مجموعه سپیدارشرقی شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

صادرات زرشک وسهم ایران/زرشک خراسان جنوبی

آنچه در این مقاله می خوانید ...

سهم ایران از صادرات زرشک در جهانخریداران سطح بالای زرشک ایرانخبری خوش برای ایرانیان مقیم خارج
بازار زرشک پفکی

سهم ایران از صادرات زرشک در جهان

در این مقاله قصد داریم درباره صادرات زرشک و سهم ایران صحبت کنیم. خیلی مهم هست که بدانیم ایران در زمینه صادرات زرشک در میان سایر کشورها چه جایگاهی داریم و از این مهمتر چه ظرفیت هایی برای دریافت خروجی های بهتر داریم.

در ابتدا لازم هست مطرح شود که کل میزان واردات زرشک در دنیا عددی نزدیک به ۲,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰ دلار  است که سهم ما از این عدد، ۷۰۰ هزار دلار می باشد.که با توجه به ظرفیت های خیلی خوب ما عدد خیلی پایینی است و قابل مقایسه نیست.

 

صادرات زرشک

متاسفانه ایران در بین صادر کننده های عمده محصول زرشک در دنیا جایگاهی که لایق ان هست را ندارد. لازم هست روی این موضوع کار شود و روی این محصول برنامه ریزی های خاص صورت گیرد. این کلمه که در دنیا جا افتاده، جایگاه آن مال ماست و حق ما هست که ظرفیت­ های خیلی بیشتری از این بازار برای خودمان کسب کنیم .

ایران فقط ۲۶۵ تن از بین ۲۶۷۰۰۰ تنی که حجم صادرات این محصول در دنیاست را سهیم می شود،یعنی چیزی معادل یک هزارم حجم صادرات دنیا.با کمی توجه می توانیم دریابیم که ظرفیت وبازار خیلی خوبی در پیش روست اما اما

 

خریداران سطح بالای زرشک ایران

لازم به ذکر است که محصول زرشک ما هم اکنون هم در همه دنیا عرضه می شود یعنی از کشورهای همسایه بگیرید تا اروپا،استرالیا، و حتی امریکا. اینها کشورهایی هستند که با توجه به آمار گمرک از ما خرید می کنند. ایالات متحده و استرالیا جزء خریداران سطح بالا هستند. تنوع کشور ها زیاد است و تاجرها هنوز روی این محصول بصورت حرفه ای کار نکرده اند پس فرصت های خوبی در پیش هست.

صادرات زرشک

اکثرا مرسولات هوایی و از طریق فرودگاه امام می باشد و این بدان معنی ست که قیمت تمام شده خیلی خوبی دارد. قسمتی دیگر از مرزهای غربی خارج میشود،بازارچه ها و مناطق مرتبط به آن.اینها همه پازلی هست که با کنار هم گذاشتن آن متوجه می شویم مشتریان ما در کل کشور می توانند با فراغ بال واطمینان از بازار خرید کنند فقط حجمی در حدود ۵۵ تن این محصول با هواپیما و از فرودگاه امام رفته است و ما از این فرصت می­ توانیم استفاده کنیم.

در اینجا پیشنهاد می‌کنیم، برای اطلاع از قیمت روز زرشک، به صفحه مربوطه در همین وبسایت مراجعه نمائید تا علاوه بر آشنایی با محصولات مرغوب ارائه شده در این صفحه، از امکان سفارش اینترنتی این محصولات با قیمتی استثنایی، بهره‌‌مند گردید.

همه با هم و در کنار هم در ارتقا بخشی و بالا بردن جایگاه ایران در دنیا سهیم هستیم، مجموعه سپیدارشرقی به نوبه خود با تمام وجود یاری شما را در جهت این مهم خواهان هست، باشد که با هم ایرانی به وسعت هستی بسازیم.

خبری خوش برای ایرانیان مقیم خارج

خبری خوش برای هموطنان خارج نشین

شاید برای بسیاری در داخل ایران عجیب باشد که هموطنی از آمریکا و سایر کشورها برای تهیه محصولات باغی و زراعی ایران با صرف هزینه زیاد متقاضی سفارش این محصولات باشد. که البته این نشان از پتانسیل بالایی است  که شناساندن زرشک و خیلی از محصولات ایران زمین به دنیا می تواند داشته باشد. وب سایت انلاین سپیدارشرقی در خراسان جنوبی  بنا به بازدید و تقاضای بالا توسط دوستان خارج نشین تصمیم بر آن گرفته تا پاسخگوی نیاز این عزیزان باشد، تا با دریافت محصولات درخواستی خود عطر وطن را با تمام وجود استشمام کنند.

کافیست از طریق واتساپ با خط ۹۳۵۵۶۵۹۷۲۳ ۹۸+ تماس حاصل نمایید.مجموعه ما به خود می بالد که میتواند شادمانی خاطر شما را میسر نماید

مجموعه سپیدارشرقی شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

سیده مریم عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!