مجموعه سپیدارشرقی شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

فروشگاه بزرگ زرشک صادراتی/بازار زرشک

آنچه در این مقاله می خوانید ...

زرشک خراسان جنوبیفروشگاه بزرگ زرشک
تولید و توزیع زرشک صادراتی

مجموعه ی سپیدارشرقی به عنوان فروشگاه بزرگ زرشک صادراتی به نوبه ی خود قصد ارتقاء بخشی در تجارت وصادرات زرشک خراسان جنوبی را دارد،ما در این مجموعه امادگی کامل برای همکاری در این زمینه را داریم و صمیمانه دستان شما را می فشاریم.

زرشک خراسان جنوبی

زرشک خراسان جنوبی به عنوان مرغوب ترین زرشک صادراتی شناخته شده است ودر بازار رقابت در کنار محصولاتی چون زعفران وعناب در بازار داخلی و خارجی حرف اول را میزند. ما در ایران، محصولات نابی داریم که بازار دنیا به دنبال ان هست.

 

زرشک صادراتی

 

زرشک تنها در مربا و یا به صورت زرشک پلو مصرف نمی­ شود، اگرچه در دنیا زرشک پلو یک اصطلاح معروفی شده است و آن را به عنوان یک غذا می­ شناسند. مثل ما که پیتزا می­گوییم و یک کلمه و عنوان شده است، کلمه پیتزا درونی کشور ما نیست، اما در دنیا زرشک پلو هم به عنوان یک محصول معروف است. زرشک را غیر از این مثلاً به صورت میکس شده با مرغ یا یک سری کیک­ های مختلف یا تارتارهای مختلف قابل استفاده است.

از جمله فراورده های گوارای زرشک میتوان به اب زرشک و مخلفات آن اشاره کرد که امروز نحوه تهیه انرا برا دفع فشارخون بالا ویا دیابت خدمت شما دوستان عرض میکنم.در ابتدا زرشک تازه را شسته و در فریزر قرار دهید تا به درجه انجماد برسد سپس دانه های منجمد را به نسبت یک سوم آب میکس میکنیم در صورتی که از دیابت رنج نمی برید میتوانید به میزان کمی از شکر استفاده کنید.نوش جان

 

فروشگاه بزرگ زرشک

 

خواص متنوع آن خود باعث می شود سطح مصرف آن بالا برود،و متقاضی­ های زیادی هم داشته باشد.  مثلاً به شکل مربا، ژله، سس، نوشابه، کیک،ابنبات، لواشک،استفاده می­ شود، و البته به عنوان طعم دهنده هم استفاده می­شود و یا شکل­های مختلف دیگر اگر روی زرشک و ۳ محصول دیگر بخواهیم کار کنیم، می­ توانیم بازارهای خوبی برای آن پیدا کنیم و جای پیشرفت وجود دارد.

فروشگاه بزرگ زرشک

مجموعه تجاری ما واقع در بیرجند بصورت آنلاین و شبانه روزی خدمت رسانی میکند.شما می توانید با خرید از فروشگاه بزرگ زرشک صادراتی لذت مصرف و تجارت را خیلی بهتر لمس کنید

 

مجموعه سپیدارشرقی شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

سیده مریم عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!