مجموعه سپیدارشرقی شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

خرید و قیمت زرشک درجه یک خراسان

آنچه در این مقاله می خوانید ...

خرید و قیمت اینترنتی زرشکویژگی های زرشک پفکی درجه یکنکات مهم در نگهداری زرشک پفکیقیمت زرشک پفکی اعلا
خرید و قیمت زرشک

خرید و قیمت اینترنتی زرشک

امکان خرید مستقیم و اینترنتی زرشک پفکی با کیفیت از سایت فراهم است. برای خرید و قیمت زرشک کافیست تماس حاصل نمایید و یا فرم فروش را پر کنید تا در اسرع وقت از طریق بخش فروش با شما تماس گرفته شود.

سعی ما بر این است قیمت های زرشک را بروز نگاه داشته تا شما بتوانید نسبت به خرید اینترنتی اقدام بفرمائید. در صورت داشتن سوال و مشاوره می توانید از شماره ذکر شده در پایین سایت استفاده کنید.

قیمت زرشک پفکی از سایر انواع موجود در بازار بیشتر بوده و از آنجایی که بیشتر در رستوران های بزرگ و یا جهت صادرات مورد استفاده قرار میگیرد طرفداران خاص خودش را داشته که در تعیین نرخ آن دخیل است.

بازار انلاین زرشک


زرشک پفکی به دو دسته درجه یک و درجه دو نام گذاری و تقسیم می شود که فقط از لحاظ حجم و پف زرشک تفاوت داشته و نوع محصول مدنظر یکسان می باشد.

ویژگی های زرشک پفکی درجه یک

زرشک پفکی درشت ترین و با کیفیت ترین نوع در بین انواع زرشک ها می باشد و  رنگ آن نیز روشن تر از سایر می باشد. این محصول از نظر رنگ و حجم بهترین چشم انداز را داشته و اغلب برای مصارف صادرات استفاده می شود. روش فراوری و نگه داری این محصول نیز با سایر زرشک ها نیز متفاوت است.

  • دارای رنگدهی بسیار عالی
  • دانه ها بسیار آبدار و ترد و حجیم
  • طرفداران زیاد در کشورهای خارجه
  • گران ترین نوع زرشک سرخ

تفاوت زرشک پفکی و دانه اناری از انواع زرشک، به عنوان دو نوع زرشک پرطرفدار، به شکل ظاهری و طعم نسبتا متفاوت آن ها بر می گردد. این دو زرشک از یک گیاه و خانواده هستند ولی طی شرایط مختلف آبیاری و کشاورزی و همچنین فرآوری، خشک و عرضه به بازار، به دو نوع مختلف تبدیل می شوند.

نکات مهم در نگهداری زرشک پفکی

پس از خرید خرده و عمده زرشک پفکی باید به این نکته توجه داشته باشید که زرشک برای نگهداری به شرایط خاص و مناسبی مانند یخچال و یا محیط سردخانه ای نیاز دارد و در صورتی که در بیرون از محیط یخچال نگهداری شود کدر میشود و تغییر رنگ می دهد و کیفیت آن کاهش پیدا می کند.

قیمت زرشک پفکی اعلا

خرید و قیمت زرشک پفکی اعلا رابطه مستقیمی با میزان کیفیت آن دارد و معمولا نسبت به انواع دیگر زرشک بالاتر است. سایز دانه ها، رنگ و یکدست بودن و کیفیت محصول و همچنین نحوه ی بسته بندی آن و نرخ ارز به دلیل صادراتی بودن این محصول و میزان برداشت از جمله مواردی می باشد که در قیمت زرشک پفکی تاثیرگذار است. شما می توانید برای خرید بهترین زرشک پفکی با شماره ذکر شده در سایت تماس بگیرید.

مجموعه سپیدارشرقی شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

سیده مریم عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!