مجموعه سپیدارشرقی شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

فروشگاه زرشک صادراتی درجه یک/سایت زرشک

آنچه در این مقاله می خوانید ...

مهم ترین ویژگی زرشک صادراتی درجه یکسفارش انواع زرشک

فروشگاه انواع زرشک صادراتی درجه یک در واقع مراکزی می‌باشند که عرضه‌کننده انواع زرشک از تولید به مصرف می‌باشند و زرشک‌های ارائه شده توسط این فروشگاه‌ها علاوه بر کیفیت بالا، از قیمت مناسبی نیز برخوردار می‌باشند. این فروشگاه‌ها شامل دفاتر پخش و فروش این محصول در اقصی نقاط ایران بوده و وبسایت‌های اینترنتی فعال این مراکز از دیگر مراکز فروش این محصول به صورت عمده و آنلاین می‌باشد. در حال حاضر شما می‌توانید با مراجعه به صفحه “قیمت زرشک ۱۴۰۰ /سایت فروش زرشک“، در همین وبسایت، علاوه بر آشنایی با محصولات مرغوب ارائه شده در این صفحه، از امکان سفارش اینترنتی این محصولات با قیمتی استثنایی، بهره‌‌مند گردید.

فروشگاه انواع زرشک صادراتی درجه یک

مهم ترین ویژگی زرشک صادراتی درجه یک

مهم ترین ویژگی زرشک صادراتی درجه یک

زرشک از جمله محصولات استراتژیک تولید شده در خراسان جنوبی می باشد که به دلیل دارا بودن خواص دارویی و غذایی فراوانی این محصول موجب شده است که علاو ه بر تامین نیاز داخلی زمینه برای صادرات این محصول نیز مهیا شود.

زرشک تولید شده در ایران دو نوع می باشد زرشک دانه اناری و زرشک پفکی. این دو نوع زرشک از لحاظ خاصیت و هم چنین نوع گیاه باهم تفاوتی ندارند تنها فرق این محصول در شکل ظاهری آن می باشد که دلیل این موضوع به نحوه خشک نمودن این محصول مربوط می باشد.

از بین این دو نوع زرشک زرشک پفکی بهترین نوع زرشک برای صادرات به شمار می آید، ویژگی این محصول به شرح زیر می باشد:

زرشک پفکی دارای رنگی بسیار روشن و درخشان می باشد و فاقد هرگونه گرد و غبار و آلودگی بر روی سطح آن می باشد، میزان رطوبت این محصول در حد استاندارد می باشد و نحوه خشک نمودن این زرشک به گونه ای است که طعم و رنگ اصیل خود را از دست نمی دهد.

برای خشک نمودن این زرشک از نور مستقیم خورشید استفاده نمی شود و همین امر موجب شده است که این محصول دارای رنگی روشن و مشتری پسند برای صادرات باشد. برای خشک کردن این محصول صادراتی شاخه های حاوی زرشک را مانند انگور از سقف اتاقی با نور و رطوبت تنظیم شده آویزان می کنند.

این اتاق کاملا ضدعفونی شده می باشد در طی خشک نمودن این زرشک از هیچ گونه ماده شیمیایی استفاده نمی شود این محصول بر اثر نور غیر مستقیم خشک می شود و به طبع در مدت زمان طولانی تری عمل خشک نمودن طول می کشد.

سفارش انواع زرشک

سفارش انواع زرشک صادراتی درجه یک سفارش انواع زرشک صادراتی درجه یک می بایست به صورت مستقیم از طریق کشاورزان تولید کننده این محصول انجام شود زیرا با سفارش مستقیم از تولید کننده محصولی با کیفیت و در عین حال با تخفیفات ویژه خریداری می شود.

البته دفاتر و نمایندگی های فروش انواع زرشک صادراتی درجه یک از دیگر مراکزی می باشد که سفارش انواع زرشک صادراتی می بایست از این مراکز انجام شود.

 

مجموعه سپیدارشرقی شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

سیده مریم عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!