مجموعه سپیدارشرقی شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

خرید زرشک پفکی با کمترین قیمت/بازار انلاین زرشک

آنچه در این مقاله می خوانید ...

خرید زرشک پفکی امسالی با کمترین قیمتمناطق تولید کننده زرشک تازهقیمت زرشک تازهخرید زرشک تازهتشخیص زرشک پفکی امسالی
خرید زرشک پفکی

خرید زرشک پفکی امسالی با کمترین قیمت

خرید تضمینی زرشک، بازار انلاین زرشک را با کمترین قیمت می توان به شکل بسته بندی شده و یا فله در تناژ بالا از پخش کننده معتبر انجام داد. آنها یکی از پرمصرف ترین‌ نوع چاشنی های غذایی به شمار می روند و از طرفی برخی با این محصولات شربت نیز تهیه می کنند. به هر حال، فروشنده زرشک ارگانیک فرآورده ای تازه و کاملاً بهداشتی را در دسترس شما می گذارد، برای خرید زرشک پفکی کافیست با تماس حاصل نمایید. زرشک انلاین/خرید اینترنتی خشکبار خراسان جنوبی

در استان خراسان جنوبی دو شهر قائنات و بیرجند ۹۸% از زرشک ایران و جهان را تولید می کنند. استان های خراسان رضوی، آذربایجان، مازندران، گرگان، کردستان، همدان، قزوین و قاین، پیرمردانشاه، سلم آباد، زشک و ریوش، شاهرود، تهران، کرج، اراک، کردستان ،گرگان، مازندران و البرزجزو دیگرشهر های تولید کننده زرشک در ایران هستند. که البته این بخش کوچک از تولید کنندگان درصد اندکی از بازار داخل استانی را پاسخگو می باشد، نه بیشتر.

قیمت زرشک تازه

با توجه به نوع و مرغوبیت زرشک قیمت آن هم متفاوت است.قیمت زرشک تازه در سال های گذشته نسبت به سالهای قبل تغییر آنچنانی پیدا نکرده اما همگان بیاد دارند که قیمت زرشک تازه در سال ۹۸ نسبت به سال های قبل گران تر بوده است.قیمت زرشک تازه پفکی از ۹۰ هزارتومان تا ۱۰۰ هزار تومان متغییر بود و قیمت زرشک تازه دانه اناری معمولا نسبت به قیمت زرشک پفکی ارزان تر است و حدود ۷۵ تا ۸۵ هزار تومان .

خرید تضمینی زرشک

زمان برداشت زرشک تازه بهتراست که از قیمت لحظه ای زرشک تازه اگاه باشید و برای اینکه به صورت انلاین و لحظه ای قیمت زرشک تازه را مشاهده کنید می توانید با ما در تماس باشید.

توجه داشته باشید که فصل برداشت منظور از زرشک تازه همان دانه های خشک نشده زرشک می باشد و در سایر اوقات سال منظور از زرشک تازه اناری و یا پفکی، تازه ترین محصول خشک شده آماده ارائه به بازار می باشد.

خرید زرشک تازه

Prices of fresh barberry-keshmeshi.shop

فصل خرید و فروش زرشک تازه از نیمه دوم مهر ماه تا اواخر آبان ادامه دارد بعد از این فصول خرید زرشک تازه در بازار کم رنگ می شود و معمولا زرشک خشک فروش بیشتری پیدا می کند بنابراین برای خرید انواع زرشک تازه بهتر است که در دو ماه مهر و آبان به دنبال زرشک تازه و مقرون به صرفه باشید.

زرشک دانه اناری درجه یک از تولیدات شهر بیرجند می باشد. زرشک دانه اناری درجه یک، محصول خشک شده زرشک قرمز است که پس از برداشت، خشک شده و دارای دانه های درشت و مرغوب و عاری از هر ناخالصی است.مهمترین مرحله فراوری زرشک، خشکاندن آن یعنی جدا سازی رطوبت اضافی از میوه تازه به منظور افزایش طول عمر نگهداری محصول می باشد.خشک کردن زرشک به منظور کاهش حجم ، جلوگیری از فساد در حین نگهداری محصول، افزایش راندمان بسته بندی و حمل ونقل می باشد. هدف فرعی خشک کردن زرشک این است که بتوان محصولی متناسب با مصرف آن تولید نمود.

تشخیص زرشک پفکی امسالی

 

یکی از دغدغه هایی که همواره مصرف کنندگان در زمینه تهیه زرشک داشته اند، کیفیت بوده است. برای همین ما می خواهیم در اینجا به روش های تشخیص در خرید زرشک پفکی امسالی اشاره کنیم که می توان به شیوه خلاصه این گونه برخی از نکات را بیان کرد:

  • محصولات رطوبت مناسبی دارند و در همین حال اندکی لهیدگی در آنان دیده می شود.
  • نوع امسال فاقد چروکیدگی پوست بوده و همینطور کاملاً رنگ شفافی دارد.
  • هیچ نوع رطوبت و یا روغنی جهت اضافه کردن وزن و جلا دادن به آن افزوده ‌نشده است. می توانید یکی از آنها را برداشته و میان دو انگشت فشار دهید.  نوع رطوبت دیده، تنها ظاهرش نم دارد. در کنار این، دست تان‌ نیز چرب نخواهد شد.
  • توجه نمایید که برخی نوع اناری و پفکی را با هم دیگر مخلوط می کنند.
  • نوع درجه یک، هیچ آفتی ندارد و تمیز می باشد.

با چنین فرآورده ای می توانید انواع فرآورده های غذایی را تهیه کرده و با خیالی راحت میل کنید. این گونه‌ از خواص متعدد آن نیز بهره مند‌ خواهید شد که می توان به تقویت سیستم ایمنی، جلوگیری از سکته قلبی، دیابت، سرطان و سایر امراض دیگر اشاره کرد.

مجموعه سپیدارشرقی شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

سیده مریم عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!