مجموعه سپیدارشرقی شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

مرکز پخش عمده زرشک/سایت انلاین فروش زرشک

آنچه در این مقاله می خوانید ...

میوه زرشک و کشت آنمرکز پخش عمده زرشک
قیمت زرشک پفکی 99

مفتخریم که مرکز پخش عمده زرشک برای در کنار شما ماندن، مرغوبترین محصولات را از خواستگاه جهانیش در مخموعه سپیدار شرقی ارائه کرده ایم با این امید که در این راه همراه همیشگی شما باشیم.در این مجموعه تجاری سعی بر آن است که با حداقل هزینه ٬محصولی تازه و مرغوب به شما ارائه کنیم تا حمایت شما را در پی داشته باشیم و باعث حداکثر رضایت شما گردیم

مرکز پخش عمده زرشک

 

ما به طور خلاصه هدف ما در این مقاله موضوع زرشک خراسان جنوبی، بیرجند و قاین  است و به مباحث اصلی زیر می پردازیم. مرکز پخش عمده زرشک

زرشک قرمز خراسان جنوبی:

  • تولید
  • برداشت
  • خشک کردن
  • انبار کردن

قیمت زرشک عمده_فروش عمده زرشک_صادرات زرشک عمده

قبل از هر صحبتی، لازم می بینیم مقدمه ای درباره  زرشک مطرح شود.

میوه زرشک و کشت آن

با توجه به آن که بالاتر از ۹۰ درصد از سطح زیر کشت زرشک در خراسان جنوبی علی الخصوص بیرجند وقاین قرار دارد (هرچند این رقم خیلی کمتر از آمار سازمان جهاد کشاورزی استان می باشد) کشت زرشک یکی از بهترین گزینه ها در الگوی کشت در این منطقه است.

بررسی نسبت سطح زیر کشت نشان می‌دهد که زرشک در کنار زعفران می تواند به عاملی اساسی در رشد اقتصادی خراسان تبدیل شود. زرشک و زعفران از محصولات مهم و استراتژیک کشاورزی در خراسان هستند که شهرهای بیرجند و قاین و گناباد را به مراکز مهم کشت خود تبدیل کرده اند.

مرکز پخش عمده زرشک

کاربرد وسیع زعفران و زرشک در صنایع دارویی و غذایی و انحصار کشت آنها به خراسان جنوبی باعث شده خراسان‌جنوبی مانند نگینی در جغرافیای ایران بدرخشد. اما کمبود آب و روشهای آبیاری انحصاری از مهم‌ترین عوامل محدودکننده زراعت در خراسان جنوبی می باشد.

مرکز پخش عمده زرشک

نیاز آبی کم زرشک  نسبت به محصولات کشاورزی دیگر موجب شده جایگاه زرشک بخاط موقعیت جغرافیایی خراسان جنوبی ومشکل کم ابی در منطقه حفظ شود و سطح بیشتری از زمینها زیر کشت این محصول ارزشمند برود.

یکی از مسائل مهم در کشت زعفران به وضعیت اشتغال در منطقه خراسان مربوط میشود. ایجاد اشتغال به خصوص در شهرهای خراسان جنوبی و رضوی از دغدغه‌های مهم و همیشگی مسئولین بوده است و این در حالی است که مساحت معینی از زمین کشاورزی برای تعداد قابل توجهی از افراد، اشتغال فصلی ایجاد می کند.

پس از تولید زرشک خراسان جنوبی میتوان در نگهداری و پخش وسایر زمینه ها اشتغالزایی کرد و این استان به آنچه حق ان هست برسد یعنی مرکز پخش عمده زرشک.

این همه را گفتیم که به مشکلات باغداران زرشک در خراسان جنوبی   بپردازیم. در کنار مشکلات تولید، برای باغداران زرشک مشکلات دیگری وجود دارد از جمله آن ها می توان به نبود بارگاه های مناسب برای خشک کردن زرشک تازه نام برد. به همین خاطر کشاورز مجبور می شود زرشک تازه را در کف قیمت بفروش برساند.از دیگر مشکلات باغداران زرشک نبود کارخانه و کارگاه های مناسب جهت فرآوری  زرشک می باشد.

مجموعه سپیدارشرقی شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

سیده مریم عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!