مجموعه سپیدارشرقی شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

خرید عمده زرشک اعلا/ بازار خرید و فروش زرشک

آنچه در این مقاله می خوانید ...

خرید عمده زرشک اعلا / بازار زرشکقیمت انواع زرشک تولیدی ایرانتوزیع عمده انواع زرشک مجلسی خراسان
توزیع و فروش عمده زرشک

خرید عمده زرشک اعلا / بازار زرشک

خرید عمده زرشک اعلا یکی از مهم ترین نکاتی است که در طول پروسه تولید تا مصرف قرار دارد. در اینجا بایستی به چند نکته مهم اشاره کنیم.

معمولا خرید عمده زرشک در سه بازار اصلی کشور به فروش می رسد. سه بازار اصلی زرشک بازار های زیر می باشند.

  1. بازار بیرجند
  2. بازار مشهد
  3. بازار تهران

در بازار تهران معمولا زرشک نسبت به دو بازار دیگر قیمت بیشتری دارد.ولی تجار بیشتری را جلب می کند. نقطه قوت این بازار این است که برای ارسال به شهر های غربی کشور کمی مقرون به صرفه تر است. البته این موضوع درباره خرید عمده زرشک در حجم بار پایین مقرون می باشد.

بازار مشهد نیز یکی از بازار های مهم کشور می باشد که در اینجا ما به توضیح آن نخواهیم پرداخت.

بازار بیرجند را می توان بهترین بازار برای خرید عمده زرشک نام برد. این بازار در استان خراسان جنوبی قرار دارد که این استان بزرگ ترین تولید کننده زرشک می باشد.

عرضه انواع زرشک

در این بازار نسبت به سایر بازار ها قیمت انواع زرشک پایین تر می باشد. حتی برای خرید های غرب کشور به صورت عمده و با حجم بالا وتناژ این بازار مناسب است. زیرا قیمت تمام شده محصول و هزینه ارسال پایین می باشد. زرشک اعلا بیرجند را می توانید با تماس با مجموعه سپیدارشرقی به راحتی تهیه کنید.

قیمت انواع زرشک تولیدی ایران

در زمینه قیمت انواع زرشک نکات متعددی دخیل است. برخی از پارامتر های مهم:

رنگ زرشک: شاید به جرات بتوان گفت این مسئله مهمترین نکته در تعیین قیمت است. به هر میزان که زرشک رنگ روشن تری داشته باشد مرغوب تر شناخته می شود. البته شفافیت رنگ زرشک به معنی کال یا آفت زده بودن بار نیست و نباید قهوه ای رنگ شده باشد.
میزان رطوبت زرشک: این مطلب متناسب با سلیقه خریدار تعبیر می شود. به این معنا که برخی از مشتریان تمایل دارند بار زرشک خریداری شده کاملا خشک و با حداقل رطوبت باشد درحالی که برخی دیگر رطوبت بار را نشانه و دلیلی بر تازگی و مرغوبیت زرشک می دانند.
تمیزی زرشک: باتوجه به اینکه زرشک دانه های ریزی دارد پاک کردم آن بسیار سخت تر است. وجود درصد بسیار کمی خار مربوط به ساقه درخت زرشک و همینطور برگ و دُم زرشک در بار ها اجتناب ناپذیر است. به هر میزان که بار زرشک تمیز تر باشد قیمت آن بالاتر و کیفیت آن بهتر ارزیابی می شود.با کمک دستگاه بار زرشک تمیز می شود و گاهی چند دفعه این کار تکرار می شود و این به هزینه تمام شده می افزاید.
خرید عمده زرشک

بسیاری دیگر از پارامتر ها بر اساس استاندارد های مشتریان و موارد استفاده آن ها تعیین می شوند. برای مثال: بسته بندی های بخصوص، درشتی و ریزی دانه های زرشک و… .

مجموعه سپیدارشرقی در جهت کسب رصایت مشتری قابل توجه است که بر اساس نوع درخواست مشتری می تواند نوع محصول و مشخصات بار را تغییر داده فلذا قیمت مربوط به آن سفارش ها باید مستقیما از طریق تماس  تلفنی روزانه دریافت گردد.

بازاربزرگ زرشک

توزیع عمده انواع زرشک مجلسی خراسان

زرشک خراسان بخصوص در نوع مجلسی بسیار طرفدار دارد و در ایام و مراسمات بسیاری از این محصول برای تزئین مواد غذایی استفاده می شود و به همین دلیل شاهد فروش بالای آن در بهترین فروشگاه ها هستیم.
انواع زرشک مجلسی، یکی از بهترین سوغات استان خراسان رضوی است که در رفت و آمد مردم به شهر مشهد مقدس خریداری می گردد و برای دوستان و آشنایان به عنوان ره آورد تهیه می گردد.
این زرشک در انواع دانه اناری و پفکی، با کیفیتی عالی، دانه هایی قرمز رنگ و با رطوبتی لازم به عنوان زرشک مجلسی در بازار به فروش می رسد که با رنگ زیبایش زینت بخش سفره ها است.
بهترین انواع زرشک مجلسی  برای استفاده در هر جای ایران در مقادیر مورد نیاز و با بهترین بسته بندی ارائه می دهیم.

 

مجموعه سپیدارشرقی شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

سیده مریم عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!