مجموعه سپیدارشرقی شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

تفاوت زرشک پفکی،زرشک دانه اناری/تفاوت در نحوه خشک کردن/بازار زرشک

آنچه در این مقاله می خوانید ...

زرشک دانه اناری/زرشک پفکیتفاوت قیمتبازار زرشک

در این مقاله از تفاوت های زرشک دانه اناری وزرشک پفکی گفتگو میکنیم. میوه زرشک انواع متنوعی دارد. زرشک سرخ، زرشک سیاه.زرشک کوهی.زرشک قرمز خود در پروسه فراوری به زرشک پفکی و زرشک دانه اناری و انواع مختلف زرشک.هر یک از این انواع، ویژگی های بخصوصی دارند که با توجه به این ویژگی ها، آن نوع زرشک برای کار خاصی ارجح تر می باشد.

زرشک اناری/زرشک پفکی خراسان جنوبی

جالب است بدانید که زرشک پفکی و زرشک دانه اناری در زمینه تولید ودرخچه زرشک یکی هستند و هیچ تفاوتی با هم ندارند،تنها تفاوت آن‌ها روش خشک کردن زرشک می‌باشد.

زرشک دانه اناری/زرشک پفکی

دانه های زرشک را در همان اوایل فصل برداشت از شاخه‌ها جدا می‌شوند و بعد از جداسازی دانه ها از شاخه ها ،زیر نور خورشید در زمین پخش می‌شوند تا خشک شوند. در مقابل زرشک پفکی روش خشک کردن متفاوت و طولانی تری دارد که به همین دلیل این روش علاوه بر رنگ و ظاهر بهتر، قیمت این محصول نیز بالاتر از زرشک دانه اناری است.

همانطور که توضیح داده شد زرشک های پفکی روش متفاوتی را برای خشک شدن و اماده سازی  طی می‌کنند . در زمان برداشت شاخه ها را از درختچه زرشک جدا میکنند نه مانند زرشک اناری که گاها دانه ها را برداشت میکنند،بعد شاخه ها در بعضی مناطق مانند کشمش در اتاق‌هایی آویزان می‌کنند و یا در سوله هایی بزرگ با فاصله از سطح زمین روی طبقات  بزرگ (به جهت تهویه و عبور هوا)قرار میدهند، دور از نور آفتاب در جایی خشک و خنک برای مدت طولانی‌ای نگهداری می‌شوند.

تفاوت قیمت

با توجه به این پروسه، زرشک پفکی حدود ۳ الی ۴ ماه بعد از زرشک دانه اناری به بازار عرضه می‌شود و قیمت بالاتری به جهت هزینه ی بالاتر در فراوری وتولید نسبت به زرشک دانه اناری به خود اختصاص می‌دهد.

زرشک پفکی

به دلیل طولانی بودن پروسه خشک کردن زرشک پفکی، قیمت این نوع از زرشک طبیعتا از زرشک دانه اناری بالاتر می باشد و به همان دلیل ناگفته نماند از رنگ و کیفیت بهتری برخوردار است  اما اصل محصول تفاوتی با هم ندارند و تنها تفاوت آنها در شیوه خشک کردن آنهاست.

در حال حاضر شما می‌توانید با مراجعه به صفحه “قیمت زرشک ۱۴۰۰ /سایت فروش زرشک“، در همین وبسایت، علاوه بر آشنایی با محصولات مرغوب ارائه شده در این صفحه، از امکان سفارش اینترنتی این محصولات با قیمتی استثنایی، بهره‌‌مند گردید.

بازار زرشک

مفتخریم که برای با شما ماندن مرغوبترین محصولات را از خطه ی خراسان جنوبی با مجموعه ی سپیدارشرقی ارائه کرده ایم امید که در این راه همراه همیشگی شما باشیم.در این سایت سعی بر آن داریم که با کم کردن دست واسطه ها ودر نتیجه هزینه ها ٬محصولی تازه و مرغوب به شما ارائه  تا حمایت شما را در پی داشته باشیم و باعث حداکثر رضایت شما گردد.

 

مجموعه سپیدارشرقی شما را به خرید بهترین محصولات خشکبار دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

سیده مریم عسکری

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!