مجموعه سپیدارشرقی شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

بازار خرید انلاین زرشک/فروشگاه محصولات خراسان

آنچه در این مقاله می خوانید ...

بازار خرید انلاین زرشکعرضه عمده زرشک اناریقیمت زرشک اناری  : ۰۹۱۵۶۷۰۲۳۳۴ مدیریت فروش ، اقای عسکری
بازار خرید انلاین زرشک

بازار خرید انلاین زرشک

خرید و فروش و تجارت اینترنتی در بازار امروزه راه خود را بسوی افق های گسترده ای گشوده است و ما در مرکز تولید و پخش معادن طلای سرخ استان خراسان جنوبی به  وسیله سایت بازار خرید انلاین زرشک و با کمک در دسترس بودن کشاورزان عزیز و همچنین محصولات تازه و مرغوب انواع تولیدات استان از جمله زرشک، زعفران، بادام، عناب و انواع حبه با طعم های مختلف را عرضه می کنیم.

این سایت بصورت انلاین نیاز شما مشتریان عزیز را مرتفع نموده کیفیت محصول بنا به درخواست شما و تضمین آن از ما،کافیست تماس بگیرید.

عرضه عمده زرشک اناری

فصل برداشت زرشک اناری تازه فرا رسیده است، بهترین فصل خرید زرشک اناری، بدلیل تازگی محصول که طعم و رنگ آن در بهترین حالت می باشد.

زرشک اناری مرغوب متاسفانه گاها به عنوان پفکی در بازار دیده می شود، که تشخیص ان برای بعض عموم سخت هست ولی برای دوستانی که دستی در کار دارند، امری ساده است.

قیمت زرشک اناری  : ۰۹۱۵۶۷۰۲۳۳۴ مدیریت فروش ، اقای عسکری

قیمت زرشک دانه اناری

زرشک اناری بخاطر اینکه احتیاج به تالار و فضای خاص جهت نگهداری برای خشک شدن ندارد قیمت پایین تری نسبت به زرشک پفکی دارد، البته که رنگ و طعم و ظاهر زرشک پفکی از دلایل قیمت بالاتر آن نیز می باشد.

دانه های جدا شده زرشک را در زیر نور مستقیم خورشید پاییزی خشک می کنند. نزدیک ۴۵ روز تا دو ماه زمان میبرد تا زرشک خشک شود در این ایام کشاورزان روزانه زرشک را جابجا می کنند که تمام سطح زرشک در مقابل نور باشد و زرشک یکدست تولید شود.

متاسفانه باران های پاییزی و همچنین سرمای کویر باعث تخریب زرشک اناری که در خرمن ها برای خشک شدن پهن هستند می شود، باران و سیلاب ها که تخریب نسبتا بالایی به بار میاورند در مناطق سرماخیز کشاورزان سطح وسیعی از خرمن را با پوشش های مخصوص از سرما و باران های اندک حفظ می کنند.

 

مجموعه سپیدارشرقی شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

سیده مریم عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!