مجموعه سپیدارشرقی شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

توزیع زرشک عمده صادراتی ارگانیک/زرشک خراسان جنوبی

آنچه در این مقاله می خوانید ...

تولید و توزیع زرشک عمده در خراسان جنوبیعوامل موثر در عرضه و تقاضا
مرکز پخش زرشک

توزیع زرشک عمده صادراتی ارگانیک از طریق تماس با مجموعه سپیدارشرقی که در زمینه فروش زرشک بیرجند و فاین فعالیت دارد و می‌تواند بهترین مشاوره‌ها را در زمینه‌هایی متفاوت ارائه دهد. فروش زرشک پفکی، فروش زرشک دانه اناری، فروش زرشک در انواع کیفیت وتنوع بسته بندی در این مجموعه انجام می شود.

تولید و توزیع زرشک عمده در خراسان جنوبی

توزیع زرشک عمده

با توجه به این که تقریبا کل زرشک صادراتی از استان خراسان جنوبی تولید می شود اما فقط یک سوم محصول زرشک در استان فراوری می‌شود، مسائل متعددی در عدم فعالیت ظرفیت کامل صنایع و واحدهای فرآوری دخیل است که یکی از آنها کمبود نقدینگی است.

محمدعلی حسینی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تاکنون در استان ۲۴ پروانه بهره‌برداری برای محصول استراتژیک زرشک صادر شده که ۶ واحد فرآوری و مابقی مربوط به بسته‌بندی است. همچنین ۲۴۲ پروانه بهره‌برداری بارگاه زرشک  داری مجوز در استان صادر شده است که سال‌های گذشته نیز مجوزهایی صادر شده اما متقاضیان به دنبال اخذ پروانه بهره برداری نیامده‌اند.

متاسفانه از مجموع زرشک تولیدی استان برای حدود ۶ هزار تن ظرفیت بسته‌بندی و برای پنج هزار و ۸۰۰ تن نیز ظرفیت فراوری در داخل استان ایجاد شده وبا گذر زمان رو به افزایش هست.

توزیع زرشک عمده صادراتی ارگانیک

عوامل موثر در عرضه و تقاضا

چیزی که مسلما در میزان عرضه و تقاضا اثرگذار است حضور جدی این محصول در سبد غذایی و دارویی کل ایران است. در این صورت بدون شک حتی یک کیلو زرشک در انبارها نخواهد ماند که برای این مهم نیاز به همکاری و همراهی بیش از پیش رسانه های ملی و صدا و سیما هستیم. هم اکنون کمتر از ۱۵ استان کشور زرشک را به طور کامل می‌شناسند در حالی که ۹۸ درصد زرشک دنیا در این استان تولید می‌شود..

زرشک یکی از گیاهان دارویی است که برای بیماری‌های خونی، سل، بی‌اشتهایی، بیماری‌های کلیوی، رماتیسم، زخم‌ها و جراحت‌ها، مشکلات صفراوی، اسهال، کاهش تب، التهاب طحال، کمردرد، مشکلات کبدی و سایر استفاده می‌شود در حالی که در ایران تنها برای زرشک از مصارف غذایی مطلع هستند و در جریان خواص دارویی زرشک نیستند.

سفارش زرشک صادراتی جعبه ای در تناژ بالا

سفارش زرشک صادراتی جعبه ای در تناز بالا با تنوع کیفیت بنا به سلیقه مشتری در مجموعه سپیدارشرقی بصورت انلاین عرضه می گردد.در این مجموعه خدمات متنوعی جهت خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز ارائه میگردد از جمله پخش وعرضه زرشک، صادرات عمده انواع زرشک خشک، خرید مستقیم زرشک پفکی از تولیدکننده، توزیع عمده زرشک دانه اناری، خرید عمده زرشک با کیفیت.

مجموعه سپیدارشرقی شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

سیده مریم عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!