مجموعه سپیدارشرقی شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

بازار انلاین زرشک خراسان/صادرات محصولات استان

آنچه در این مقاله می خوانید ...

بازار انلاین زرشک خراسانتجارت اینترنتی زرشک
بازار زرشک

بازار انلاین زرشک خراسان

کارشناسان اقتصادی توسعه صادرات،بازار زرشک خراسان را با ثبت برند ملی و جهانی زرشک می‌شناسند و مسئولان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی معتقدند که برای رفع مشکلات بازار زرشک خراسان و بازار انلاین آن لازم است صندوق حمایت از تولید و صادرات زرشک و عناب تشکیل شود و راهی برای تملک بازار زرشک در سطح جهانی یافت.

پژوهشگران خراسان جنوبی در تلاشند تا پودر زرشک را به عنوان محصولی ثانویه به بازارهای جهانی وارد کنند، اما در این میان با مشکل نبود زیرساخت های لازم برای توسعه صادرات مواجه هستند.

شناسایی ظرفیت‌های طبیعی و خدادادی در هر منطقه و استانی، فرصت‌های بی بدیل اقتصادی برای مردم آن دیار ایجاد می‌کند. حال اگر پای علم هم به میان آید، می‌توان از این فرصت‌های اولیه، ارزش افزوده‌های بسیاری برای آبادی و به گردش درآوردن چرخ اقتصاد در آن منطقه، به دست آورد.
بازار زرشک خراسان

تجارت اینترنتی زرشک

در خرید یک کالا اولین پرسش این است که چطور می‌توان بهترین نوع آن کالا را با ارزانترین قیمت تهیه کرد؟ مطمئناً قیمت زرشک مسئله بسیار مهم و کلیدی در انتخاب زرشک مناسب است. ولی نباید فراموش کرد که نوع انتخابی زرشک بسته به آنکه به صورت خشک بخواهید خریداری کنید یا تازه و با در نظر گرفتن محل تولید زرشک و موارد مصرفی زرشک عواملی ابتدایی در تعیین قیمت زرشک می باشد.

از ماه های پایانی سال ۹۸ که کرونا در ایران نیز چون دیگر کشورها شیوع پیدا کرد برآورد های متفاوتی در مورد عواقب اقتصادی کووید ۱۹، اینجا و آنجا ذکر شده که البته گاهی روایت های ضد و نقیضی نیز در میان خیل آمارها رؤیت می شود. اما ابعاد گسترده خسارات اقتصادی ناشی از همه گیری کرونا مسئله‌ای است که گذشت زمان و زاویه دیدی بیطرف می تواند آن را بررسی کند و به نتیجه دقیقی برسد.

بازار زرشک

با این وجود کاهش درآمدها، افزایش بیکاری و فشار هزینه‌ها شرایط حادی را موجب شده است. همین عدم وضوح و شفافیت همراه با رکود اقتصادی چشم‌انداز مبهمی و پرخطری را بر سر راه انواع و اقسام کسب و کارها در کشور قرار داده است که تولید و فروش زرشک نیز بی تردید از این تهدیدها مصون نیست.

با شیوع کرونا در ایران تقاضا در بازار انلاین زرشک و سایر بازارها بسیار پایین آمده و بسیاری از مشاغل به بن بست رسیده اند و تعطیلی بسیاری از کسب و کارها آسیبی جدی به شرایط زندگی معمول مردم زده است. در مورد بخش کشاورزی نیز تریبون های رسمی اعلام کرده‌اند که بخش های صنعت و کشاورزی آسیب‌پذیرترین بخش در سال ۹۹ هستند.

عمده فروشی و خرده فروشی ها افت کرده و بازار زرشک خراسان با کاهش باورنکردنی قیمت زرشک در اوایل سال ۹۹ شد. این قضیه به کشاورزان زحمتکش شوک وارد کرد و موجب هراس از ارائه زرشک به بازارها شد. برای خرید عمده زرشک با ما در سایت انلاین زرشک و زعفران همراه باشید.

مجموعه سپیدارشرقی شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

سیده مریم عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!