مجموعه سپیدارشرقی شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

فروشگاه زرشک دانه اناری /زرشک خراسان جنوبی

آنچه در این مقاله می خوانید ...

فروشگاه زرشک دانه اناریخرید مستقیم و مطمئن در فروشگاه زرشک
فروشگاه زرشک دانه اناری

فروشگاه زرشک دانه اناری

مجموعه ی تجاری سپیدارشرقی در فروشگاه زرشک دانه اناری ، حجم های مختلف وکیفیت های متفاوت از انواع زرشک را با توجه به نیاز شما مشتریان عزیز ارائه می کند.این مجموعه در زمینه فروش زرشک بیرجند و قاین فعالیت دارد و می‌تواند بهترین مشاوره‌ها را در زمینه‌هایی متفاوت ارائه دهد. فروش زرشک پفکی، فروش زرشک دانه اناری،…در این مجموعه انجام می شود.

هر یک از این انواع زرشک با توجه به مقصد ارسال بار دارای ویژگی های ظاهری و درصد رطوبت های مختلفی هستند.اما نکته بسیار مهمی که در خرید زرشک دانه اناری باید به آن توجه بسیاری داشت، درصدطوبت و تمیزی زرشک است.

صادرات زرشک

در فروشگاه زرشک دانه اناری خراسان جنوبی سعی بر آن هست که در مدت زمان کمتر نسبت به حالت پخش زرشک سنتی، این محصول ناب و مرغوب بیرجند و قائنات را به تعداد بیشتری از خریداران ارائه دهیم.

ما در این مجموعه محصولات خاص منطقه را از جمله : زرشک، زعفران، عناب و بادام را با قیمت مناسب و کیفیت درخواستی شما عزیزان عرضه می کنیم. خراسان جنوبی مرکز تولید و عرضه این محصولات می باشد و ما در مرکز این استان با دسترسی اسان به تولید کننده و کشاورز محترم این فرصت را برای شما مهیا نموده ایم.

از آن جایی که برای خشک کردن زرشک دانه اناری آن را زیر نور مستقیم آفتاب و بر روی زمین یصورت دان شده پهن می کنند معمولا به میزان بالایی دارای سنگ ریزه می باشد که در این مورد باید دقت لازم را بعمل آورد.

زرشک دانه اناری از اواسط مهر ماه هر سال آماده عرضه به بازار می شود اما از آن جایی که در این برهه زمانی بدلیل نوبرانه بودن زرشک دانه اناری قیمت آن بالاتر است. اما پس از گذشت حدود یک ماه الی ۴۰ روز و با پایان فصل برداشت زرشک، شاهد متعادل شدن بازار هستیم.

زرشک خشک عمده

خرید مستقیم و مطمئن در فروشگاه زرشک

چه اقدامی برای خرید مستقیم و مطمئن انواع زرشک دانه اناری و پفکی از تولید کننده های اصلی باید صورت داد؟

آیا با خرید مستقیم و بدون واسطه در فروشگاه زرشک دانه اناری می توان این محصول را با قیمت مناسب تری به دست مشتریان رساند؟

همانطور که بارها گفته شد تولیدکننده اصلی زرشک بی دانه خوراکی در ایران استان خراسان جنوبی با اولویت دو شهر بیرجند و قاین می باشد،در این مناطق از ایران به دلیل آب و هوای مناسب بخصوص وضعیت آب که همواره با کمبود در امر کشاورزی مواجه هستیم بیش ترین سطح زیر کشت محصولات کشاورزی به سه محصول زعفران، زرشک و عناب اختصاص یافته است.این محصولات به آبیاری در نوبت دهی طولانی هم جواب می دهد.

با رشد صادرات کشاورزان منطقه با استفاده از شیوه های جدید و صنعتی شاهد آن بودیم که کیفیت محصولات خود را ارتقا داده اند و همین موضوع باعث شده تا در کنار قیمت محصول، کیفیت آن نیز از اهمیت بیش تری برخوردار شود.

 

مجموعه سپیدارشرقی شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

سیده مریم عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!