مجموعه سپیدارشرقی شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

مرکز پخش و فروش زرشک پفکی صادراتی/سایت فروش زرشک

قیمت متعارف زرشک

خوشبختانه امروزه برای پخش و فروش زرشک پفکی صادراتی روشهای گوناگونی وجود دارد. مراجعه مستقیم به تولید کننده که به عنوان روشی قدیمی و سنتی از قدیم الایام شناخته شده می باشد جزو متداولترین روشهاست که البته برای خریداران علاوه بر هزینه ی بالا، زمان بر نیز است،مجموعه سپیدارشرقی مرکز پخش زرشک پفکی صادراتی جهت همکاری با شما اعلام امادگی میکند.

مرکز پخش زرشک

 

چیزی که امروزه با پیشرفت تکنولوژی برای همگان مهیا شده، استفاده و بهره مندی از مزیت های سفارش اینترنتی می باشد.با سرعت بخشی به فعالیت های تجاری و کسب وکار خودبخود در کاهش هزینه های تجاری نیز موثر می باشد.

در مرکز پخش زرشک سپیدار شرقی انواع زرشک از بهترین باغات خراسان جنوبی فراهم و در اختیار خریداران گذاشته می شود. امکان مقایسه کیفیت و قیمت در کنار اطمینان از سالم بودن انواع زرشک مزیت های خرید این محصول از مجموعه سپیدار شرقی است.

شیوه نگهداری و انبارداری زرشک 

 

زرشک صادراتی

نکته مهم دیگر که شاید کمتر  به آن توجه شود روشهای نگهداری و انبارداری زرشک است که البته نقش بسزایی در تعیین کیفیت و سلامت زرشک دارد. برای رسیدن به این مقصود همواره بایداین موارد را رعایت و کنترل کرد:

درجه اول: چیزی که لازم به ذکر است این است که زرشک را نباید در کیسه های پلاستیک و روی هم انباشته کرد چون در این صورت براحتی باعث ایجاد کپک واز بین رفتن محصول خواهیم شد

مورد دوم: که از درجه اهمیت بالایی برخوردار است دمای مناسب می باشد بهترین دما برای نگهداری طولانی مدت دمای بین منفی ۵ تا منفی ۱۰ درجه است.

مورد سوم: همواره در تلاش باشید که محیط نگهداری زرشک بسته بندی در انبارها به هیچوجه مرطوب نباشد.

مورد چهارم: که لازم به ذکر است که تابش مستقیم نور آفتاب در طولانی مدت به زرشک، از بین رفتن رنگ آن و کاهش کیفیت زرشک را بدنبال خواهد داشت.

در انتها باید خاطر نشان کرد که برای خرید و سفارش عمده زرشک پفکی صادراتی بسته بندی و فرآوری شده می توانید به صورت آنلاین و از طریق نمایندگان پخش این مجموعه کلیه سفارشات خود را ثبت کنید.

مجموعه سپیدارشرقی شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

سیده مریم عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!