مجموعه سپیدارشرقی شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

انباشت زرشک/بازار انلاین خرید و فروش زرشک

آنچه در این مقاله می خوانید ...

انباشت زرشکدلایل احتمالی دپوی زرشکدست یاری
تجارت انلاین زرشک پفکی

انباشت زرشک

اتفاقی که یکی دو سال اخیر به دلیل شیوع کرونا برای محصول زرشک رقم خورده است، انباشت زرشک در بارگاه‌های استان و سردخانه‌هاست، آن هم به دلیل کاهش قیمت این محصول استراتژیک و صادراتی که به حد صفر رسیده است. زرشکی که تاکنون محصولی استراتژیک در سطح جهانی بوده و است و بیش از ۹۷ درصد زرشک دنیا در خراسان‌جنوبی تولید می‌شود. تنها زرشک بی‌دانه‌ای که در دنیا تولید می‌شود، در خراسان‌جنوبی است. زرشک از جمله محصولاتی است که برای ارائه به بازار و صادرات باید به صورت خشک تحویل مشتریان شود و تنها مقدار محدودی از آن را می‌توان به صورت تازه به مشتریان فروخت چرا که در حالت تازه ماندگاری آن کوتاه مدت است

دپو و انباشت شدن این محصول در بارگاه‌های زرشک خشک کنی و سردخانه‌ها سبب شده نگرانی مضاعفی بر ذهن و روان کشاورزان استان حاکم شود و آن به دلیل فرا رسیدن فصل برداشت زرشک در سال جدید است، چرا که اگر فصل برداشت آغاز شود و زرشک سال گذشته از بارگاه‌ها و سردخانه‌ها جمع نشود مشکلی بر مشکلات کشاورزان افزوده خواهد شد و از طرف دیگر شاهد خراب شدن این محصول در انبارها خواهیم بود. مشکلی که زرشک کاران استان آن را مطرح و خواستار حمایت دولت و مسئولان شده‌اند.

sepidarsharghi.ir فروش زرشک

دلایل احتمالی دپوی زرشک

گاهی به دلیل مطلع نبودن قشر تازه وارد به بازار زرشک و حتی کشاورزانی که برداشت اول زرشک را دارند ایجاد  این سری مشکلات را بیشتر دامن می زند.وقتی از فصل فروش مطلع نیستند و منتظر قیمت بالاتر هستند خودبخود خود را بکام دپوی محصول می اندازند،که با فرا رسیدن فصل گرما یا باید محصول را به سردخانه ها بسپرن و درعین حال که هزینه ای را خواهند پرداخت بلکه معمولا زرشک سردخانه ای دچار افت قیمت هم می شود. و یا محصول در تالارها و بارگاه ها دچار آفت شده و باعث تخریب محصول می شود. بهترین راهکار ارائه محصول در فصل فروش هست.

خبری خوش برای هموطنان خارج نشین

دست یاری

مجموعه تجاری سپیدارشرقی خود را موظف می داند به یاری رساندن به کشاورزان هم استانی. از انجا که در ارتباط مستقیم و نزدیک با کشاورزان عزیز هستیم بیشتر می توانیم عمق بعصی مسائل را درک کنیم و در جهت رفاه حال این عزیزان نهایت تلاش را داریم. این مجموعه در ارتباط با خرید و فروش زرشک و محصولات باغی خاص استان فعالیت می کندو در این زمینه یاری رسان کشاورزان و تجار عزیز می باشد.

مجموعه سپیدارشرقی شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

سیده مریم عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!