مجموعه سپیدارشرقی شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

فروش زرشک/سایت فروشگاهی زرشک خراسان جنوبی

آنچه در این مقاله می خوانید ...

فروش زرشک عمده در مشهد مهمترین فواید پزشکی زرشک
سایت فروش زرشک

سایت فروش زرشک واقع در مرکز استان خراسان جنوبی ست و همان طور که میدانید، استان خراسان جنوبی مرکز تولید زرشک ایران است و دو شهرستان بیرجند و قائنات به عنوان بزرگترین تولید کننده های زرشک  در استان اشاره کرد.

در این مناطق زرشک در انواع دانه اناری، زیرتالاری و پفکی آماده شده و به بازار تهران و شهرهای تجاری دیگر ارسال می شود. اما بازار تهران در کنار بازار مشهد به عنوان مرکز های قیمت گذاری زرشک عمده شناخته می شوند.

فروش زرشک عمده در مشهد

زرشک بیرجند و قاینات (دو شهر مهم در تولید زرشک قرمز گونه ولگاریس) بعد از تولید و  خشک شدن به نقاط دیگر کشور و جهان به صورت عمده و جزیی به فروش میرسد. زرشک مصارف متعدد دارد و در فرهنگ غذایی ما ایرانیان  هویت و اصالتی خاص دارد. از فراورده های آن نیز بسیار استفاده می شود. مثلا به طور سنتی مربای زرشک در فصل برداشت زرشک (یا حتی بعد ها از زرشک خشک) در بسیاری از خانواده ها مخصوصا خانواده های خراسان جنوبی مرسوم می باشد.

فروش زرشک بصورت عمده در مشهد را در این پست مورد بررسی قرار میدهیم.  يكي ازقدیمی ترين شيوه هاي نگه داري و ذخيره مواد غذايي و ميوه ها خشك كردن آنها ست، اين فرايند را انسان از طبيعت اموخته است و صد ها قرن است كه انسان با استفاده از نور خورشيد مواد خوراكي را خشك و نگهداري مينمايد.

فروش زرشک

یکی از شهرهایی که  فروش عمده زرشک قائنات با عرضه مستقیم در آن امکان پذیر می باشد شهر مشهد است. درست است که مشهد جایگاهی در تولید زرشک ندارد اما یکی از شهر های اصلی فروش  زرشک، مشهد می باشد.

یکی از دلایلی که مشهد یکی از قطب های فروش  زرشک  در کنار بیرجند، قاینات و تهران می باشد اینست که نزدیکترین شهر بزرگ به خراسان جنوبی است،ومرکز خراسان بزرگ قبلا بوده و یکی دیگر از دلایل فروش بالای زرشک در خود این شهر است. مشهد شهری زیارتی است و هر ساله میلیون ها انسان به این شهر سفر می کنند. در کنار مصرف خود جمعیت مشهد،  جمعیت توریست این شهر نیز زرشک و زعفران را به عنوان سوغات این شهر می شناسند.

مرکز خرید و فروش زرشک دانه اناری

 مهمترین فواید پزشکی زرشک

  • مقوی کبد و قلب
  • از بین برنده صفرا
  • مسکن حرارت معده
  • بند آورنده سیلان خون بواسیر
  • جلو گیری از خون ریزی مزمن

خواص فراوان زرشک که به تعدادی از آن در بالا اشاره شد، باعث شده که میزان تقاضا برای این محصول روز به روز در بازارهی داخلی و خارجی افزایش پیدا کند.

مجموعه سپیدارسرقی با فعالیت در زمینه تولید و توزیع زرشک برای رفع این مشکل و ارتباط آسان افراد در نقاط مختلف، فعالیت خود را در فضای اینترنت گسترش داد تا افراد مختلف در کمترین زمان ممکن بتوانند با مراکزتوزیع زرشک خراسان جنوبی ارتباط بگیرند.

مجموعه به صورت آنلاین در تماس باشید.  خرید و فروش زرشک – سپیدارشرقی

 

 

مجموعه سپیدارشرقی شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

سیده مریم عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!