مجموعه سپیدارشرقی شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

سایت زرشک /بازار خشکبار خراسان جنوبی

آنچه در این مقاله می خوانید ...

سایت زرشکقیمت زرشک ۱۴۰۰زعفران خراسان
فروشگاه اینترنتی زرشک

ما در سایت زرشک محصولات خاص منطقه را از جمله : زرشک، زعفران، عناب و بادام را با قیمت مناسب و کیفیت درخواستی شما عزیزان عرضه می کنیم. خراسان جنوبی مرکز تولید و عرضه این محصولات می باشد و ما در مرکز این استان با دسترسی اسان به تولید کننده و کشاورز محترم این فرصت را برای شما مهیا نموده ایم.

قیمت زرشک پفکی مانند تمام محصولات دیگر به این بستگی دارد که خرید به صورت عمده باشد یا جزیی. چیزی که مشخص است در خرید به صورت جزیی قیمت زرشک بالاتر از عمده است.

یکی از پر مصرف ترین انواع زرشک زرشک پفکی می‌باشد. زرشک پفکی اعلا به دلیل به دلیل کیفیت بسیار بالایی که دارد بیشتر مورد پسند مسافران ، توریست ها و برای صادرات قرار می‌گیرد.

سایت فروش زرشک

قیمت زرشک ۱۴۰۰

قیمت خرید زرشک سال ۱۳۹۹   نام قیمت هر کیلو (تومان) زرشک دانه اناری صادراتی ۵۵۰۰۰ زرشک اناری معمولی ۴۹۰۰۰ پفکی صادراتی ۶۶,۰۰۰  پفکی۲ ۵۸,۰۰۰ کنسانتره زرشک۱۰۰۰۰۰ عناب ۵۵,۰۰۰

قیمت روز زرشک پفکی و اناری سال ۱۴۰۰ نام قیمت هر کیلو (تومان) زرشک دانه اناری صادراتی ۵۹۰۰۰ زرشک اناری معمولی ۵۵۰۰۰ پفکی صادراتی ۷۰,۰۰۰  پفکی۲ ۶۵,۰۰۰

سایت زرشک

زعفران خراسان

برای پیش بینی قیمت زعفران در سال ۱۴۰۰ بایستی عوامل زیادی را مدنظر قرار داد و سپس با توجه به برآیند آنها؛ قیمت زعفران را پیش بینی کرد.اما انچه مسلم هست از آغاز سال جدید تا فصل برداشت زعفران ،قیمت صعودی می باشدو رشد قیمت ها را شاهدیم.

یکی از مهمترین عوامل تعیین کننده قیمت زعفران؛ نوع زعفران و کیفیت آن است. به عنوان مثال قیمت یک مثقال زعفران نگین بالاتر از قیمت یک مثقال زعفران سرگل است یا قیمت یک گرم زعفران سرگل صادراتی بالاتر از قیمت یک گرم زعفران سرگل ممتاز است.

به طور کلی نمودار قیمت زعفران به ترتیب افزایش قیمت عبارت است از زعفران دسته، زعفران پوشال، زعفران سرگل، زعفران نگین.برای اطلاع از لیست قیمت مثقالی و گرمی زعفران در بسته بندی های مختلف می‌توانید با ما در سایت زرشک ارتباط بگیرید.

مجموعه سپیدارشرقی شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

سیده مریم عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!