مجموعه سپیدارشرقی شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

زرشک صادراتی عرضه مستقیم از کشاورز/خرید و فروش زرشک خراسان

آنچه در این مقاله می خوانید ...

زرشک صادراتی با عرضه مستقیمحضور زرشک ارگانیک ایران در بازار های جهانی
خرید و فروش زرشک بدون واسطه

فروشگاه بزرگ زرشک خراسان جنوبی تامین کننده زرشک صادراتی در بسته بندی های متفاوت،زرشک صادراتی با عرضه مستقیم از کشاورز را برای شما مهیا نموده است.ما در این مجموعه تجاری توزیع عمده زرشک دانه اناری،زرشک ارگانیک صادراتی،مرکز پخش عمده زرشک می باشیم.

زرشک صادراتی با عرضه مستقیم

زرشک صادراتی با عرضه مستقیم

خراسان جنوبی با مرکزیت بیرجند بستر خوبی برای تجارت زرشک و سایر محصولات چون عناب و زعفران می باشد. شما با خرید از سایت تجاری سپیدارشرقی بهترین نوع زرشک از جمله زرشک صادراتی با عرضه مستقیم و از طریق کشاورز کسب کنید.این خود یعنی حذف واسطه ها و خرید با قیمت کمتر و در نتیجه منفعت بیشتر.

زرشک پفکی مرغوب حرف اول در تجارت زرشک می زند و استان خراسان جنوبی در جهت تامین این زرشک در ایران ومنطقه رتبه اول را دارد.ما در مجموعه خرید و فروش زرشک را برای شما راحت تر کرده ایم.

اگر صادرات زرشک انجام شود ارزآوری خوبی برای کشور در پی خواهد داشت که این مهم با راه‌اندازی واحدهای فعال اما نیمه تعطیل یا تعطیل استان با به روزرسانی وبهینه کردن تجهیزات و امکانات آن محقق می‌شود.

زرشک صادراتی با عرضه مستقیم

حضور زرشک ارگانیک ایران در بازار های جهانی

در زمینه فروش زرشک ارگانیک از سالها قبل حضور ایران در بازارهای جهانی رونق داشته است که حضور موثری و بجایی هم بوده است.ما در خراسان جنوبی و به تبع آن ایران توانسته ایم زرشک صادراتی خوبی به جهان ارایه دهیم.ایران بزرگترین تولید کننده زرشک در جهان است که بیشتر آن  در استان خراسان تولید میشود.

زرشک ارگانیک ایران در میزان زیادی تولید و صادر میشود و استقبال خوبی هم در جهان از زرشک ایران میشود. اما در مقایسه های بزرگ حجم صادرات ما بسیا اندک هست. هنوز بسیار کار میبرد که ایران به جایگاه واقعی خود در زمینه تجارت جهانی زرشک نایل شود.

بیاد دارم یکی از دوستان کشاورز بخاطر تشویق اشنایان به اینکه محصولش بیشر شود ندانسته از کود های شیمیایی استفاده کرده بود.اینجاست که کار فرهنگی وحمایت دولت را می طلبد.خیلی از کشورهای طرف معاوله در معاملات تجاری تاکید و اصل تجارت شان را بر اساس ارگانیک بودن محصول بنا نهاده اند.

زرشک ارگانیک میتواند در درمان انواع عفونتهای بدن کمک کند و موثر باشد.و به دلیل ویتامین سی ای که دارد برای گلو درد ، سینوزیت و بیماریهای ویروسی مناسب است

 

مجموعه سپیدارشرقی شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

سیده مریم عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!