مجموعه سپیدارشرقی شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

قیمت اینترنتی زرشک /خرید و فروش اینترنتی زرشک

آنچه در این مقاله می خوانید ...

قیمت اینترنتی زرشکخرید اینترنتی زرشکخرید زرشکخرید سنتی زرشکخرید اینترنتی زرشکمزایای خرید آنلاینمعایب خرید انلاینخرید اینترنتی زرشک تازهقیمت فروش زرشکقیمت زرشک ۹۷قیمت انواع زرشک بسته بندی آنلاین
قیمت زرشک اعلا عمده

قیمت اینترنتی زرشک

قیمت اینترنتی زرشک ربطی به اینکه خرید حضوری یا اینترنتی باشد، ندارد. بلکه بیشتر به مجموعه ای که فروش زرشک را انجام می دهد بستگی دارد. قیمت اینترنتی زرشک به پارامتر های چون میزان خرید، خرید نقدی یا چکی، بعد مسافتی که زرشک از خراسان جنوبی به آن شهر باید حمل شود. همچنین بسته به این موضوع است که چقدر مجموعه فروشنده زرشک توانسته است آن را مستقیم و بدون واسطه خرید را انجام داده باشد. اغلب هزینه های حمل و نقل و تعداد واسطه های بین خریدار و فروشنده زرشک قیمت آن را تعیین می کند. البته فاکتور بدیهی چون کیفیت زرشک خریداری شده و نوع آن  (پفکی یا دانه اناری بودن زرشک) نیز در قیمت نقش اساسی را بازی می کنند.

خرید اینترنتی زرشک

 خرید اینترنتی زرشک همانند اکثر کالا های دیگر به صورت جزیی و کلی انجام می شود. البته همیشه بدین معنا نیست که همه مراحل خرید زرشک به صورت اینترنتی انجام شود. عده ای از مشتریان تامین کننده ها و تولید کنندگان زرشک از طریق اینترنت پیدا می کنند و سایر مراحل را به صورت حضوری انجام می دهند، و عده ای با دریافت نمونه، کاملا مجازی خرید می کنند. خرید اینترنتی زرشک معایب و مزایای مربوط به خود را دارد.

 

قیمت زرشک

خرید زرشک

کسانی که بدنبال خریدن  زرشک هستند ۲ راه اصلی پیش رو دارند.

  • شیوه سنتی – در این روش خریداران زرشک و تاجران به طور مستقیم با کشاورزان و بنکداران شهر های خود یا مرکز فروش زرشک که در تهران چهارراه مولوی و در شهری مانند مشهد بازار مصلی می باشد، مراجعه کرده و زرشک مورد نظر خود را می خرند.
  • شیوه اینترنتی – با فراگیر شدن هر چه بیشتر اینترنت و سادگی جستجو و سرچ در ان،  تجارت نیز کم کم راه و روش متفاوتی را پیدا نموده است. امروزه دیگر کمتر کسی است که گوشی هوشمند نداشته باشد. با یکی دو تا کلیک و تایپ ساده انسان ها به دنیایی از اطلاعات وصل می شوند. از این رو،  بسیاری از تجار نیز این فرصت را غنیمت شمرده و از اینترنت به عنوان ویترینی در جهت معرفی کسب و کار خود استفاده می کنند.

البته وقتی صحبت از خریدن زرشک می شود یک گستره زیادی را در بر می گیرد.

 

خرید سنتی زرشک

از کجا خرید زرشک کنیم؟ جواب این سوال به این بر می گردد که بدانیم چه کسی آن را مطرح می کند. اگر یک ایرانی که ساکن خارج از کشور است این سوال را مطرح کن جواب آن فوری این خواهد بود که به مغازه های خاورمیانه چون ایران و افغانستان مراجعه کند و یا خرید اینترنتی زرشک داشته باشد. اما اگر این سوال از داخل ایران مطرح باشد و کسی بخواهد زرشک مورد نیاز خانه و نیاز شخصی خود را براورده کند پیشنهاد می شود به نزدیکترین مغازه بقالی برود. کیفیت زرشک هایی که در بسته بندی ارایه می شوند معمولا خیلی خوب نیستند.

