مجموعه سپیدارشرقی شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

بازار زرشک صادراتی خراسان/سایت طلای سرخ

آنچه در این مقاله می خوانید ...

بازار زرشک صادراتی خراسانزرشک و زعفران خراساندلیل پودر شدن دانه های زرشک
رونق بازار زرشک

بازار زرشک صادراتی خراسان

زرشک بعد از زعفران مهمترین محصول خراسان است که باعث رونق بازار زرشک صادراتی خراسان و کشاورزی در این استان و افزایش خرید و فروش زرشک در بازار های استان گردیده.

خراسان با زعفران و زرشک ش می شناسند،مرکز کشاورزی و تولید زرشک زعفران عناب می باشد. اگر تصمیم به خرید هر محصولی داسته باشیم قطعا اگر از محل تولید تهیه کنید مناسب تر خواهد بود و این مهم در مورد زرشک و زعفران نیز محقق است.

ما در وب سایت فروش محصولات خراسان جنوبی هر انچه در این استان کشت و به بهره برسد را برای شما مشتریان عزیز عرضه می کنیم، کافیست تماس بگیرید.

زرشک و زعفران خراسان

ایران عرضه کننده عمده ی نیاز زرشک و زعفران در دنیاست و خراسان مرکز تولید این دو محصول در ایران می باشد مرغوب ترین نوع زرشک و زعفران از زمین های طلاخیز  خراسان برداشت می شود، بنابر این یکی از بزرگترین بازارهای  تجارت داخلی و صادرات زرشک و زعفران در این استان قرار دارد.

مشهد به عنوان بزرگترین شهر زیارتی و توریستی ایران همیشه پذیرای مهمانان زیادی است که تمایل به خرید سوغات این شهر دارند که اولین الویت آنها زرشک و زعفران خراسان است پس معامله ی زرشک و زعفران در این شهر از رونق خاصی برخوردار است.

با توجه به این که مرغوبترین زرشک و  زعفران محصول خراسان است و در این سالها برند شده، افراد زیادی تمایل دارند که در بازار پر سود خرید و فروش زغفران سهمی داشته باشند. اما سوال اینجاست که چگونه میتوان وارد بازار زرشک صادراتی و تجارت زعفران شد؟

باید گفت می توانید کار معامله زعفران و زرشک را با خرده فروشی زعفران یا خرده فروشی زرشک شروع کرد اما چگونه میشود سود بیشتری از فروش زرشک و زعفران نصیب خرده فروش شود ؟ پاسخ اینجاست با حذف واسطه در خرید زرشک و زعفران. متاسفانه وجود واسطه در خرید زرشک و زعفران و با بالا رفتن روزانه ی قیمت ها باعث شده در بازار زرشک و زعفران مشکل چند نرخی وجود داشته باشد ولی با حذف واسطه و خرید مستقیم از تولید کننده خرده فروش میتواند زعفران و زرشک ارزان را با قیمت مناسب مستقیم از تولید کننده زرشک و زعفران خراسانی خریداری کندو با عرضه ی مستقیم زرشک و زعفران ارزان سود خود و رضایت مشتری را در پی داشته باشد.

فروشگاه اینترنتی محصولات خراسان با حذف واسطه ها و هزینه های حمل و نقل ارزان ترین زعفران و زرشک را با بسته بندی های طبق نظر مشتری مخصوص زرشک و زعفران به صورت عمده و خرده در اختیار فروشندگان زرشک و زعفران و مصرف کنندگان این محصول قرار دهد.

فروشگاه انلاین زرشک

دلیل پودر شدن دانه های زرشک

وجود دانه های خرد شده ی زرشک در محصول ما می تواند اعتماد مشتریان را نسبت به فروشنده یا برندی که زرشک را تهیه کرده اند از بین ببرد و باعث شود مشتری در انتخاب خود به دنبال برند ها یا فروشندگان دیگر برود اما این مشکل چرا به وجود می آید؟ و چه کنیم تا زرشک پودر و نرمه نشود؟

گاهی افراد بی اطلاع به منظور جا به جایی زرشک از شهری به شهر دیگر یا برای صادرات آن را در دمایی بسیار پایین تر از دمای محیط جابه جا و نگهداری می کنند. این باعث از بین رفتن رطوبت زرشک و خشک شدن بیش از حد آن میشود و باعث میشود با کمترین فشار دانه ها خرد شوند.

یکی دیگر از مشکلاتی که این شیوه ی جابه جایی و نگهداری سبب می شود و کمتر کسی به آن اهمیت می دهد کم شدن وزن زرشک در اثر از دست دادن رطوبت است. با توجه به قیمت زرشک و سرمایه ای که شخص برای خرید محصول هزینه می کند این کاهش وزن به خصوص در هنگام صادرات می تواند ایجاد مشکل کند. پس تنها راه حل این مشکل بسته بندی درست زرشک و کنترل حرارت و رطوبت زرشک در هنگام جابه جایی است.

مجموعه سپیدارشرقی شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

سیده مریم عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!