مجموعه سپیدارشرقی شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

عرضه زرشک خشک/خرید و فروش زرشک

آنچه در این مقاله می خوانید ...

عوامل موثر بر کیفیت انواع زرشک خشکقیمت مناسب زرشک
خرید اینترنتی زرشک

عرضه زرشک خشک و البته تازه آن یک ماده خوراکی ترش که خواص زیادی دارد. ایرانیان اکثرا از زرشک خشک در آشپزی و تزیین برنج استفاده می کنند. زرشک خشک خواص زیادی دارد.

از خواص زرشک خشک می توان به مبارزه با عفونت ها، کمک به سلامت دستگاه گوارش، درمان اسهال بهبود سوءهاضمه، پیشگیری و بهبود دیابت، کمک به سلامت قلب، لاغری و پاکسازی کیسه صفرا و کبد اشاره کرد.

تقریبا بیشتر از ۵۰۰ نوع زرشک تا به امروز شناخته شده است. زرشک ها بیشتر در خاورمیانه شمال افریقا و اروپا یافت می شود. با ما همراه باشید تا بیشتر درباره ی زرشک خشم، فروشندگان زرشک و قیمت مناسب زرشک خشک صحبت کنیم.

عوامل موثر بر کیفیت انواع زرشک خشک

پارامتر ها و ویژگی هایی وجود دارد که می توان با استفاده از آن به کیفیت و مرغوبیت زرشک خشک پی ببریم. یکی از این پارامتر ها رنگ زرشک است. رنگ زرشک مرغوب و تازه اکثرا قرمز و روشن است. تیرگی و یا مچاله شدن زرشک خشک نشان از کهنه بودن زرشک دارد. البته ممکن است که سیاهی زرشک به علت نور خورشید باشد. زرشک هایی که زیر نور خورشید خشک می شوند رنگ سیاه دارند ولی زرشک های قرمز در یک فضای تاریک همراه با جریان مناسب هوا خشک می شوند.

یک زرشک خشک با کیفیت طعم ترش و خوبی دارد که با جویدن آن طعمش به خوبی احساس می شود. اما زرشک های کم کیفیت طعم کمتری دارد و با جویدن به سختی طعم ترش و خوشمزه زرشک احساس می شود پس حتما قبل از خرید یک دانه از زرشک را تست کنید تا از مزه آن مطمئن باشید.

زرشک های تازه و مرغوب حدودا مقداری درون خود رطوبت دارند و کامل خشک نیستند. اگر دیدید زرشکی کاملا خشک و چروکیده شده نشان از بی کیفیتی زرشک است.

زرشک های با کیفیت پاک شده هستند و آشغال ندارند. ممکن است دیده باشید که با خرید زرشک تیکه چوب هایی در کنار زرشک خشک شده وجود دارند. یک زرشک خوب و مرغوب چوب هایش کاملا جدا شده اند. همچنین در هنگام خرید زرشک ها باید کاملا دقت کنید. زیرا بعضی از افراد سود جو زرشک های دانه اناری را با زرشک های پفکی مخلوط می کنند و به قیمت زرشک پفکی که گران تر است به شما می فروشند.

اگر میخواهید زرشک با کیفیت را با کمترین قیمت خریداری کنید به فروشگاه ما رفته و زرشک مورد نظر خود را سفارش دهید تا در کمترین زمان برای شما ارسال شود. ما از بهترین زرشک ها برای خشک کردن استفاده می کنیم و با روش های استاندارد جهانی زرشک های خود را خشک می کنیم. شما میتوانید در هر زمانی سفارش خود را ثبت و با واریز پول زرشک خود را داشته باشید.عرضه زرشک خشک با بهارین کیفیت

مجموعه سپیدارشرقی شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

سیده مریم عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!