مجموعه سپیدارشرقی شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

عرضه مستقم زرشک/زرشک انلاین

آنچه در این مقاله می خوانید ...

انواع زرشک پفکی و دانه اناریعرضه مستقیم زرشک
فروش عمده زرشک در مشهد

عرضه مستقیم زرشک و خرید مستقیم زرشک پفکی از تولید کننده را در مرکز تولید این یاقوت گرانبها واقع در استان خراسان از مجموعه تجاری سپیدارشرقی بخواهید.این مجموعه فروشنده زرشک پفکی باکیفیت در بیرجند به کل بازارهای داخلی و خارجی می باشد.

ما در این مجموعه محصولات خاص منطقه را از جمله : زرشک، زعفران، عناب و بادام را با قیمت مناسب و کیفیت درخواستی شما عزیزان عرضه می کنیم. خراسان جنوبی مرکز تولید و عرضه این محصولات می باشد و ما در مرکز این استان با دسترسی اسان به تولید کننده و کشاورز محترم این فرصت را برای شما مهیا نموده ایم.

انواع زرشک پفکی و دانه اناری

تنوع  در انواع زرشک و خصوصا نوع پفکی و دانه اناری در نوع درختچه آن نیست، بلکه در نحوه خشک کردن و فرایند تولید انها می باشد.همانطور که بارها گفته شد وقتی محصول را با شاخه در جایگاه های مخصوص خشک می کنیم نوع پفکی و رمانی که دانه ها را از شاخه جدا مشود و سپس در زیر نور مستقیم خشک می شود نوع دانه اناری تولید می شود.

عرضه مستقیم زرشک

پس چنانچه گفته شد می توان بهترین زمان برای عرضه مستقیم زرشک دانه اناری را از ۱۵ آبان ماه به بعد دانست. اما نکته بسیار مهم این است که به علت زمانبر بودن تولید زشک پفکی زمان حضور ان در بازار دیرتر می باشد، و نزدیک به چهل روز تا دو ماه زمان می برد.

عرضه مستقیم زرشک

 در عرضه مستقیم زرشک پفکی و دانه اناری باید به آن توجه بسیاری داشت، درصد رطوبت و تمیزی زرشک است. از آن جایی که برای خشک کردن زرشک دانه اناری آن را زیر نور مستقیم آفتاب و بر روی زمین پهن می کنند معمولا درصد بالایی سنگ ریزه در بار وجود دارد. که باید با دقت کافی مورد بررسی قرار گیرد.

عرضه مستقیم زرشک

در چند سال گذشته و خصوصا سال ۹۹ و ۱۴۰۰ با توجه به همه گیری ویروس کرونا نفوذ اینترنت و شبکه های اجتماعی در زندگی روزمره مردم بطور چشم گیری شاهد افزایش سطح خرید های اینترنتی و غیر حضوری هستیم. به طوری که بسیاری از خرید های عمده و خرد مردم به صورت غیر حضوری انجام می گیرد.

حوزه معاملات زرشک هم از این موضوع دور نبوده و در سال های اخیر شاهد افزایش خرید و فروش های اینترنتی، تلفنی و غیر حضوری بوده ایم. این روش خرید مزایای بسیاری دارد که مهم ترین آن صرفه جویی در وقت و زمان است. یکی دیگر از مزایای خرید غیر حضوری این است که دیگر نیاز نیست حجم بالایی از محصول برای مدت طولانی خریداری شود که هم سرمایه زیادی را درگیر می کند و هم نیاز به مکان و انبار دارد. در این روش می توان خرید های خود را به صورت هفتگی و یا ماهانه انجام داد. بسته بندی زرشک- قیمت زرشک در بسته های ۱۰ کیلویی

از جمله شرکت‌ها و واحدهایی که در فروش زرشک اعلا مرغوب و عرضه مستقیم زرشک فعالیت دارند می‌توان از سپیدارشرقی نام برد که محصولات بیرجند و قائنات را به بازارهای داخلی ارائه می‌دهد. برای خرید زرشک اعلا فله و بسته بندی با ما تماس بگیرید.

مجموعه سپیدارشرقی شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

سیده مریم عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!