مجموعه سپیدارشرقی شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

خرید زرشک خراسان جنوبی/ تجارت انلاین زرشک

آنچه در این مقاله می خوانید ...

خرید زرشک خراسان جنوبیخرید زرشک به صورت عمدهخواص زرشک در پزشکی نوینصادرات زرشک پفکی
خرید زرشک

خرید زرشک خراسان جنوبی

از آن جا که مدت زمان خرید زرشک تازه محدود می‌باشد اکثر شرکت‌ها در فصل برداشت زرشک تازه مورد نیاز خود را به طور کامل خریداری می‌کنند.
برای خرید زرشک تازه یکی از بهترین راه‌ها سایت‌ اینتررنتی و ارتباط با مراکز فعال در این استان می‌باشد چرا که معمولا قیمت زرشک در این استان و خصوصا زمان برداشت پایین‌تر می‌باشد.

مجموعه سپیدارشرقی در بیرجندبه دلیل دسترسی راحت و اسان به کشاورز و باربری مرکز استان، هر ساله حجم زیادی زرشک تازه به درخواست خریداران به سراسر ایران ارسال می‌کند. کافیست با این مجموعه تماس حاصل نمایید.

خرید زرشک به صورت عمده

زرشک خشک بیشترین مصرف را در بین مردم دارد. انواع زرشک خشک از روش های متفاوت برداشت و خشک کردن زرشک تازه به دست می اید.

خراسان جنوبی به عنوان مرکز تولید زرشک، بزرگترین تامین کننده این محصول در بازار داخل و خارج ایران می باشد. از این رو مراکز زیادی به تهیه و توزیع این محصول می پردازند.

این سایت تجاری به صورت انلاین در امر تولید و عرضه خرید زرشک تازه و خشک آماده همکاری با تمام صادرکنندگان و تجار این حوزه در نقاط مختلف می باشد. کافیست جهت مشاوره و خرید با تماس بگیرید

بازار زرشک پفکی

خواص زرشک در پزشکی نوین

بر اساس مطالعات انجام شده بیشتر خواص دارویی گیاهان تیره زرشک مربوط به وجود آلكالوئيدها در ترکیب شیمیایی اندام های مختلف این گیاهان است.

ترکیبات ریشه و چوب زرشک دارای خاصیت قوی ضد پسوریازیس، ضد باکتری، ضد قارچ ، ضد تورم و التهاب ، ضد اکسیدان، درمان آکنه، اگزما و عفونت های کاندیدیایی (قارچی است) می‌باشد.

مطالعات مختلف نشان داده است که اثرات ضد میکروبی و ضد قارچی این ترکیبات در مواردی حتی از آنتی‌بیوتیک های موجود قوی تر است.

مصرف روزانه ۱۰۰ میلی گرم بربرین خالص یا همراه با تتراسیکلین تأثیر چشمگیری در درمان اسهال های شدید و حتی نوع وبایی ، ظرف ۲۴ ساعت دارد. مهار اسهال های شدید غير وبایی بربرین در یک روز با دارونما مقایسه شده است. این خاصیت بربرین به علت قابض بودن آن نیست و مکانیسم عمل هنوز مشخص نشده است. خواص دیگر بربرین عبارتند از: ضد تشنج، آرامبخش ، محرک رحم و کاهش دهنده‌ی پرفشاری خون، تزریق زیر جلدی بربرین ممکن است منجر به بعضی از بی حسی ها شود.

صادرات زرشک پفکی

زرشک پفکی را پرچم دار زرشک صادراتی در ایران می‌دانند چرا که به دلیل کیفیت بالای آن طرفداران بسیار زیادی در بازارهای جهانی دارد. زرشک پفکی به دلیل شرایط متفاوت فراوری و برداشتی که دارد عمدتا از قرمزی و ظاهر بسیار زیبایی برخوردار است.

صادرات زرشک پفکی به کشورهای مختلفی از جمله آلمان ، امارات ، قطر ، کویت ، عمان و …. به صورت عمده از ایران انجام می‌شود.
اما زرشک پفکی به عنوان مرغوب ترین نوع زرشک، درجه بندی ها و کیفیت های مختلفی دارد. دلیل این تفاوت کیفیت ها به دلیل پارامترهای مختلف تعین کیفیت می باشد و البته تفاوت قیمت هم دارد یهنی رنج قیمت زرشک پفکی نسبتا متفاوت اشت از ۵۵ تا نزدیک ۷۰ را شامل می شود.

 

 

مجموعه سپیدارشرقی شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

سیده مریم عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!