مجموعه سپیدارشرقی شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

فروشگاه زرشک صادراتی ایران/ بازار انلاین زرشک

آنچه در این مقاله می خوانید ...

فروشگاه زرشک صادراتیزرشک صادراتی ایرانتنوع گسترده زرشک صادراتیبهترین نمونه زرشک صادراتیزرشک بی دانه
کمبود قیمت زرشک

فروشگاه زرشک صادراتی

فروشگاه زرشک صادراتی بسیاری توزیع کننده این مدل از زرشک در سراسر کشور مستقر بوده که روزانه خیل عظیمی از خریداران را به سمت خود جذب می نماید. در این میان فروشگاه زرشک صادراتی سپیدارشرقی در مرکز تولید و عرضه زرشک،درخواست شما مشتریان عزیز را پاسخگو می باشد.

میوه زرشک تازه و طبیعی ظاهری شبیه به دانه انار را داشته که توپر و بامغز می باشد و به سختی می توان آن را بین دو دست فشار داد. این موضوع در حالی است که در نمونه خشک شده، هیچ یک از ویژگی هایی که به آن اشاره شد، دیده نمی شود!

زرشک صادراتی ایران

زرشک صادراتی ایران یکی از بهترین درجه های کیفی را در بازار دارد زیرا جلوه کاملی از زیبایی و طعم دلنشین برخوردار است و هم توسط فروشگاه های معتبری به خریداران کلی و جزیی عرضه می گردد.
همانطور که تا اینجای بحث در جریان قرار گرفتید، زرشک محصولی صادراتی بوده که پس از زعفران، رتبه ای جهانی را در اختیار دارد. از زرشک، کاربردهای متفاوتی را می توان انتظار داشت که ساده ترین و رایج ترین آن طبخ انواع غذاهای سنتی و خورش ها می باشد.

تنوع گسترده زرشک صادراتی

زرشک صادراتی ایران در تنوع و مقیاس گسترده و خوبی کاشت و برداشت می شود که هر یک نیز با توجه به روش برداشت و خشک کردن مختلفی که در اختیار دارد از خصوصیاتی کاملا متمایز بهره می برند. به عنوان مثال یکی از روش های ساده برداشت زرشک، تکاندن درخت بوده که به زرشک دانه اناری معروف است.
اما روش دیگر بدین صورت است که یک شاخه از درخت که خوشه های زرشک آویزان دارد را بریده و در تالار برای مدت زمانی حدود ۴ الی ۵ ماه نگهداری می کنند که منجر به حاصل شدن زرشک پفکی خواهد شد. البته گاهی این دو را ترکیب می کنند و زرشک متعادل تری به نام زیرتالاری را باعث می شوند.
زرشک صادراتی باکیفیت و تضمینی دارای مشخصات زیر می باشد:

  •  یکدست بودن و سورت کشی شده
  • درصد رطوبی نه چندان بالا
  •  دارای ضمانت نامه کیفی
  •  در اختیار داشتن رنگ قرمز طبیعی
  •  بدون چوب و برگ و به شکل کاملا دستچین شده

 

زرشک صادراتی ایران

بهترین نمونه زرشک صادراتی

بهترین نمونه زرشک صادراتی، مواردی ست که زمان برداشت آن ها به درستی فرا رسیده باشد. زیرا همانطور که پیشتر نیز به این مطلب اشاره شد، بهترین زمان برداشت زرشک در فصل پاییز و ماه آبان است.در صورتی که بتوان زرشک تازه را تهیه نمود (زرشکی که محصول یک منطقه باشد که محصول انتهایی یکدست شود) و به روش بارگاهی آن را خشک و نگهداری کرد،یک زرشک صادراتی مناسب بدست آورده اید.

زرشک بی دانه

عملیات هسته گیری برای هر محصولی بسیار اهمیت دارد تا بتوان از آن به راحتی استفاده نمود. برای مثال در تهیه مربا، رب، سس و دیگر خوراکی ها، فرآیند جداسازی هسته بسیار اهمیت دارد. بدین ترتیب اگر بتوان ارقام بی دانه یک محصول را تهیه نمود، تاثیر بسیار خوبی در کاهش هزینه ها و تسریع روند تولید ایجاد می شود.

زرشک دانه اناری را می توان یک محصول کم هزینه نیز برای انواع مختلف صنایع غذایی دانست. استفاده از این محصول با راحتی تمام امکان پذیر است. البته عوامل دیگری هم استفاده از زرشک بی دانه را رواج می دهد:

  • طعم بی نظیر و ترش مزه زرشک
  • رنگ قرمز جذاب و چشمگیر زرشک
  • خواص بی شماری که برای زرشک نام برده اند

تمامی این عوامل در کنار بی دانه بودن زرشک، رونق خرید و فروش و صادرات این محصول را سبب شده است. زرشک بی دانه را به جرات می توان گفت که تنها در ایران و به مقدار عمده می توان یافت. همین امر سیلی از مشتریان را از سراسر جهان، راهی بازار ایران کرده است. فروشگاه زرشک صادراتی در این امر خدمت رسان می باشد.

مجموعه سپیدارشرقی شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

سیده مریم عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!