مجموعه سپیدارشرقی شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

نمایندگی فروش زرشک پفکی اعلا – مرکز خريد و فروش انواع زرشک

آنچه در این مقاله می خوانید ...

نمایندگی فروش زرشکصادرات زرشک چگونه انجام می‌شود؟
نمایندگی فروش زرشک

نمایندگی فروش زرشک

نمایندگی فروش زرشک در مرکز تولید زرشک می توان یافت. استان خراسان جنوبی به عنوان بزرگترین تولید کننده انواع زرشک شناخته می شود. محصولات تولید شده این منطقه در سال های اخیر فروش بسیار قابل توجهی در بازار های جهانی داشته است. آمار گمرک و اتاق بازرگانی ایران، دلیل اصلی و محکم بر این ادعاست. نتیجه این روند سبب شده تا کشاورزان سعی داشته باشند تا زرشک باکیفیت بالاتری به بازار عرضه نمایند.

نمایندگی فروش زرشک
زرشک خراسان جنوبی

زرشک در مناطق وسیع و مختلفی از استان خراسان جنوبی کشت می شود اما بیش ترین سطح زیر کشت مربوط به شهر های بیرجند،قاینات (قائنات)،آرین شهر (سده) است.در این مناطق زرشک با تنوع کیفیت و مختلف تولید می شود.

قیمت عمده زرشک پفکی، قیمت عمده زرشک دانه اناری، فروش زرشک پفکی در بازار تهران ، قیمت زرشک دانه اناری در مشهد، قیمت انواع زرشک خراسان جنوبی، قیمت روز زرشک پفکی، قیمت روز زرشک پفکی صادراتی ، قیمت روز زرشک دانه اناری ، فروش زرشک پفکی صادراتی ، تولید زرشک قاین ، تولید زرشک در بیرجند ، قیمت عمده زرشک فله . خرید زرشک در تبریز و اصفهان ، خرید فله ای زرشک، خرید زرشک خشک بیرجند.

صادرات زرشک چگونه انجام می‌شود؟

در کشورهای دیگر زرشک به نام‌های دیگری شناخته می‌شود، در ایران بیشتر به نام زرشک معروف است. زرشک گیاهی بوته‌ای است که محصول آن به شکل توت های ریز قرمز و ترش می باشد. در حالی که ریشه این گیاه از اروپا، آفریقا و آسیا است، اکنون می‌توان آن را در همه جای جهان کشف کرد زیرا طرفداران بسیاری پیدا کرده است .

زرشک علاوه بر مصارف خوراکی که دارد، به دلیل خاصیت درمانی که دارد در بعضی از داروها استفاده می شود،خصوصا برای درمان مشکلات مربوط به معده، آلودگی‌ها و بیماری‌های پوستی استفاده شده است.

صادرات زرشک از مناطق و کشورهای گوناگون صورت می‌گیرد اما یکی از بهترین و پرطرفدار ترین زرشک‌های تولیدی در جهان مربوط به کشور خودمان یعنی ایران است که سالیانه میزان قابل توجهی از آن به صادرات پرداخته شده و به اقصی‌نقاط جهان ارسال می‌شود. برای اطلاع از میزان صادرات زرشک می‌توانید به سایت‌های ثبت شده در خصوص صادرات مراجعه کنید تا اعداد دقیق آنها را یافت کنید

 

مجموعه سپیدارشرقی شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

سیده مریم عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!