اما اگر بنکدار باشید یا تاجری باشید که به تازگی زرشک را نیز به اقلام تجاری خود اضافه کرده است پیشنهاد ما بازارهای عمده فروشی زرشک است. برای مثال خرید زرشک پفکی از بازار بیرجند، قاین، مشهد و تهران. قیمت عمده  زرشک در بازار مشهد و تهران و خراسان جنوبی معمولا پایین ترین قیمت زرشک در کل ایران است. قیمت اینترنتی زرشک

زرشک خراسان جنوبی

 

خرید اینترنتی زرشک

زرشک را به صورت اینترنتی در فرم های زیر می توان خریداری نمود.بازار خرید و فروش زرشک با مرکزیت خراسان جنوبی

  • خریداری زرشک به صورت عمده  اینترنتی_ امروزه تجارت نیز در کنار تغییرات پیش آمده رو به تغییر هست. چه خرید و فروش هایی که از طریق اینترنت و فضای مجازی صورت میگیرد.مجموعه سپیدارشرقی برای رفاه حال مشتریان عزیز، امکان تجارت عمده زرشک بصورت انلاین را مهیا نموده است. کافیست تماس حاصل نمایید.قیمت اینترنتی زرشک با حضوری هیچ تفاوتی نمی کند.
  • خریداری زرشک بسته بندی  به صورت خرده – در وب سایت هایی چون دیجی کالا و سوپر مارکت های آنلاین در دسترس هستند. فروشگاههای اینترنتی برای ایرانیان خارج از کشور نقش اساسی و مهم پیدا میکند. چراکه معمولا زرشک را از هیچ سوپر مارکتی (بجز سوپر مارکت های ایرانی و افغآن) نمی توان پیدا کند. خرید اینترنتی به همه ایرانیان خارج از ایران این فرصت را می دهد که زرشک مورد نیاز خود را بدون اذیت شدن و در درب منازل خود تحویل بگیرند.

مرکز خرید و فروش زرشک دانه اناری

مزایای خرید آنلاین

  • پیدا کردن تامین کننده راحتر است و خریدار در هر جای ایران یا دنیا که دارد می تواند فروشنده عمده زرشک را پیدا کند و بعد از حصول و اطمینان خرید خود را نهایی کند. این پروسه خریدن زرشک را آسانتر و بدون فوت وقت و زمان انجام می دهد.
  • تامین کننده های متنوعی می توان پیدا کرد و قیمت اینترنتی زرشک درست انجام می پذیرد.

 

معایب خرید انلاین

مانند هر خرید انلاین دیگر یک عیب بزرگ وجود دارد و آن اینکه

  • حصول اطمینان در اینترنت سختر از ملاقات حضوری است.

اما این نیز راه کار های خود را دارد. باید حتما به شرکتی که خرید زرشک را از آن انجام می دهیم اطمینان پیدا کنیم مخصوصا اگر خرید در حجم بالا داریم.

خرید اینترنتی زرشک تازه

همانند زرشک خشک میتوان خرید اینترنتی زرشک تازه نیز داشت. در فصل پاییز که زرشک تازه روانه بازار می شود. قیمت اینترنتی زرشک به پایین ترین حد خود می رسد. برخی از وب سایت فروش آنلاین زرشک دارند. فقط حتما به این نکته توجه کنید که زرشک محصولی به شدت اسیب پذیر است و زود خراب می شود و می گندد. از این رو اگر خرید اینترنتی زرشک تازه دارید توجه کنید که شرکت پخش مربوطه امکانات لازم جهت انتقال سالم میوه زرشک به شما را داشته باشد. فروش اینترنتی زرشک تازه از این جهت که در همه جای ایران امکان پذیر است یک حسن محسوب می شود.بازار خرید و فروش زرشک با مرکزیت خراسان جنوبی

قیمت فروش زرشک

چه  انلاین ثبت سفارش کنیم و چه به صورت حضوری خرید کنیم،قیمت فروش زرشک همواره حرف اول را می زند. از این رو برای خریدار زرشک شاید در مرحله اول قیمت و بعد کیفیت مهم باشد.  برای اطلاع از اخرین قیمت های بروز شده زرشک با همکاران ما در تماس باشید.

 

 

قیمت زرشک ۹۷

بررسی بازار و  قیمت زرشک ۹۷ را مکررا انجام داده ایم. علت این امر خاص بودن سال ۹۷ در تجارت زرشک است. در این سال اتفاق های مهمی در این حوزه افتاد از جمله ان ها:

  • کمبود زرشک در بازار
  • افزایش قیمت سر سام آور زرشک
  • رکود و خرید و فروش نشدن زرشک در دوره ای دیگر.

زمان چه زود گذشت، با هجوم کرونا و بسته شدن اقتصاد چه مصیبت ها که پیش آمد.

قیمت انواع زرشک بسته بندی آنلاین

در بازار خرده فروشی ایران حتما ملاحظه نموده اید که سایت های مختلفی فعالیت دارند که زرشک را به صورت بسته بندی شده خدمت مشتریان ارائه می کنند. از جمله این سایتها برای مثال دیجی کالا می باشد. یا شرکت سحر خیزمحصولات خود را به در سایت زرشک و زعفران سحرخیز به فروش می رساند. قیمت زرشک بسته بندی شده معمولا بسیار بالاتر از قیمت زرشک فله می باشد. که نحوه و جنس بسته بندی خود در قیمت تاثیر گذار است.

مجموعه سپیدارشرقی شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

سیده مریم عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!