مجموعه سپیدارشرقی شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

زرشک انلاین/خرید اینترنتی خشکبار خراسان جنوبی

آنچه در این مقاله می خوانید ...

زرشک انلاینخرید زعفران در تهرانتفاوت زعفران پوشال و سرگل
زرشک خراسان جنوبی

زرشک انلاین

زرشک انلاین در جهت خدمت رسانی به شما محصولات خاص منطقه را از جمله زرشک، زعفران، عناب و بادام را با قیمت مناسب و کیفیت درخواستی شما عزیزان عرضه می کنیم. خراسان جنوبی مرکز تولید و عرضه این محصولات می باشد و ما در مرکز این استان با دسترسی اسان به تولید کننده و کشاورز محترم این فرصت را برای شما مهیا نموده ایم.

فروش زرشک انلاین

خرید زعفران در تهران

 به علت اینکه تولید زعفران در تهران انجام نمی شود، مراکز فروش زعفران در تهران؛ زعفران مورد نیاز خود را از استان های تولید کننده مانند استان های خراسان جنوبی و رضوی خریداری می کنند.

این مسئله سبب شده قیمت زعفران در تهران با قیمت زعفران در استان های تولید کننده متفاوت باشد. متاسفانه وجود واسطه های خرید و فروش زعفران فرصت تقلب در زعفران یا افت کیفیت زعفران را فراهم می کند.

زعفران پس از تولید چندین دست جابجا می شود تا به دست مصرف کننده نهایی برسد. در طی این مراحل ممکن است کلاله های زعفران خرد و شکسته شوند و از کیفیت عطر و بوی زعفران نیز در طول مدت جابجایی و نگهداری کاسته شود.

تفاوت زعفران پوشال و سرگل

اگر با برخی از نکات آشنا باشید هنگام خرید زعفران می توانید به کیفیت زعفران پی ببرید. بهتر است با انواع زعفران آشنا شوید و ویژگی هر نوع زعفران را بشناسید به عنوان مثال شما باید بدانید که تفاوت زعفران سرگل و پوشال در چیست؟ زعفران پوشالی یک تا سه میلی متر سفیدی دارد در حالی که زعفران سرگل تمام قرمز است.

قانون طلایی را به شما می آموزیم، هر چقدر سفیدی زعفران کمتر باشد، زعفران مرغوب تر است. از طرفی در بین کیفیت های مختلف زعفران، زعفرانی که دارای کلاله های درشت تر و بلندتر باشد زعفران درجه یک و مرغوب است، هرچه کیفیت بالاتر به نسبت قیمت هم بالاتر.

مجموعه سپیدارشرقی شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

سیده مریم عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!