران باعث شده دسترنج کشاورزان زعفران کار بروجردی به جیب دلالان و واسطه‌ها برود.

آریافر مدیر بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی بروجرد نیز اظهار کرد: تشکل‌ها و شرکت‌هایی که زعفران را بسته‌بندی و برند سازی کنند حمایت و شرایط تسهیلات آن‌ها را فراهم می‌کنیم.

 

مجموعه سپیدارشرقی شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

سیده مریم عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!