مجموعه سپیدارشرقی شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

بازار اینترنتی زرشک و زعفران/زعفران انلاین

آنچه در این مقاله می خوانید ...

بازار انلاین زرشک و زعفرانمرکز پخش زرشکبازار اینترنتی زرشک و زعفرانخرید زرشک پفکی تازه در تهرانفروش انلاین زرشک پفکیزرشک کیلویی چنده آشنایی با زرشک ایرانیخرید اینترنتی زعفرانآیا مصرف زیاد زرشک می تواند مضر باشد:
سایت انلاین فروش زرشک

بازار انلاین زرشک و زعفران

بازار اینترنتی زرشک و زعفران ارایه دهنده زرشک مرغوب و اعلاست و کیفیت زرشک و زعفران ما صد درصد تضمینی است.

خرید اینترنتی زعفران و زرشک پفکی ارگانیک پاک شده، یکدست و مخصوص صادرات است
زرشک پفکی از فیلتر های کیفی بسیاری گذر کرده بنابراین با یکبار خرید مشتری همیشگی آن می شوید.

مرکز پخش زرشک

یکی از مرغوب ترین زرشک ها را عرضه می کنیم و با ارسال نمونه برای شما مشتریان عزیز امکان ازمایش و تست آن میسر می باشد. زرشک ما سورت شده یک دست و مخصوص صادرات میباشد. زرشک پفکی درجه یکی که بنا به درخواست مشتری  عرضه می کنیم. ما اطمینان داریم پس از یک بار مصرف برای همیشه مشتری این نوع زرشک خواهید بود.
از میان کشورهای دنیا ایران بالاترین تولید زرشک و صادرات این محصول را دارد که خراسان جنوبی بالاترین میزان سطح زیر کشت را در دنیا دارد.

بازار اینترنتی زرشک و زعفران

بازار اینترنتی زرشک و زعفران

امکان خریدو فروش اینترنتی زعفران در سایت انلاین زعفران فراهم شده است.
سایت سوپر زعفران با عرضه و فروش اینترنتی زرشک و زعفران، شرایطی را فراهم کرده است تا بتوانید از هر جای کشور زرشک پفکی فله را در هر حجم مورد نیاز، با مناسبترین قیمت و ضمانت کیفیت خریداری کنید.

خرید زرشک پفکی تازه در تهران

زرشک پاک شده یک دست با کیفیت عالی و تضمینی، زرشک شرکت ما صد درصد ارگانیک و فاقد سم یا کود حیوانی می باشد. زرشک های شرکت ما کاملا سورت شده و بدون هیچ گونه ناخالصی است.

قیمت زرشک پفکی اعلا بستگی به کیفیت آن دارد و معمولا زرشک پفکی نسبت به دیگر انواع زرشک گرانتر است. عوامل مختلفی از جمله کیفیت محصول، اندازه و رنگ دانه ها، نوع بسته بندی، حجم محصول خریداری شده، و میزان ناخالصی بر قیمت زرشک موثر اند.
قیمت زرشک پفکی درجه یک که در وب سایت قابل سفارش است نسبتا مناسب است.
شما می توانید برای خرید بهترین زرشک پفکی با تماس حاصل نمایید.

فروش انلاین زرشک پفکی

با کیفیت ترین زرشک در استان خراسان و در شهرهایی مانند قاین ، بیرجند ، زیرکوه ، گناباد ، مه ولات ، مشهد و … تولید می شود.

بسته به نوع خشک شدن زرشک دو نوع زرشک پفکی و زرشک دانه‌اناری تولید می شود. زرشک پفکی که فرایند خشک کردن و  فراوری آن ۴تا ۶ ماه زمان می برد، با کیفیت تر و مرغوبتر از دیگر انواع زرشک می باشد.

به دلیل کیفیت و رنگ و طعم آن در کنار خواص بی نظیرش، خرید و فروش عمده زرشک پفکی اعلا که یک نوع زرشک صادراتی به حساب می آید بسیار بالا است.

زرشک کیلویی چنده

زرشک ۱ کیلویی اعلا و مرغوب را برای نمونه از مجموعه ما با قیمت ارزان و کیفیت کاملا متفاوت خرید کنید.
کیفیت این زرشک ها توسط تیم شرکت ما مرتب تحت نظارت بوده و هدف ما عرضه زرشک صد درصد خالص بدون پوکی بدون مواد افزودنی و بدون نگهدارنده می باشد.

آشنایی با زرشک ایرانی

زرشک گیاهی است دارای درختچه خاردار که طول ۱درختچه آن به ۱-۵ متر می رسد. این گیاه بومی معتدل و نیمه استوایی اروپا، آسیا، آفریقا و آمریکای شمالی و  جنوبی می باشد.
زرشک در تهیه ی اکثر از غذاهای ایرانی به ویژه پلو ها نظیر شیرین ‌پلو، مرصع‌ پلو، هویچ پلو و… نیز به کار می‌ رود.
در دنیا انواع مختلف زرشک به خاطر خاصیت دارویی، غذایی و تزئینی آن کشت می شود. یکی دیگر از خواص زرشک برای تزئین و کمک به فضای سبز شهری است.
کافی است مقدار موردنیاز از آن را در آبکش بشویید و با کمی روغن یا کره سرخ کنید. برای آنکه زرشک سیاه نشود، از حرارت ملایم استفاده کنید.
زرشک خواص بسیاری دارد. ویتامین B فراوان آن از ابتلا به سرماخوردگی پیشگیری می ‌کند.
همچنین اسیدهای آلی که مزه‌ی ترش زرشک از آن است، در جذب آهن نقش بسزایی دارند. تقویت قلب، درمان دیابت و چاقی، شادابی‌ بخشیدن به پوست و… از دیگر خواص معجزه‌آسای زرشک هستند.

خرید اینترنتی زعفران

بر خلاف سایر فروشگاه های اینترنتی زعفران و زعفران فروشی ها ،می توانید زعفران را بازار اینترنتی زرشک و زعفران با یک تماس انتخاب کنید.تمامی محصولات ما با ضمانت کیفیت تحویل مشتری می گردد. در این سایت شما علاوه بر محصولات موجود می توانید بسته به نیاز خود بسته مورد نظر خود را به صورت تلفنی و یا از طریق شبکه های اجنماعی سفارش دهید و بسته بندی های متنوع ما را از طریق شبکه های اجتماعی ببینید و بسته به حجم دلخواه از یک مثقال تا چندین کیلو گرم را سفارش دهید.

آیا مصرف زیاد زرشک می تواند مضر باشد:

طبق آموزه های اسلام افراط و تفریط در هر امری ناپسند است پس در مصرف زرشک هم رعایت اعتدال پسندیده تر است در واقع علی رغم اینکه زرشک حاوی مواد آنتی اکسیدانی است و ارزش غذایی بالایی برخوردار است، اما مصرف زیاد آن می تواند مضر باشد.
مصرف بیش از حد زرشک می تواند منجر به خون ریزی های بینی و حالت استفراغ می شود. بر خلاف مفید بودن زرشک برای کبد بزرگسالان، مصرف زیاد آن برای کبد کودکان می تواند مضر نیز باشد.

علی رغم اینکه زرشک، بیشترین سطح زیر کشت در کشور را دارد اما این محصول صادرات آنچنانی از کشور را ندارد. عرضه زرشک در دنیا بیشتر به صورت فله و غیر استاندارد صورت می گیرد و شاید همین امر عامل مظلوم ماندن زرشک در صادرات و تجارت باشد.

 

مجموعه سپیدارشرقی شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

سیده مریم عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!